Eretria (op Evia)

Vakantie in Eretria (op Evia)

vakanties Eretria (op Evia)

We hebben een aantal aanbieders voor Eretria (op Evia) voor je op een rij gezet:

Reviews over Eretria (op Evia)

• 4Yorinde25-08-2019

Nooit meer

Helaas toen wij er waren was er een week ervoor een brand uitgebroken. Maar in het resort was er weinig van te merken. Op het eiland zelf is er echt niks te doen. Je moet wel een auto huren en dat hebben we ook gedaan maar als nog is er dan weinig aan. Is echt een dorre boel. Je kan wat excursies plannen wij hebben een snorkel tocht gedaan. Maar dat is niet onwijs bijzonder.

• 4Uitgaanslevenn
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Sonja18-08-2019

Supermooi eiland !!!!

Supermooi eiland als je houdt van natuur en weinig toerisme ! Vriendelijk mensen , lekker eten . Supermooie stranden

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

juli 2019

• 3Peter10-07-2019

Nooit meer ,Het ligt niet aan de inwoners

Helemaal niks te doen alles is ver weg en ook echt ver weg niet te lopen Auto huren €. 90 per dag ecxl. Alleen maar Fransen Ga al vele jaren op vakantie naar Grieken land maar hier ga ik nooit meer naar toe Ga naar Rhodes Kreta of een ander eiland hier moet je alleen heen gaan als je aan het water wil Liggen Strand zijn stenen en in het water moet je surf schoenen aan doen alleen maar wier (Hotel grand bleu garden) Opzicht hotel is niet slecht daar ligt het niet aan

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 1Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 4Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5Ronald19-06-2019

Nooit meer !

Levendige boulevard met aan de ene kant taverna's en bars en de andere kant een smal strandje met wat ligbedjes . Je kan er goed eten en wat op en neer slenteren ! Als je wil , gebruik maken van de ligbedjes . Voor de rest is het een in verval geraakt dorpje met 2 grote leegstaande hotels . In de achterliggende straatjes ligt afval en puin . Niemand die het opruimd ! Wij verbleven hier de laatste 4 dagen van onze rondreis op Evia . Voor ons een domper na onze eerdere verblijven op dit mooie eiland .

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Miek15-07-2018

Heerlijk rustig, heerlijk eten

Wij verbleven in hotel Sunrise. Straat uit en dan kom je bij het strand en aldaar kan je bij verschillende horeca een strandbed met parasol bij bestelling van drankje gebruiken. Waterschoenen zijn niet echt nodig. Heerlijk gegeten aan het strand. Weinig Nederlands gehoord, het was er rustig behalve als in het weekend de locals komen maar dat gaf gezellige reuring. We zijn niet op stap geweest, mede ivm voetblessure en lopen toch al moeilijk ging, en eten ‘s avonds al behoorlijk laat werd ( voor nederlandse begrippen dan)

• 8Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Louis13-04-2018

Echt Grieks

Plaatsje erg rommelig. Gevoel voor opruimen is er bij de Grieken niet bij. Zelfs op de meest toeristische attracties ligt de rommel. Er staan in het centrum 2 vervallen hotels, wordt ook niets mee gedaan. Hotel Delphi is de eigenaresse van overleden en is nu van een bank. Deze laat het leegstaan en is in zware staat van verval. Hotel Greek Island is 2 jaar open geweest en toen heeft de gemeente het huurcontract voor het eiland opgezegd. Is nu een enorme puinhoop die gebruikt wordt door rondtrekkende jongeren die hun plekje zoeken in de leegstaande bungalows. Rond Eretria kan je mooie wandelingen maken en op terasjes of op straat leuke gesprekken voeren met de lokale bevolking.

• 9Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2018

• 8Petros Oikonomou05-04-2018

Nice for relaxing

The promenade is very nice, you can spend hours sipping your coffee and looking at the sea. However, in the evening the music is very loud.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Annemie27-10-2017

Heel fijn!

Een heerlijk rustig eiland met prachtige natuur. Het noorden is groen en het zuiden wat kaler. Prachtige baaien en (kiezel)stranden. Heerlijk eten in de lokale tavernes. Weinig opgravingen e.d. Wel warmwaterbronnen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7G.Petalas31-08-2017

Bijzonder goed

Het resort Negroponte was op alle gebieden uitstekend . Eretria is een klein plaats op Evia. Niet erg veel te beleven maar de promenade erg leuk om te wandelen in de avonden. De beste taverne om te eten is en blijft de Remezso , goed en schoon. Er zijn een aantal kaffenia en ouzeri tenten.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Marion Theunissen.18-08-2017

Geweldig.

Prachtig eiland .. super complex (Avantis Suites) .We hebben een rondtoer gehad van touroperator en was in 1 woord Wauw. Volgend jaar gaan we terug om meer van het eiland te zien.Weinig toerisme en de bewoners kunnen nauwelijks Engels spreken wat overigs voor ons het speciaal maakt.Leuk stadje met heerlijke restaurantjes voor weinig geld.Met de auto ongeveer 1 uurtje naar Athene wat bij ons indruk heeft gemaakt,veel bezienswaardigheden.Op zondag was het op ons complex erg druk met lokale mensen om te zwemmen .. eten maar ook dat heeft zijn charmes.In de maanden juli en Augustus wordt Evia druk bezocht door Grieken en dat zegt genoeg.

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur