Hotel Perigiali

2 reviews over Hotel Perigiali in het Nederlands

centraal gelegen hotel

Simon en Dorien
8-8-2009

De eerste indruk van het hotel was goed, van buiten ziet het er mooi uit en de entree was ook netjes. De kamer die wij hadden was groot genoeg maar de kledingkast rook muf en onze badkamer was erg klein,maar vervelender was dat deze stonk naar putlucht,het was overigens wel schoon.Ontbijt was in buffetvorm maar niks bijzonders,elke dag hetzelfde.We vonden de ligging wel top,aan het einde van de boulevard met aan de overkant van de weg een mooi zandstrand met bediening erbij en fijne loungestoelen. Als je in het hotel logeert kost het strand je in ieder geval niks extra.

Gereisd Met partner in Sat Aug 08 2009 21:17:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hotel Perigiali

Roel en Jennie
28-2-2009

Dit hotel heeft een prachtige ligging, met een mooi strand aan de overkant van de weg. En ze hebben er heerlijke fautuils en een bar bij. Het is een echte griekse kamer heel eenvoudig ,en de wc toegang is erg krap. Maar het is er keurig schoon. Het ontbijt is ook erg simpel, maar we hebben ons er prima vermaakt.

Roel en Jennie

Gereisd Met partner in september 2008

• AdresERETRIA
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perigiali in Eretria (op Evia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perigiali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.