Sorteren

vakanties Eretria (op Evia)

Reviews over Eretria (op Evia)

Echt Grieks

Louis
    13-4-2018

Plaatsje erg rommelig. Gevoel voor opruimen is er bij de Grieken niet bij. Zelfs op de meest toeristische attracties ligt de rommel. Er staan in het centrum 2 vervallen hotels, wordt ook niets mee gedaan. Hotel Delphi is de eigenaresse van overleden en is nu van een bank. Deze laat het leegstaan en is in zware staat van verval. Hotel Greek Island is 2 jaar open geweest en toen heeft de gemeente het huurcontract voor het eiland opgezegd. Is nu een enorme puinhoop die gebruikt wordt door rondtrekkende jongeren die hun plekje zoeken in de leegstaande bungalows.

Rond Eretria kan je mooie wandelingen maken en op terasjes of op straat leuke gesprekken voeren met de lokale bevolking.

Heel fijn!

Annemie
    27-10-2017
    Een heerlijk rustig eiland met prachtige natuur. Het noorden is groen en het zuiden wat kaler. Prachtige baaien en (kiezel)stranden. Heerlijk eten in de lokale tavernes. Weinig opgravingen e.d. Wel warmwaterbronnen.

Bijzonder goed

G.Petalas
    31-8-2017

Het resort Negroponte was op alle gebieden uitstekend .

Eretria is een klein plaats op Evia. Niet erg veel te beleven maar de promenade erg leuk om te

wandelen in de avonden. De beste taverne om te eten is en blijft de Remezso , goed en schoon.

Er zijn een aantal kaffenia en ouzeri tenten.

Geweldig.

Marion Theunissen.
    18-8-2017
    Prachtig eiland .. super complex (Avantis Suites) .We hebben een rondtoer gehad van touroperator en was in 1 woord Wauw. Volgend jaar gaan we terug om meer van het eiland te zien.Weinig toerisme en de bewoners kunnen nauwelijks Engels spreken wat overigs voor ons het speciaal maakt.Leuk stadje met heerlijke restaurantjes voor weinig geld.Met de auto ongeveer 1 uurtje naar Athene wat bij ons indruk heeft gemaakt,veel bezienswaardigheden.Op zondag was het op ons complex erg druk met lokale mensen om te zwemmen .. eten maar ook dat heeft zijn charmes.In de maanden juli en Augustus wordt Evia druk bezocht door Grieken en dat zegt genoeg.

Jammer dat het er niet wat drukker is.

aad
    11-7-2017
    Leuke boulevard met voldoende tavernes.
Eretria (op Evia) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 48 reviews