Hotel Avantis Resort

8.9Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Eretria (op Evia)

8.9Fantastisch

• Kinderopvang

12 reviews over Hotel Avantis Resort

• 8Irene16-09-2017

Goed maar afgelegen

Prima hotel, schoon. Eten goed maar veel hetzelfde. Aan strandje (2 meter), kiezelstrand. Naar boulevard van Eretria 2,5 km. Dorpje stelt niet veel voor. Op de boulevard bijna alleen eetgelegenheden. Om verder iets van Eretria te zien moet je uren in de auto!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Marion Theunissen12-08-2017

Prachtig eiland en een super verblijf !!

Gaan volgend jaar zeker terug om de andere kant van dit prachtige eiland te zien.De lokale mensen buiten het toeristische gedeelte spreken nauwelijks of geen Engels wat het voor ons juist aantrekkelijk en puur maakt.Het appartementen complex is een familie bedrijf en is geweldig.De eigenaar zowel het personeel zijn heel gastvrij.Zijn al op verschillende eilanden geweest maar Evia heeft iets speciaals.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9DinieZijlstra29-05-2015

Een hotel om weer terug te komen

Hotel Avantis Hotel in Eretria (Evia) is een aanrader voor wie van mooie uitzichten, strand, vriendelijke mensen, comfortabele kamers en volop mogelijkheden in de omgeving te ontdekken houdt. Wij zijn in mei 2015 9 dagen te gast geweest, de keuken was toen nog niet open, dus ik kan alleen oordelen over het ontbijt en dat was bijzonder.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10C. Sauter27-05-2015

Avantis hotel, Gewéldig, 1 uur rijden van Athene

Evia, een fantastisch mooi groen (schier-) eiland, is het best bewaarde geheim van Griekenland. Avantis suites Hotel is het best bewaarde geheim van het plaatsje Eretria.

Het Hotel heeft geweldig ruime kamers met kitchenette en badkamer. Vanaf elk balkon is er een schilderachtig uitzicht over de zee. De locatie ligt met de auto 5 minuten rijden langs zee van de boulevard met heerlijke eettentjes. De service is tóp, de kamer wordt elke dag verschoond, goede douche, fantastische bedden, het zwembad is heerlijk, gratis WiFi, ligbedden en parasols bij zwembad en op strand. Heerlijke drankjes en eten worden (zoals gewenst) binnen of buiten geserveerd rondom pool of buitenbar, aan zeezijde. De sfeer in het hotel is relaxt, ongedwongen. Prijs/kwaliteit excellent! De gastvrijheid hier is persoonlijk, warm, met oprechte aandacht voor de gasten, zodat wij denken dat iedereen wel snapt dat wij Avantis suites Hotel een welverdiende 10 geven. Nico en Charlotte

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Wim15-08-2012

Geweldig appartementenhotel aan de zee.

Avantis is een geweldig hotel. Het ligt aan de zee, heeft een mooi zwembad en een eigen (smal) strand. Naar het dorp is te lopen, met de taxi (€ 4) of met de huurfiets. Hadden een ruime studio van ca. 40 m2 met airco, kluis en satelliet-TV (uitsluitend Griekse zenders). Ruime badkamer/wc. Over het zwembad is er uitzicht op zee. Iedere morgen een goed ontbijt op het terras bij de beachbar aan de zee. Schoonmaak uitstekend, hele vriendelijke leiding en bediening. In het hotel en het dorp spreken weinig mensen Engels. Een van de bedienden van de beachbar spreekt Nederlands. Klein minpuntje is dat er soms i het weekeind bij het zwembad een bruiloft wordt gevierd. leuk om mee te maken, kan laat worden! Is een andere Griekse vakantie als we op de 18 andere eilanden gewend waren maar het was geweldig!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9E. Verhoogt06-05-2012

Uitstekend!

Geboekt bij een touroperator! Wat een goede service van Jacqueline en Carola. Avantis heeft een goede ligging met een schitterend uitzicht over zee. Het personeel doet er alles aan om het naar 't zin te maken. Ontbijt is prima, evenals dinermogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9Wilma Kalkhuis19-07-2011

Helemaal goed!

Wij hebben hier een geweldige week gehad! We logeerden in een zeer ruime studio. Service gericht personeel, geweldig uitzicht, zeer schoon en netjes, zwembad en strand voor de deur. Gezellig terras en bar. Centrum/boulevard op loopafstand.Evia is sowieso prachtig. Ga erop uit met de auto,wandelen of fietsen en ervaar de schoonheid van dit mooie eiland! Martin en Wilma Kalkhuis

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Ria Huisman09-09-2010

fantastisch!!!

Avanti op Evia is een geweldig hotel om heerlijk te relaxen.Het eten is heerlijk in de taverne aan het strand en de sfeer zo gezellig dat je er uren blijft zitten om na te genieten van de ondergaande zon en de kabbelende zee. De ligbedden op het strand en bij het zwembad zijn gratis. Personeel is erg vriendelijk en voorkomend.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Houben22-07-2010

Goede accommodatie met een goede ligging

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Enige minpunt was de toeloop van (soms behoorlijk veel) mensen van andere accommodaties.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9sylvia en gerard van workum10-10-2009

toplokatie

Dit resort ligt geweldig. Lekker rustig aan het strand. Het uitzicht is super. Het eten is goed. We zijn 1 week geweest en hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel Avantis Resort info