Gerakini (Chalkidiki)

We hebben een aantal aanbieders voor Gerakini (Chalkidiki) voor je op een rij gezet:

vakanties Gerakini (Chalkidiki)

Neckermann

Reviews over Gerakini (Chalkidiki)

Geweldige week gehad

Ivo Vanschoonbeek,
    1-12-2018

Het zijn 3 schiereilanden,allen verschillend maar elk even mooi.We hebben ze in 1 week bezocht,ook de rest van de provincie.Bezoek aan Tessaloniki is ook mogelijk (zelf niet bezocht,geen stadsbezoekers)Het leven is hier nog echt Grieks.

Gereisd met partner in oktober 2017

Voor rustzoekers en centraal in Chalkidiki ideaal.

Janneke,
    24-7-2018

Gerakini ligt centraal tussen de schiereilanden Kassandra en Sithonia en ook ten opzichte van Thessaloniki en het bergachtige achterland. Voor touren met auto dus perfect uitgangspunt in Chalkidiki. De omgeving is afwisselend met olijfboomgaarden en pijnboombossen. Er komen nog weinig Nederlanders in Gerakini. Er zijn mooie zandstranden. Het is een gemoedelijk, rustig plaatsje met 2 hippere beachbars. Voor jongeren is het op dit moment niet the place to be. Maar voor natuurzoekers die houden van een lange rustige strandwandeling bijv. richting Kassandra is het ideaal (wel water meenemen!). Voor mannen is een bezoek aan de kloosters op schiereland Agion Oros (Athos) een bijzondere ervaring. Van tevoren thuis visum boeken. Maar er zijn voor iedereen ook prachtige boottochten naar dit schiereiland. Vanwege de vele mooie baaien en bossen is een bezoek aan Sithonia ook aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2018

geweldig !

Vervecken Rita,
    14-10-2017

De omgeving en de natuur is meer dan de moeite waard, zeker een auto huren en de andere vingers van Chalkidiki doen !! Porto Koufo en een boottocht naar Athos zijn zeker de moeite. Voor wie houd van rust een aanrader !

Gereisd met partner in september 2016

Erg mooi

G. Meurs,
    6-10-2017

Het is een prachtige omgeving, met een mooie blauwe zee en groene bergen. Het is wel aan te raden om een auto te huren om bijvoorbeeld een rondrit te maken over de schiereilanden.

Ook kunt u er mooie authentieke dorpjes en markten bezoeken.

Wij zijn in september geweest en de temperatuur is zeer aangenaam. Zo rond de 30 graden.

Je gaat dasr niet heen voor een bruisend uitgaans leven, maar er valt genoeg te genieten.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk relaxt en mooi schiereiland

Sandra peters,
    23-5-2017

Het hotel was schoon en prima. Restaurant en eten prima. Aardig personeel en eten niet erg uitgebreid maar erg lekker. Niet veel te doen in de buurt maar een auto huren kan vlakbij om het mooie eiland te verkennen

Gereisd met partner in mei 2017
Gerakini (Chalkidiki) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 19 reviews