Hotel Eretria Village

36 reviews over Hotel Eretria Village in het Nederlands

nooit meer

elfi
3-1-2016

All in valt heel erg tegen!zeer beperkt!eten is koud en altijd hetzelfde,ook heel druk,chaos!weinig vers!personeel in restaurant is wel heel vriendelijk..Maar kunnen de drukte niet aan!Personeel aan de balie niet behulpzaam!Als je een uitstap wil doen naar Athene best op eigen houtje,je betaald veel te veel en de gids valt serieus tegen,

Het zwembad is een meevaller,rond het zwembad word het goed proper gehouden!de redder is ook een kerel,maai hoe arrogant kan je zijn!Hij was wel heel vriendelijk tegen jonge meisjes!!!De huisjes vallen ook tegen veel te klein voor een gezin van vier,bedjes die ze bijzetten,vallen bijna uiteen en zijn van de jaren stilletjes,de lakens zijn ook niet al te proper en er zit geen scheiding tussen 2 kamers op het balkon!)Nooit meer,voor dit geld ga je beter naar een ander hotel!

Geen 4 * waard

Veerle
24-7-2015

De familiekamer is te klein voor 4 personen. Het poetsen gebeurt ook niet grondig. Het eten is koud, niet vers, alle dagen hetzelfde, weinig smaak,...Zeer druk in het restaurant. Is eigenlijk niet voorzien op zoveel volk. Wifi werkte meer niet dan wel. Veel zwembadregels zoals niet springen, niet duiken, niet roepen,...is niet leuk voor de kinderen als ze constant op de vingers getikt worden door de redder. All in zeer beperkt. We huurden een auto en gingen bij de plaatselijke middenstand eten; heel lekker en niet duur!

zeer mooi gelegen en zeer vriendelijke mensen,het personeel is heel behulpzaam en de prijzen all in vallen zeer goed mee. het buffet is niet heel warm maar zeer uitgebreid voor ieder wel iets en alle dagen iets anders en de kamers zijn zeer netjes.

Lekkere najaarsvakantie

annika
10-10-2013

Hotel is prima, aan het slechtere weer konden ze ook niets doen. All-in was ook zeer behoorlijk enne... 23.00 uur mocht ook best iets later worden van hun als het gezellig was. Alleen... het eten was idd. niet warm genoeg, men gebruikte de gelbranders niet om het eten warm te houden. Er werd wel scherp opgelet of er weer snel nieuwe voorraad kwam en die was dan wel weer lekker warm. Afwisseling van eten was prima, alleen de jam tijdens ontbijt was van slechte kwaliteit, maar goed er was een Lidle in de buurt en daar hebben ze wel echte jam. :) Wij hadden een auto erbij gehuurd en konden daardoor heel fijn het eiland verkennen. Een weekje was genoeg hier.

Dit nooit meer

Bekkie51
28-9-2013

Nooit meer daarheen

Het eten was bijna altijd hetzelfde en koud ook !!!

Borden ook niet opgewarmd zodat het eten nog sneller koud was

We waren All-in maar dat moet je met een zak zout en geen korreltje nemen . Als je een flesje water wou voor op de kamer moest je het betalen .

Cola was van een soort siroop evenals limonade .

Je kon wel cola zero verkrijgen maar dat kostte dan 2,5 euro voor een klein flesje .

Cocktails enkel mits betaling en zo kan ik nog meer opsommen .

De kamers waren daarentegen wel goed en proper , alleen was het terras gemeenschappelijk zodat de buren bij jou op het terras stonden voor je het wist .

Het beste van al was het zwembad , heel mooi maar als je niet goed te been was kon je niet meer uit het diepe gedeelte omdat er geen laddertjes voorzien zijn om je op te trekken !!!

Misschien dat het een goed hotel was 10 jaar geleden maar nu zeker niet .

Een deel van het domein is afgesloten en een zwembad daar was helemaal groen en vuil .

NIET voor herhaling vatbaar

Eva Beirens
1-7-2013

eerste indruk was vrijwel positief. de kamers waren in typische witte griekse huisjes met een eigen terrasje en dicht tegen het zwembad. De kamers waren proper als ook de rest van het domein. Om een stoel te hebben aan het zwembad of strand, moest je zeer vroeg opstaan om hem te bezetten met je handdoek, want er waren er veel te weinig. Het restaurant was een ramp. door de ramen kon je amper kijken en het servies (borden, bestek, glazen) kon je ook beter niet naar kijken, want dan was je honger op voorhand al over. Het eten was ongelooflijk slecht. Het brood werd om de 3 dagen vers gebakken, de andere dagen kreeg je dus echt droog brood. geen variatie en niet lekker. de all in formule was een lachertje. cola, limonade, bier, water, koffie en wijn was het enige dat inbegrepen zat. cola light, ijsje, een gebakje, espresso,... waren betalend. warme snacks die beloofd waren hebben we niet gezien. koude snacks, waren droge boterhammen met schel kaas of ham. personeel was niet vriendelijk

fijne vakantie gehad

fam van 't Hof
22-6-2013

Super accomodatie voor weinig geld. De beloftes van de advertentie zijn waargemaakt. Evia is een vrij onbekend eiland, niet toeristisch, vooral vanwege het feit dat het ver van de bezienswaardigheden ligt. Een auto is dus aan te bevelen. De kamers/bungalows zijn ruim, worden goed schoongehouden en het personeel is vriendelijk, de animatie is super, de prijs/kwaliteit verhouding is ook heel goed.

Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit !

Vermeirsch Eddie
22-6-2013

Dit hotel heet mij kunnen bekoren, zeker wanneer je de prijs vergelijkt met hetgeen je wordt aangeboden : goede kamers prima onderhouden, goed eten al mocht het iets meer gevarieerd zijn, zeer vriendelijk personeel, grotendeels Griekse toersisten (dus rustig !), schitterende zwembaden die goed onderhouden worden, zeer kindvriendelijk hotel en leuk animatieteam van "Sunshine animation". Ik beklaag mij deze keuze totaal niet, al is het eiland Evia totaal niet toeristisch ingesteld en is er weinig te beleven. Maar van het het hotel weinig negatiefs ...!

zeker voor herhaling vatbaar

karel
31-5-2013

vannacht teruggekeerd van een 15-daags verblijf

ik geef een hoog cijfer voor de prijs/kwaliteitsverhouding

enige minpuntjes:

gedurende ons verblijf waren de bars aan het kleine zwembad en het strand gesloten

het eten wordt vaak lauw opgediend

de airco gaat later in het seizoen pas bij hogere temperaturen functioneren

de vertegenwoordiger van Touroperator had waarschijnlijk zelf vakantie, want hij liet zich slechts in het begin van onze vakantie 2 keer zien

waar voor uw geld

Mieke & Chris
2-7-2009

Van 10/06 tot 24/06 naar dit hotel geweest.Dit hotel is echt een aanrader,kamers zijn ok,eten superlekker(griekse keuken),grote zwembaden met zoet en zeewater en de animatie is super,niet opdringerig en steeds gemotiveerd.Moet wel zeggen dat er weinig volk was in hotel,kan mij inbeelden tijdens hoog-seizoen het wel anders moet zijn!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Eretria Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eretria Village in Eretria (op Evia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eretria Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.