Aparthotel Sunrise

Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Aparthotel Sunrise
9,3

Laatste review

Wij verbleven in hotel Sunrise, hadden een mooi ruim en schoon appartement met fijne bedden, iedere dag schoon beddengoed en handdoeken; balkon (incl wasrek met wasknijpers); eigenaresse en familie zijn heel vriendelijk. We hebben het eten zelf verzorgd maar er is de mogelijkheid voor een eenvoudig ontbijt. Straat uit en dan kom je bij het strand en aldaar kan je bij verschillende horeca een strandbed met parasol bij bestelling van drankje gebruiken. Waterschoenen zijn niet echt nodig. Heerlijk gegeten aan het strand. Weinig Nederlands gehoord, het was er rustig behalve als in het weekend de locals komen maar dat gaf gezellige reuring. We zijn niet op stap geweest, mede ivm voetblessure en lopen toch al moeilijk ging, en eten ‘s avonds al behoorlijk laat werd ( voor nederlandse begrippen dan)

Kenmerken

15-7-2018

Griekse sfeer en vriendelijkheid

Roland,
          11-7-2018

Zeer net complex, ruime kamers. Mooi en schoon zwembad. De familie die het hotel runt is super vriendelijk en hulpvaardig.

Leuk hotel/ appartement en sfeervolle tuin

Gaby Hulzentop,
          1-7-2017

Sunrise is een familie hotel waar service en vriendelijkheid bovenaan staan. Hebben heerlijke dagen hier gehad. Helemaal in het groen (mooie tuin)... advies wel muggen afwerende middelen meenemen

Geweldig

Klara van Zuijdam
          23-8-2016

Mooi, ruim en schoon appartement met 2 balkons. Dicht bij strand, taberna's alles op loopafstand. Een aanrader!

Niet bijzonder

Don
          25-6-2016

Sunrise ligt aan het einde van een zijstrast van de boulevard beetje weggestopt, is niet super modern maar wel netjes, alles is aanwezig . Behalve de douche dat is om te huilen, veeeel te klein, dat kan echt niet. Van het ontbijt, als jedat er bij hebt, moet je niets van verwachten, ze hebben geen keuken , dus alles komt verpakt bij de super vandaan. Personeel alle lof super vriendelijk doen alles wat mogelijk is.

Heerlijke ontspannen vakantie!

J.tervoort
          8-6-2015

Zeer vriendelijke mensen en n goed onderhouden accomodatie. Je merkt dat ze er plezier in hebben!

Ruim appartement en ook als je zelf wat eten wilt maken is dat heel goed te doen. Diverse supermarkten in de nabijheid.

Alles op loopafstand!

een echte traditionele Griekse vakantie

Ger en Billa
          22-9-2013

Enige minpuntje van het appartement was de typisch Griekse veel te kleine douche ruimte. Zeer hulpvaardig vriendelijk personeel

Genoten!

Janneke
          3-8-2013

Sun Rise is een mooi, schoon, ruim appartement met een ruime keuken, koelkast en airco, die we ook echt wel nodig hadden 's nachts! Super ligging, 200 mtr en je bent bij het strandje, dan een eindje verder en je bent aan het begin van de taverna''s etc. Voor ons was het geweldig, en het personeel is ook uitermate vriendelijk, Er is een superschoon zwembad, dat om de 2 dagen gereinigd wordt, alles is gewoon perfekt voor Griekse begrippen, en we spreken uit ervaring na 13 jaar Griekenland :-) Elke 2 dagen schoon bedlinnen en handdoeken, echt te luxe! Ik weet niet hoe de studio's zijn, wij zaten in een 2 kamer app. 's Avonds is het ook erg rustig, na 12 uur hoor je bijna niemand meer! Heerlijk op het balkon gezeten met een wijntje en ouzootje. Kortom: aanbevolen voor mensen die een relaxte vakantie willen, alles is in de buurt, en parkeren voor de huurauto is ook super. Altijd plek!! Touroperator, bedankt!!,Het was fantastisch!

Perfecte accommodatie

W&J Lammertink
          8-7-2012

Appartement Sunrise heeft zeer zeker bijgedragen aan een fijne vakantie. Goed appartement met heerlijk zwembad, perfecte verzorging door zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. De keukeninrichting is Grieks, d.w.z. minimaal doch voldoende. Dicht bij centrum met vele restaurantjes. Strand is vlakbij, doch zonder aanwezigheid van parasols en/of ligbedden.

Heel goed.

hans_11
          7-11-2011

Heel fijn hotel. De ligging is perfect, op loop afstand van de boulevard. Goede busverbinding waardoor je de rest van het eiland ook kunt bekijken.

Wij hebben deze reis zelf uitgestippelt, gevlogen met Malev, dit i.v.m. de perfecte vliegtijden. Complimenten voor de beheerders familie die er echt alles aan deden om het naar je zin te maken. Kom je s'avonds terug liggen er 4 dikke plakken zelfgebakken appelcake op je te wachten. 3 dagen later staat er een eigen gemaakt taartje voor ons klaar. Waar maak je dat nou mee als je ergens voor het eerst komt? We hadden niet het gevoel dat we voor het eerst kwamen, we werden zo spontaan welkom geheten, was net of we al jaren kwamen. Echt hele leuke mensen.

Prinos Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunrise in Eretria (op Evia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.