Sorteren

vakanties Gerakini (Chalkidiki)

Reviews over Gerakini (Chalkidiki)

Voor rustzoekers en centraal in Chalkidiki ideaal.

Janneke
    24-7-2018

Gerakini ligt centraal tussen de schiereilanden Kassandra en Sithonia en ook ten opzichte van Thessaloniki en het bergachtige achterland. Voor touren met auto dus perfect uitgangspunt in Chalkidiki. De omgeving is afwisselend met olijfboomgaarden en pijnboombossen. Er komen nog weinig Nederlanders in Gerakini. Er zijn mooie zandstranden. Het is een gemoedelijk, rustig plaatsje met 2 hippere beachbars. Voor jongeren is het op dit moment niet the place to be. Maar voor natuurzoekers die houden van een lange rustige strandwandeling bijv. richting Kassandra is het ideaal (wel water meenemen!). Voor mannen is een bezoek aan de kloosters op schiereland Agion Oros (Athos) een bijzondere ervaring. Van tevoren thuis visum boeken. Maar er zijn voor iedereen ook prachtige boottochten naar dit schiereiland. Vanwege de vele mooie baaien en bossen is een bezoek aan Sithonia ook aan te raden.

Prachtig

Jeffrey
    1-3-2018

Auto huren om echt alles te zien

geweldig !

Vervecken Rita
    14-10-2017

De omgeving en de natuur is meer dan de moeite waard, zeker een auto huren en de andere vingers van Chalkidiki doen !! Porto Koufo en een boottocht naar Athos zijn zeker de moeite. Voor wie houd van rust een aanrader !

Erg mooi

G. Meurs
    6-10-2017

Het is een prachtige omgeving, met een mooie blauwe zee en groene bergen. Het is wel aan te raden om een auto te huren om bijvoorbeeld een rondrit te maken over de schiereilanden.

Ook kunt u er mooie authentieke dorpjes en markten bezoeken.

Wij zijn in september geweest en de temperatuur is zeer aangenaam. Zo rond de 30 graden.

Je gaat dasr niet heen voor een bruisend uitgaans leven, maar er valt genoeg te genieten.

Schitterende omgeving

Corrie Schildwacht
    14-6-2017

Je hebt zeker een auto nodig, kan hem makkelijk boeken via je creditcard, dat scheelt de helft vergeleken bij de hostess.

Gerakini (Chalkidiki) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 18 reviews