Géén boekingskosten

Negroponte Resort Eretria

GriekenlandVaste land en EviaEretria (op Evia)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Negroponte Resort Eretria voor je op een rij gezet:

3.9OnvoldoendeScore uit 36 reviews
+58/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.9OnvoldoendeScore uit 36 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

36 Reviews over Negroponte Resort Eretria

• 3Mulder21-10-2022

Zeer slecht avondeten, koud en menubmonotoon

Zeer slecht avondeten: koud, iedere eenzelfde soort menu, maar ontbijt en netheid oké

• 9Jacqueline05-06-2019

Super hotel, maar minder mooie omgeving

Wat een geweldig mooi hotel. Zwembad met zoutwater, en de zee een trapje verder. Overigens is het strand daar heel kort, dus uitgebreid zonnebaden is daar niet aan de orde. Maar met het heerlijke zwembad voor de deur is dat niet goed. Buffet is prima, maar blijft een buffet wat ik altijd na een paar dagen beu ben. Prima kamers, en heerlijke bedden met een prima schoonmaak service. Het personeel in dit hotel is meer dan geweldig. Elk moment van de dag een glimlach is ze niet te veel. De omgeving vind ik niet mooi, Eretria centrum vond ik een armoedig geheel. Vond het jammer daar niet een echte griekse taverne te vinden. Dus kortom, hotel een dikke 10, de omgeving behoorlijk middelmatig.

• 10Frank Van Durme28-06-2018

fantastische bestemming en een magnifiek hotel

Lekkere maaltijden met lokale producten, prachtige ligging, vriendelijk personeel en een afscheidcadeautje en een hartelijk afscheid. Wij genieten na met de heerlijke ouzo en olie die wij ontvingen bij ons vertrek!

• 7Rafał18-06-2018

Luksusowy hotel na wyspie Evia

Hotel jest komfortowy, niestety do najbliższej miejscowości jest ponad 3 km. Warunki dobre i jedzenie smaczne. Plaża hotelowa trochę zbyt wąska.

• 10Georgios Petalas26-08-2017

Uitstekend resort.

Alles was prima, brand schoon en goed geregeld, niks op aan te merken. Gemiddeld waardering in cijfers 9,5. We zijn in totaal vijf keer geweest in vier jaartijd en volgende jaar weer.

• 10Lydia Zwier03-06-2017

Droomlokatie

Negroponte is een echt paradijs. Het personeel : betrokken , warm, niets is teveel, alles wordt geregeld. Het eten, van eigen oogst en altijd homemade tot en met brood en jam toe, de bediening, de sfeer... woorden schieten voor mij echt tekort. Een onbetaalbaar mooie week gehad, waar we nog jaren op kunnen terugkijken!

• 9José.10-11-2016

Erg mooi hotel.

Afgelegen,er loopt een kleine straat naar een hele drukke weg. Direkte omgeving rond het hotel niet bijzonder.Strand is een smalle strook.Hotel is erg mooi,we hadden een prachtige kamer met groot balkon. Uitzicht op het zwembad en de zee.Erg vriendelijk personeel.Een nederlands sprekende belg George die ons allerlei tips gaf.Eten lekker en gevarieerd,ook vis,veel groenten en fruit.We waren hier eind oktober,eind seizoen.Tweede helft van onze week erg rustig. Geen excursies meer inderdaad,maar een prima busverbinding en taxis.Bushalte voor de deur.Met bus en metro goed te doen om Athene te bezoeken.De Acropolis en het moderne museum prachtig.Naar Eretria en Chaldiki ook een goede busverbinding. In Eretria heerlijk geluncht bij Pemetzo aan het water.

• 9Bert17-10-2016

Erg goed hotel schoon en vriendelijk personeel

Mooie kamers zeer schoon zeer vriendelijk meertalig personeel waaronder Nederlands, de manager Alex en George een ober,zeer goed ontbijt en diner buffet dat continu word bijgevuld met kleine porties zodat het eten altijd goed warm is. Toen wij er waren was er een Frans animatie team dat niet opdringerig was. Er is een kiezelstrandje dus wel waterschroeven mee. Het hotel bied geen excursies aan maar toen wij er waren kwamen wij in contact met een groep Nederlanders die via touroperator daar waren en via die organisatie konden wij toen excursies boeken. Ook konden wij via hun een auto huren all inclusive echt zonder gezeur over verzekeringen. Wij waren er eind september begin oktober en dat is toch wel eind seizoen dan word het in Eretria wel stil 's avonds. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en gaan zeker nog een keer terug.

• 6tkluitmans11-10-2016

Mooi hotel, maar niets te beleven. Zwembad koud !

Goed : Het is een rustig, mooi hotel. Schoon en goed onderhouden. Het uitzicht over de zee is prachtig. Prima ontbijt, op terras met uitzicht op zee. Dinerbuffet ook goed: gevarieerd en lekker. Niet goed: er valt niets te beleven, behalve liggen aan het zwembad (onverwarmd, koud en zout water) en aan de zee. Er is geen strand. Alleen twee meter kiezelstrand (zwemschoenen mee !). Het hotel ligt via een zijstraat aan een drukke weg. Er zijn geen winkels, geen boulevard. Het dorpje ligt niet op loopafstand (taxi of bus nemen). Geen animatie, ook niet 's avonds na het diner (in oktober), dus maar vroeg naar bed. Geen excursies te boeken en H otelwinkeltje dicht (naseizoen). Zee is nu ook al fris. Geen hotel voor jongere mensen en voor gezinnen met kinderen. Kopje cappuccino in hotel: €3,85. Zelfs water moet je betalen, ook bij het diner bij halfpension (drinken bij diner is niet inbegrepen). Klein flesje water op de kamer (minibar): €1,50. Wegen op het eiland zijn slecht. Er is vaak maar 1 verharde weg die ergens heen voert; terug dus over dezelfde weg. Auto huren kan via hotel. Auto de volgende dag ingeleverd; bleek er schade te zijn (bij het parkeren bij het hotel, de avond ervoor nog niet !). Eigen risico van €500,--. Maar kon (na onderhandelen) worden afgekocht voor €40,-- 😐!?

• 10Antoinette05-07-2016

Geweldig

Mooi hotel. Alles keurig onderhouden . Heerlijke bedden om te slapen. Het personeel is bijzonder vriendelijk en attent. De manager spreekt prima Nederlands alsook twee obers. Heerlijk zwembad zonder luidruchtige muziek. Geen opdringerige animatie team. Het eten was goed. Wij hebben genoten op het eiland .

Hotel Negroponte Resort Eretria info

• DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar
  • Direct aan het strandBeschikbaar