Vakantiehuis Villa Kanapizza

Vakantiehuis
Vakantiehuis Villa Kanapizza

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Kanapizza voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Villa Kanapizza in het Nederlands

helemaal geweldig

S. Slabbekoorn
6-4-2010

het is het mooiste plekje op het hele eiland.

vanuit je bed kijk je zo op zee.

heerlijk rustig en je kunt hier compleet ontspannen.

absoluut niet toeristisch dus de manier om het echte griekse leven te leren kennen.

uitzicht, rust, ruimte, op en top vakantie

Rob Adriaanse
4-4-2010

Vakantiehuis Villa Kanapizza geeft alle comfort en geweldige rust en ligt zo idyllisch dat je je in een klein paradijsje waant. Alleen geluiden van de natuur, geen autoos etc. Heerlijk wandelen, vlakbij strand, zonder veel toeristen, snorkelen, afijn weg van het jachtige leven. Echt aanbevolen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Kanapizza in Fragkaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Kanapizza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.