Hotel Acrotel Athena Pallas Village

Hotel Acrotel Athena Pallas Village

8.5Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Elia (Chalkidiki)

8.5Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Op het vasteland van Griekenland vind je Acrotel Athena Pallas Village. Dit hotel is geschikt voor gezinnen dankzij faciliteiten als een midgetgolfbaan, bioscoop en bowlingbaan. Er zijn twee zwembaden en er is ook een spa. Hotel Athena Pallas Village 5* ligt wat afgelegen, dus een auto is wel handig. Tip: maak een boottocht naar Athos.

We hebben een aantal aanbieders voor Acrotel Athena Pallas Village voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Acrotel Athena Pallas Village

• 2018
    10Marcel Mulder01-07-2018

Fantastisch, prachtige locatie en geweldig eten!

Dit hotel ligt een klein beetje afgelegen maar dit maken ze meer dan goed door alle geweldige faciliteiten. Prachtig zwembad, geweldig rustig schoon en strand met heerlijk helder water. Ligbedden en handdoeken staan tot je beschikking evenals de geweldige service. Wij waren hier met onze dochter van 5 jaar en het ontbrak ons aan niets, de familie kamer is wel wat ouder maar alles was super schoon en werd zo gehouden met een prachtige balkon. We hebben geboekt op basis van half pensioen wat een echte aanrader is omdat het eten simpelweg geweldig is qua keuze en kwaliteit met in de ochtend echt verse sappen. Je hoeft geen handdoeken mee te nemen want die kun je bij het hotel lenen (op basis van borg) en elke dag laten verschonen. Onze dochter vond de kinderclub geweldig helaas waren er geen Nederlandse kinderen (die zijn er ook niet veel of geweest) waardoor samen spelen met andere kinderen wat moeilijker was maar de juf was geweldig!

Met jonge kinderen

• 2017
    9Claudia08-06-2017

Goede service en prachtig schoon

Dit is een echte aanrader voor zowel koppels als gezinnen. De mensen zijn super vriendelijk en doen veel voor je. Wij zaten in een Massionette, is echt een aanrader! Wij waren met onze zoon van 3 jaar en hij heeft het super gehad. Het eten in het hoofresraurant is authentiek grieks en goed op smaak. Ik raad niet aan bij Lemoni te eten, dat is niks. Zwembad is erg mooi. Alles wordt super schoongemaakt, bedden elke dag (!!) verschoond. Strandje is leuk om steentjes te gooien, maar als je naar een 'echt' strand wilt, zal je 3 km verder moeten. Er rijden overigens wel shuttlebusjes (6 euro).

Met jonge kinderen

• HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag