Hotel Glavas Inn

3 reviews over Hotel Glavas Inn in het Nederlands

Vakantie

Teunie
26-5-2017

Voor de niet rokers, er word binnen in lounche bar gerookt, erg vervelend.

Oude reviews (archief)

prima hotel

co pr
4-8-2016

Leuk kleinschalig familie hotel hotel. de all-in formule is prima voor gezinnen.

Er zitten weinig NL gasten in dit hotel wat wij wel pretig vinden.

Hotel ligt wel aan een drukke weg maar dmv de looopbrug heb je hier geen last van met oversteken.

Strand op loopafstand. bij het hotel kan je 2 ligbedden met parasol huren een voor 5 eur pd.

In de omgeving is weing te doen. dichtsbijzijnde winkeltjes en restaurantjes liggen om een half uur lopen(evt gedeeltelijk langs het strand)

goed hotel en super eten

H.lazeroms
10-7-2016

mooi hotel mooie ligging en strand wel veel klimmen en nette kamers.

vriendelijk personeel alleen jammer geen winkels of uitgaans mogelijkheden in de buurt.

wel heel leuke excursies via tiu .

minpuntje niemand aanwezig bij vertrek op vliegveld .

verders heel mooie omgeving

We hebben een aantal aanbieders voor Glavas Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glavas Inn in Gerakini (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glavas Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Glavas Inn scoort een 5.79 uit 10 op basis van 6 reviews.