Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag27°19°
8,5

Op het vasteland van Griekenland vind je Acrotel Athena Pallas Village. Dit hotel is geschikt voor gezinnen dankzij faciliteiten als een midgetgolfbaan, bioscoop en bowlingbaan. Er zijn twee zwembaden en er is ook een spa. Hotel Athena Pallas Village 5* ligt wat afgelegen, dus een auto is wel handig. Tip: maak een boottocht naar Athos.

We hebben een aantal aanbieders voor Acrotel Athena Pallas Village voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Acrotel Athena Pallas Village in het Nederlands

Heerlijk eten, prachtig uitzicht op zee.

Karin
30-7-2019

Vriendelijk opgezet hotel, bestaande uit twee lagen hotelkamers. Hotel lijkt veel ruimer opgezet dan op de foto’s te zien is. Personeel in restaurants, bij zwembad en in hotel zeer vriendelijk. De receptie wordt bemand door zakelijke personen. Niet altijd even gastvriendelijk. Eten is voortreffelijk. Veel keuze, heerlijke gerechten. Nadeel is dat er bij alle zwembaden, op t strand en restaurants muziek aan staat. Soms is men wel bereid deze zachter te zetten. Absoluut geen vijf sterren hotel. Uniek strandje met idem dito uitzicht.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima maar liever adults only of appartement

Willem Bezemer
21-4-2019

Een prima hotel waar veel gezinnen met jonge kinderen naartoe worden " gelokt". Dat geeft vaak onrust m.n. tijdens de maaltijden. Persoonlijk denken wij dat dit 4/5 sterren hotel nauwelijks geschikt is voor jonge kinderen. Macedonië is een prachtige provincie van Griekenland om te ontdekken overigens en vanuit Nikiti is dit prima te doen. Een (huur-) auto is een must. Een bezoek aan de steden Thessaloniki en Kavala zijn aan te bevelen als je van Griekse steden houdt.

Gereisd Met partner in april 2019

Groot hotel met veel faciliteiten

Laura
15-9-2018

Er zijn veel faciliteiten om het kinderen naar de zin te maken. Bijvoorbeeld een midgetgolfbaan, bioscoopje, bowlingbaan etc. Ook voor volwassenen is er vanalles te doen, 2 zwembaden (de andere is afgesloten voor de maisonettes) en een spa. Wij hebben een huurauto gebruikt wat er goed van pas kwam, in de buurt is er namelijk niet zoveel te doen. Het eten is goed verzorgd, de koks doen hun best om iedere keer variatie aan te bieden. Het restaurant is soms wel erg rumoerig en de muziek staat hard. Niet altijd gezellig zitten dus. Wij gaan deze vakantie nog een paar keer elders eten, maar hebben het goed naar onze zin gehad.

Gereisd Met partner in september 2018

D-reizen

Prachtig gelegen hotel met uitstekende service

Lineke
27-7-2018

Dit is een heerlijk hotel op een schitterende plek vlak aan zee met uitstekende service. Het personeel is attent en vriendelijk, het eten uitstekend en afwisselend en alles wordt prima schoon gehouden. Je loopt via een tunneltje naar het strand, waar kinderen heerlijk kunnen spelen en waar je naar de vele kleuren blauw en groen van de zee kunt kijken. Er zijn meerdere zwembaden met een gezellige sfeer. Met een shuttlebus van het hotel kun je naar stranden in de buurt of markten in omliggende plaatsen. Verder kun je ter plekke excursies of een huurauto regelen. De boottocht naar Athos is een aanrader, met een huurauto kun je naar Thessaloniki of lekker rondrijden op Sithonia en een mooi strandje uitzoeken. Op ruim twee uur rijden liggen Pella en Vergina, waar Alexander de Grote vandaan kwam. Beslist de moeite waard voor liefhebbers van historie, de musea daar zijn onvergetelijk. Een vakantie in dit hotel is beslist een aanrader.

Geboekt bijneckermann.nl

Fantastisch, prachtige locatie en geweldig eten!

