Hotel Petit Village

Laatste review

Heerlijk uitrusten op Evia

Fam. van Klink,
25-8-2009

Petit Village is een heerlijke plek om uit te rusten na een jaar hard werken. Leuke maar wel kleine apartementen/bungalows in een mooie tuin.Schoonmaak is goed.Ontbijt is saai.Service is uitstekend.Omdat er verder alleen Griekse gasten waren die veelal in het bezit waren van een auto en dus s'avonds naar Eretria reden was het restaurant s'avonds niet altijd open,maar op bestelling werd er toch een heerlijke dorado op tafel gezet door de eigenaresse Cristina.Het privestrand is 150 mtr breed en bestaat uit zand en grind en ook in zee is grind, (maar met zwemschoenen heb je er geen last van),rustige golfslag,dus ideaal voor kinderen.(toch blijven opletten bij aflandige wind met een ligbed!!!!).Ligbedden gratis en er is ook een schoon zwembad.Klein speeltuintje aanwezig.Entertainment is er gelukkig niet dus voor ons mede een reden om hier terug te komen.

Kenmerken

2008

plezierig hotel

Tom van Es
13-8-2008

Petit Village is een heerlijk bungalow en appartemeneten hotel, goed verzorgd, vriendelijk personeel, eenvoudig ontbijt en heel schoon. Het strand is rustig. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Een taxi naar het stadje kost vijf EURO, lopen langs de weg is niet aan te bevelen. Een alternatieve route (ongeveer 45 minuten)is beschikbaar

Een goede accommodatie

C. Spaans
7-8-2008

De grootst toegevoegde waarde voor dit complex is de immer vriendelijke eigenaresse Christina. Vloeiend Engels sprekend staat zij altijd voor je klaar. De kamers, veelal geschakelde bungalows zijn netjes ingericht. Matrassen zijn ronduit te hard, de douchecabine is klein. Schoonmaak en linnenvoorziening is 100%. Rustig strand met bedden (zonder matras) en parasols. Zwembad is gevuld met zout water en rondom het zwembad is het verraderlijk glad. Ontbijt(buffet) is simpel, brood niet echt vers. In de supermarkt aan de overzijde van het hotel is van alles te krijgen om een en ander aan te vullen. 's avonds is er geen animatie, maar zittend op je balkon met een lekker wijntje kun je meegenieten van het entertainment van het naastgelegen hotel wat door ons niet als storend werd ervaren.

We hebben een aantal aanbieders voor Petit Village voor je op een rij gezet:

Prachtig in de natuur gelegen bungalowhotel, 3km buiten de stad Eretria. Opvallend is het grote aantal zangvogels. Klein maar fijn zandstrand. Zeer schoon zwembad. Aangename prijs/kwaliteit verhouding.

We hebben een aantal aanbieders voor Petit Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petit Village in Eretria (op Evia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petit Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.