Hotel Acrotel Athena Pallas Village

Hotel Acrotel Athena Pallas Village

8.5Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Elia (Chalkidiki)

8.5Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Op het vasteland van Griekenland vind je Acrotel Athena Pallas Village. Dit hotel is geschikt voor gezinnen dankzij faciliteiten als een midgetgolfbaan, bioscoop en bowlingbaan. Er zijn twee zwembaden en er is ook een spa. Hotel Athena Pallas Village 5* ligt wat afgelegen, dus een auto is wel handig. Tip: maak een boottocht naar Athos.

We hebben een aantal aanbieders voor Acrotel Athena Pallas Village voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Acrotel Athena Pallas Village

• 9Willem Bezemer21-04-2019

Prima maar liever adults only of appartement

Een prima hotel waar veel gezinnen met jonge kinderen naartoe worden " gelokt". Dat geeft vaak onrust m.n. tijdens de maaltijden. Persoonlijk denken wij dat dit 4/5 sterren hotel nauwelijks geschikt is voor jonge kinderen. Macedonië is een prachtige provincie van Griekenland om te ontdekken overigens en vanuit Nikiti is dit prima te doen. Een (huur-) auto is een must. Een bezoek aan de steden Thessaloniki en Kavala zijn aan te bevelen als je van Griekse steden houdt.

• 2018
    8Laura15-09-2018

Groot hotel met veel faciliteiten

Er zijn veel faciliteiten om het kinderen naar de zin te maken. Bijvoorbeeld een midgetgolfbaan, bioscoopje, bowlingbaan etc. Ook voor volwassenen is er vanalles te doen, 2 zwembaden (de andere is afgesloten voor de maisonettes) en een spa. Wij hebben een huurauto gebruikt wat er goed van pas kwam, in de buurt is er namelijk niet zoveel te doen. Het eten is goed verzorgd, de koks doen hun best om iedere keer variatie aan te bieden. Het restaurant is soms wel erg rumoerig en de muziek staat hard. Niet altijd gezellig zitten dus. Wij gaan deze vakantie nog een paar keer elders eten, maar hebben het goed naar onze zin gehad.

• 9Lineke27-07-2018

Prachtig gelegen hotel met uitstekende service

Dit is een heerlijk hotel op een schitterende plek vlak aan zee met uitstekende service. Het personeel is attent en vriendelijk, het eten uitstekend en afwisselend en alles wordt prima schoon gehouden. Je loopt via een tunneltje naar het strand, waar kinderen heerlijk kunnen spelen en waar je naar de vele kleuren blauw en groen van de zee kunt kijken. Er zijn meerdere zwembaden met een gezellige sfeer. Met een shuttlebus van het hotel kun je naar stranden in de buurt of markten in omliggende plaatsen. Verder kun je ter plekke excursies of een huurauto regelen. De boottocht naar Athos is een aanrader, met een huurauto kun je naar Thessaloniki of lekker rondrijden op Sithonia en een mooi strandje uitzoeken. Op ruim twee uur rijden liggen Pella en Vergina, waar Alexander de Grote vandaan kwam. Beslist de moeite waard voor liefhebbers van historie, de musea daar zijn onvergetelijk. Een vakantie in dit hotel is beslist een aanrader.

Geboekt bij neckermann

• 7Mark Van der Jeught16-06-2018

Zeer mooie accomodatie.

Prachtig laagbouwhotel waarvan de gebouwen verspreid liggen over het heel grote domein. Ruime en zeer nette kamers met net iets te weinig bergruimte. 3 prachtige grote zoetwater zwembaden met geïntegreerde jacuzzis en elk voorzien van een poolbar. De drankjes zijn wel aan de prijzige kant. Het enige grote minpunt aan dit 5-sterren hotel is het eten in het buffetrestaurant. Het ontbijt is zonder meer goed en zeer uitgebreid. Het middag- en avondeten zijn echter niet op een 5-sterrenniveau. Te weinig variatie, geen typisch griekse gerechten en alles smaakt zowat hetzelfde. We zijn dan ook meermaals uit eten gegaan in de omliggende restaurantjes.

• Oude reviews

6willemijn04-08-2013

Nooit meer!

Zeer slecht onderhouden standaard kamers. Stopcontacten half uit de muur, vieze schimmel in douchecabine, alles zat los in de badkamer, van de wc bril tot plankjes boven de wastafel. Noemt zich 5 *, maar verdient er nog geen 3 Bedden niet groot, wel redelijk, harde naad in het midden. Kamers erg krap. Airco die de capaciteit niet aankan. Schoonmaak kan vele malen beter. Personeel is geen enkele Griek, maar allemaal mensen uit de Oostbloklanden, die overigens wel aardig waren. Ook 95% van de gasten komt hier vandaan. De keuken, smaak is goed, maar niet zoveel keus . Veel dezelfde gerechten, veel varkensvlees en mindere kwaliteit olijfolie, jam, honing en dergelijke. Een pilsje kost 3,80, ook een glas cola, voor deze prijs. We hadden wel een ruim balkon.

• 8Agnetha Cordy01-08-2012

Genieten van de rust

Het hotel is goed ingericht, individuele airco op de kamer wat heel praktisch is, met dat warm weer. Het personeel is super vriendelijk en spreken vlot engels. Het eten was voor ons persoonlijk minder omdat wij eerder zoete eters zijn. We vonden het nogal aan de zoutige kant. Maar smaken verschillen nu eenmaal. Er was voldoende variatie dat je u buikje toch rond kan eten. Het strand was een kiezelstrand en dat je best met degelijke schoenen betreed want anders is het toch pijnlijk om te wandelen. Het is een smal strandje maar voor ons was het goed.

• 8Hans en Wilma Hartog11-06-2009

prachtig hotel in mooie omgeving

zijn net terug van dit mooie hotel; we hadden de een van de mooiste kamers, hoog boven de andere; erg goede keuken, goede service,schoon,personeel spreekt goed Engels. Hotelstrand stelt absoluut niets voor,allemaal stenen en heel smal strandje; echter omgeving is erg mooi; Wil je echt Griekenland beleven,dan kun je beter hier niet naar toe gaan. Wij vonden het rg toeristisch en best druk voor eind mei/begin juni; overwegend Oost Europese/Russische gasten. De eilanden hebben wel schitterende stranden en vooral op Sithonia zijn veel bergen en bossen ;Kassandra vonden wij niets, veel te vlak en kaal en Athos mag je niet komen.We zijn hier nu 2 keer geweest en je hebt absoluut een auto nodig om de omgeving te verkennen.

0 tips over Hotel Acrotel Athena Pallas Village

• HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag