Hotel Avantis Resort

Goed maar afgelegen

Irene
16-9-2017

Prima hotel, schoon.

Eten goed maar veel hetzelfde.

Aan strandje (2 meter), kiezelstrand.

Naar boulevard van Eretria 2,5 km. Dorpje stelt niet veel voor. Op de boulevard bijna alleen eetgelegenheden.

Om verder iets van Eretria te zien moet je uren in de auto!

Prachtig eiland en een super verblijf !!

Marion Theunissen
12-8-2017

Gaan volgend jaar zeker terug om de andere kant van dit prachtige eiland te zien.De lokale mensen buiten het toeristische gedeelte spreken nauwelijks of geen Engels wat het voor ons juist aantrekkelijk en puur maakt.Het appartementen complex is een familie bedrijf en is geweldig.De eigenaar zowel het personeel zijn heel gastvrij.Zijn al op verschillende eilanden geweest maar Evia heeft iets speciaals.

Een hotel om weer terug te komen

DinieZijlstra
29-5-2015

Hotel Avantis Hotel in Eretria (Evia) is een aanrader voor wie van mooie uitzichten, strand, vriendelijke mensen, comfortabele kamers en volop mogelijkheden in de omgeving te ontdekken houdt. Wij zijn in mei 2015 9 dagen te gast geweest, de keuken was toen nog niet open, dus ik kan alleen oordelen over het ontbijt en dat was bijzonder.

Prinos Reizen

Evia, een fantastisch mooi groen (schier-) eiland, is het best bewaarde geheim van Griekenland.

Avantis suites Hotel is het best bewaarde geheim van het plaatsje Eretria.

Het Hotel heeft geweldig ruime kamers met kitchenette en badkamer. Vanaf elk balkon is er een schilderachtig uitzicht over de zee. De locatie ligt met de auto 5 minuten rijden langs zee van de boulevard met heerlijke eettentjes.

De service is tóp, de kamer wordt elke dag verschoond, goede douche, fantastische bedden, het zwembad is heerlijk, gratis WiFi, ligbedden en parasols bij zwembad en op strand. Heerlijke drankjes en eten worden (zoals gewenst) binnen of buiten geserveerd rondom pool of buitenbar, aan zeezijde.

De sfeer in het hotel is relaxt, ongedwongen.

Prijs/kwaliteit excellent!

De gastvrijheid hier is persoonlijk, warm, met oprechte aandacht voor de gasten, zodat wij denken dat iedereen wel snapt dat wij Avantis suites Hotel een welverdiende 10 geven. Nico en Charlotte

Avantis is een geweldig hotel. Het ligt aan de zee, heeft een mooi zwembad en een eigen (smal) strand. Naar het dorp is te lopen, met de taxi (€ 4) of met de huurfiets. Hadden een ruime studio van ca. 40 m2 met airco, kluis en satelliet-TV (uitsluitend Griekse zenders). Ruime badkamer/wc. Over het zwembad is er uitzicht op zee. Iedere morgen een goed ontbijt op het terras bij de beachbar aan de zee. Schoonmaak uitstekend, hele vriendelijke leiding en bediening. In het hotel en het dorp spreken weinig mensen Engels. Een van de bedienden van de beachbar spreekt Nederlands. Klein minpuntje is dat er soms i het weekeind bij het zwembad een bruiloft wordt gevierd. leuk om mee te maken, kan laat worden!

Is een andere Griekse vakantie als we op de 18 andere eilanden gewend waren maar het was geweldig!

Uitstekend!

E. Verhoogt
6-5-2012

Geboekt bij een touroperator! Wat een goede service van Jacqueline en Carola. Avantis heeft een goede ligging met een schitterend uitzicht over zee. Het personeel doet er alles aan om het naar 't zin te maken. Ontbijt is prima, evenals dinermogelijkheden.

Helemaal goed!

Wilma Kalkhuis
19-7-2011

Wij hebben hier een geweldige week gehad!

We logeerden in een zeer ruime studio.

Service gericht personeel, geweldig uitzicht, zeer schoon en netjes, zwembad en strand voor de deur. Gezellig terras en bar.

Centrum/boulevard op loopafstand.Evia is sowieso

prachtig. Ga erop uit met de auto,wandelen of fietsen en ervaar de schoonheid van dit mooie eiland!

Martin en Wilma Kalkhuis

fantastisch!!!

Ria Huisman
9-9-2010

Avanti op Evia is een geweldig hotel om heerlijk te relaxen.Het eten is heerlijk in de taverne aan het strand en de sfeer zo gezellig dat je er uren blijft zitten om na te genieten van de ondergaande zon en de kabbelende zee.

De ligbedden op het strand en bij het zwembad zijn gratis.

Personeel is erg vriendelijk en voorkomend.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Enige minpunt was de toeloop van (soms behoorlijk veel) mensen van andere accommodaties.

Prima hotel met uitstekend restaurant

Dionne
26-6-2010

Hotel Avantis is een goed hotel met ruime kamers. Keukentje waar net genoeg in staat. Ruim balkon en redelijke badkamer met bad!! Er werd iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ali rent de benen uit zijn lijf (14 uur per dag staat hij voor iedereen klaar).

Het restaurant (dat ook voor niet-gasten is opengesteld) is erg goed. Aparte kaart dus niet het standaard menu wat je veel aantreft in de taverna´s.

Zwembad werd iedere dag schoongemaakt (door Ali) en de tuin zag er goed en verzorgd uit. Ook het strand voor de deur was perfect; niet rijen dik met bedjes maar één hooguit twee rijen achter elkaar.

Helaas toch een minpuntje te noemen: Het zwembad is vrij voor gasten van andere hotels in de buurt die geen zwembad hebben. Hierdoor lag aan het eind van de dag het hele zwembad vol gillende kinderen!! Soms wel 20 tegelijk!! Dit ging op sommige dagen door tot 20. uur. Jammer hoor, want voor de rest is het een prima hotel!!

Prinos Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avantis Resort in Eretria (op Evia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avantis Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.