Hotel Negroponte Resort Eretria

Hotel Negroponte Resort Eretria
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Negroponte Resort Eretria voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Negroponte Resort Eretria in het Nederlands

fantastische bestemming en een magnifiek hotel

Frank Van Durme
28-6-2018

Lekkere maaltijden met lokale producten, prachtige ligging, vriendelijk personeel en een afscheidcadeautje en een hartelijk afscheid. Wij genieten na met de heerlijke ouzo en olie die wij ontvingen bij ons vertrek!

Uitstekend resort.

Georgios Petalas
26-8-2017

Alles was prima, brand schoon en goed geregeld, niks op aan te

merken. Gemiddeld waardering in cijfers 9,5.

We zijn in totaal vijf keer geweest in vier jaartijd en volgende jaar weer.

Droomlokatie

Lydia Zwier
3-6-2017

Negroponte is een echt paradijs. Het personeel : betrokken , warm, niets is teveel, alles wordt geregeld. Het eten, van eigen oogst en altijd homemade tot en met brood en jam toe, de bediening, de sfeer... woorden schieten voor mij echt tekort. Een onbetaalbaar mooie week gehad, waar we nog jaren op kunnen terugkijken!

Erg mooi hotel.

José.
10-11-2016

Afgelegen,er loopt een kleine straat naar een hele drukke weg.

Direkte omgeving rond het hotel niet bijzonder.Strand is een smalle strook.Hotel is erg mooi,we hadden een prachtige kamer met groot balkon.

Uitzicht op het zwembad en de zee.Erg vriendelijk personeel.Een nederlands sprekende belg George die ons allerlei tips gaf.Eten lekker en gevarieerd,ook vis,veel groenten en fruit.We waren hier eind oktober,eind seizoen.Tweede helft van onze week erg rustig.

Geen excursies meer inderdaad,maar een prima busverbinding en taxis.Bushalte voor de deur.Met bus en metro goed te doen om Athene te bezoeken.De Acropolis en het moderne museum prachtig.Naar Eretria en Chaldiki ook een goede busverbinding.

In Eretria heerlijk geluncht bij Pemetzo aan het water.

Mooie kamers zeer schoon zeer vriendelijk meertalig personeel waaronder Nederlands, de manager Alex en George een ober,zeer goed ontbijt en diner buffet dat continu word bijgevuld met kleine porties zodat het eten altijd goed warm is.

Toen wij er waren was er een Frans animatie team dat niet opdringerig was.

Er is een kiezelstrandje dus wel waterschroeven mee.

Het hotel bied geen excursies aan maar toen wij er waren kwamen wij in contact met een groep Nederlanders die via touroperator daar waren en via die organisatie konden wij toen excursies boeken.

Ook konden wij via hun een auto huren all inclusive echt zonder gezeur over verzekeringen.

Wij waren er eind september begin oktober en dat is toch wel eind seizoen dan word het in Eretria wel stil 's avonds.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Mooi hotel, maar niets te beleven. Zwembad koud !

tkluitmans
11-10-2016

Goed : Het is een rustig, mooi hotel. Schoon en goed onderhouden. Het uitzicht over de zee is prachtig. Prima ontbijt, op terras met uitzicht op zee. Dinerbuffet ook goed: gevarieerd en lekker.

Niet goed: er valt niets te beleven, behalve liggen aan het zwembad (onverwarmd, koud en zout water) en aan de zee. Er is geen strand. Alleen twee meter kiezelstrand (zwemschoenen mee !). Het hotel ligt via een zijstraat aan een drukke weg. Er zijn geen winkels, geen boulevard. Het dorpje ligt niet op loopafstand (taxi of bus nemen).

Geen animatie, ook niet 's avonds na het diner (in oktober), dus maar vroeg naar bed. Geen excursies te boeken en H otelwinkeltje dicht (naseizoen). Zee is nu ook al fris. Geen hotel voor jongere mensen en voor gezinnen met kinderen.

Kopje cappuccino in hotel: €3,85. Zelfs water moet je betalen, ook bij het diner bij halfpension (drinken bij diner is niet inbegrepen). Klein flesje water op de kamer (minibar): €1,50.

Wegen op het eiland zijn slecht. Er is vaak maar 1 verharde weg die ergens heen voert; terug dus over dezelfde weg.

Auto huren kan via hotel. Auto de volgende dag ingeleverd; bleek er schade te zijn (bij het parkeren bij het hotel, de avond ervoor nog niet !). Eigen risico van €500,--. Maar kon (na onderhandelen) worden afgekocht voor €40,-- 😐!?

Geweldig

Antoinette
5-7-2016

Mooi hotel. Alles keurig onderhouden . Heerlijke bedden om te slapen.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en attent. De manager spreekt prima Nederlands alsook twee obers.

Heerlijk zwembad zonder luidruchtige muziek. Geen opdringerige animatie team.

Het eten was goed.

Wij hebben genoten op het eiland .

Vijf keer en nog steeds "HET ALLERBESTE ".

j.petalas-van Dijk
25-6-2016

vooral de ligging van het hotel , rustig, en alles wordt goed onderhouden , ook kun je merken dat de eigenaar zijn opleiding in Zwitserland gevolgd heeft, perfectie is

hier op zijn plaats.

Op naar Hotel Negroponte 2017.

Goede keuze voor weekje weg. Maar......

Weekje naar de zon
25-6-2016

Mooi hotel op leuke plek. De shuttlebus van hotel haalt en brengt je van en naar Athene. Het hotel ligt aan strand met kiezels/ stenen.

Vriendelijk personeel. Auto huren via het hotel is goed te doen. Restaurant met prachtig uitzicht en mooie tuin met veel ligstoelen. Bescheiden, leuke animatie.

Buffet is erg van hetzelfde. Wel overdaad. Lunchen met " kleine kaart".

Geen verse vis. Wel af en toe gepaneerde vis. Veel varkensvlees en kip. Wijn is niet de beste kwaliteit. Naar vragen, krijg je een betere soort. In de badkuip douchen was minder. Badkamer wel mooi. Kamers zijn goed. Vooral op de begane grond met zeezicht. Kamers 310 of 311 zijn prima. Deze kamers hebben een stenen vloer. Boven zwembad hebben de kamers vloerbedekking die er wat minder uitziet. Al met al wel prijs/ kwaliteit.

Evia is mooi. Leuke rit door de bergen naar Stroponos en dan richting Kalamos. Navigatie en kaart zijn een must. Plaatsnaamborden zijn anders dan op kaart en navigatie. Kom je wel uit met beiden.Weinig toeristen op dit eiland. De mooiste plekken in het noorden zijn te ver voor een dagtocht.

Al met al wel de moeite waard. Touroperator biedt de reis het voordeligst. Reistijden gunstig.

Mooi resort , echter taxi of bus nodig om in de bewoonde wereld te komen (Eretrea.)

Prima service/gericht, personeel geweldig behulpzaam en vriendelijk.

Mooi zwembad, en zee binnen een paar meter. Goede lunchkaart en heerlijke goed betaalbare dranken en spijzen.

Chapeau!!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Negroponte Resort Eretria in Eretria (op Evia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Negroponte Resort Eretria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.