Marcel Mulder
1-7-2018

Dit hotel ligt een klein beetje afgelegen maar dit maken ze meer dan goed door alle geweldige faciliteiten. Prachtig zwembad, geweldig rustig schoon en strand met heerlijk helder water. Ligbedden en handdoeken staan tot je beschikking evenals de geweldige service. Wij waren hier met onze dochter van 5 jaar en het ontbrak ons aan niets, de familie kamer is wel wat ouder maar alles was super schoon en werd zo gehouden met een prachtige balkon. We hebben geboekt op basis van half pensioen wat een echte aanrader is omdat het eten simpelweg geweldig is qua keuze en kwaliteit met in de ochtend echt verse sappen. Je hoeft geen handdoeken mee te nemen want die kun je bij het hotel lenen (op basis van borg) en elke dag laten verschonen. Onze dochter vond de kinderclub geweldig helaas waren er geen Nederlandse kinderen (die zijn er ook niet veel of geweest) waardoor samen spelen met andere kinderen wat moeilijker was maar de juf was geweldig!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Zeer mooie accomodatie.

Mark Van der Jeught
16-6-2018

Prachtig laagbouwhotel waarvan de gebouwen verspreid liggen over het heel grote domein. Ruime en zeer nette kamers met net iets te weinig bergruimte. 3 prachtige grote zoetwater zwembaden met geïntegreerde jacuzzis en elk voorzien van een poolbar. De drankjes zijn wel aan de prijzige kant. Het enige grote minpunt aan dit 5-sterren hotel is het eten in het buffetrestaurant. Het ontbijt is zonder meer goed en zeer uitgebreid. Het middag- en avondeten zijn echter niet op een 5-sterrenniveau. Te weinig variatie, geen typisch griekse gerechten en alles smaakt zowat hetzelfde. We zijn dan ook meermaals uit eten gegaan in de omliggende restaurantjes.

Goede service en prachtig schoon

Claudia
8-6-2017

Dit is een echte aanrader voor zowel koppels als gezinnen. De mensen zijn super vriendelijk en doen veel voor je. Wij zaten in een Massionette, is echt een aanrader! Wij waren met onze zoon van 3 jaar en hij heeft het super gehad. Het eten in het hoofresraurant is authentiek grieks en goed op smaak. Ik raad niet aan bij Lemoni te eten, dat is niks. Zwembad is erg mooi. Alles wordt super schoongemaakt, bedden elke dag (!!) verschoond. Strandje is leuk om steentjes te gooien, maar als je naar een 'echt' strand wilt, zal je 3 km verder moeten. Er rijden overigens wel shuttlebusjes (6 euro).

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Geweldig!

Mariska
25-5-2017

Prachtige ligging aan de zee, met 3 zwembaden, mooi ruime kamers, goede bedden en heel belangrijk: een goede sfeer. Het hotel is gebouwd in traditionele stijl. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er fantastisch. Het ontbijtbuffet uitstekend en zeer uitgebreid en er zijn ook diverse a la carte restaurants. Je kunt leuke uitstapjes boeken via het hotel zoals: jeepsafari, paardrijden, een boottocht, naar Athos. Of je kunt een auto huren en Sithonia rondrijden. Het plaatsje Neas Marmaras is leuk om 's avonds een terrasje te pikken.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Hospitality

mariska van der weide
12-9-2016

Mooi gelegen, super vriendelijk personeel, persoonlijke service, de familiekamers zijn uitstekend, gebouwd met traditionele stijl. Mooi zwembad, aan het strand gelegen, lekker eten

Gereisd Met vrienden in april 2016

Nooit meer!

willemijn
4-8-2013

Zeer slecht onderhouden standaard kamers. Stopcontacten half uit de muur, vieze schimmel in douchecabine, alles zat los in de badkamer, van de wc bril tot plankjes boven de wastafel. Noemt zich 5 *, maar verdient er nog geen 3 Bedden niet groot, wel redelijk, harde naad in het midden. Kamers erg krap. Airco die de capaciteit niet aankan. Schoonmaak kan vele malen beter. Personeel is geen enkele Griek, maar allemaal mensen uit de Oostbloklanden, die overigens wel aardig waren. Ook 95% van de gasten komt hier vandaan. De keuken, smaak is goed, maar niet zoveel keus . Veel dezelfde gerechten, veel varkensvlees en mindere kwaliteit olijfolie, jam, honing en dergelijke. Een pilsje kost 3,80, ook een glas cola, voor deze prijs. We hadden wel een ruim balkon.

Gereisd Met partner in Fri Jul 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acrotel Athena Pallas Village in Elia (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acrotel Athena Pallas Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.