Hotel Eviana Beach

HotelWeer vandaag29°18°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Eviana Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Eviana Beach in het Nederlands

Hotel met ruime gerenoveerde kamers.

aad
11-7-2017

Goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles was super schoon, bedden werden om de 3 nachten verschoond.

wij hadden een kamer op de derde verdieping met zeezicht.

Onze reis was geboekt bij Prinosreizen die alles prima verzorgen

Bij het Hotel zijn de strandbedden gratis.

goed hotel met geweldige ligging

Leny en Karel
3-7-2017

Geboekt via Touroperator.

Gerenoveerde ruime kamers met veel facilteiten, w.o. gratis airco en kluisje, maar ook wegwerpslippers ! Slechts vier (broeken)klerenhangers.

3e etage heeft geweldig uitzicht over zee. Ruim balkon op het zuid-oosten met aluminium zitje (blijft koel).

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer regelmatig wisseling van bedlinnen en handdoeken.

Ontbijtruimte was eenvoudig maar het ontbijt was ruim voorzien van verschillende elementen.Ligging in een rustig deel van Eretria, doch om de hoek is de boulevard.

Water uit de kraan is zuiver water. Geen gesleep met flessen.

Oude reviews (archief)

Goede prijs kwaliteit verhouding

Haenen
30-5-2010

Hotel ligt op een goede locatie in het centrum. Dicht bij strand, restaurants, winkels ed.

Beter dan de resorts in de omgeving. Liggen erg afgelegen. Klein kiezelstrand met

bedden en parasols aan de overkant. Leuke beachbar.

Aardig personeel, redelijke kamers en ontbijt. Beste optie in Eretria stad!

Moet er niet aan denken in zo'n resort te zitten. Mei is wel erg rustig......

We hebben een aantal aanbieders voor Eviana Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eviana Beach in Eretria (op Evia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eviana Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eviana Beach scoort een 8.38 uit 10 op basis van 3 reviews.