Géén boekingskosten

Hotel Club Med Gregolimano

GriekenlandVaste land en EviaEdipsos (op Evia)
8.7FantastischScore uit 15 reviews

• Sportfaciliteiten

15 Reviews over Club Med Gregolimano

• 9Mdh29-04-2017

Fantastisch vakantie,

Van een hele leuke vakantie genoten bij Club Med Gregolimano. Is een zeer goede plek voor gezinnen met kinderen. Er zijn veel activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen. Eten is prima.

• 7Linda22-06-2016

Vind waardering te hoog

De locatie is mooi maar vind de transfer van vliegveld met kleine kinderen erg pittig, 3 uur in een bus zonder goede airco is lang voor kinderen als ze al een vliegreis achter de rug hebben. zou het niet snel (nooit) weer doen. De chef de village is idd een super aardige kerel. De etenstijden zijn redelijk kort waardoor het erg druk is tijdens de maaltijden. Diner start om half 8 wat laat kan zijn met kleine kinderen. Het eten is op zich goed maar fruit soms al wel wat ouder in elk geval niet supervers. Misschien ook omdat het erg warm was. Heel veel wespen op het eten wat ik onsmakelijk vind maar je kunt er ws weinig aan doen. Geen bruin brood alleen wit... niet echt meer van deze tijd... Geen winkeltje waar je iets te eten kunt halen zoals chips ofzo. Meenemen dus als je dat wilt. Want de tijd tussen lunch en diner is vrij lang en de snack van ca. 16 uur is cake. Als je niet van zoet houdt, heb je dus best wel trek rond die tijd. Ze zouden er volgens mij goed mee kunnen verdienen want ik merkte dat meer mensen trek hadden in wat hartigs rond de klok van 17 uur. Geen koelkast op kamer en ook geen frisdrankmachine o.i.d. op de gang dus iets kouds drinken op kamer is niet mogelijk. Wel dagelijks een fles water op de kamer. Wachttijden aan de bar zijn lang. Maar water kun je wel steeds zo pakken. Koffie ook al zijn de machines niet geschikt voor veel mensen. Regelmatig staan ze in storing. Kinderclub werd door onze kinderen niet gewaardeerd, de activiteiten zijn wel leuk maar ze kunnen de leiding niet verstaan en daar voelen ze zich niet fijn bij. Wij hadden een kamer met terras maar direct bij een deur waar iedereen doorheen komt. Die gaat 800x per nacht open en valt weer met een klap dicht. Dus echt uitgerust van vakantie waren we helaas niet. Als ik het had geweten had ik een huisje geboekt, dat lijkt me veel fijner en rustiger. De bedjes bij het zwembed kunnen wel een sopje gebruiken en een plekje onder de parasol vinden is lastig als je niet op tijd bent. Hoewel het erg verwend zou zijn om de vakantie slecht te noemen valt het voor ons vrees ik toch in de categorie eens maar nooit weer. Maar de meeste mensen lijken het leuk te vinden dus misschien ligt het aan ons.

• 10Alice05-06-2016

Fantastisch!

Sprookjesachtig decor, goed verzorgd resort, heerlijk eten en geweldig gastheerschap onder leiding van Gilles, chef de village. Bravo!!!

• 9Wilma26-05-2014

Super, echt relaxen. Top vakantie bestemming.

Een fantastische locatie. Met een water taxi voor het club dorp afgezet, alles sloot perfect op elkaar aan. We werden zeer vriendelijk binnen gehaald. De verzorging (eten drinken) is meer dan perfect, helemaal niets op aan te merken. Leuk personeel, allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren heerlijk, aan het strand, ideaal. Leuke activiteiten te ondernemen, of gewoon relaxen aan het zwembad of strand. Veel speel mogelijkheden voor kinderen. Helemaal top!!!

• 9Hanna Bol-Scheepe09-01-2013

doen we nog 's

Kwamen in Athene aan waar stakingen plaatsvonden. Met de taxi 1,5 uur gereden naar 'n haventje waar een taxiboot ons in 35 min. bracht naar ons ClubMed hotel (aan het water). Alles wordt voor je geregeld. Mooie boottocht tijdens welke soms dolfijnen worden waargenomen. Op de steiger verwelkomd met een cocktaildrankje. Evia is een groen, maar bij toeristen vrij onbekend eiland. Veel wateractiviteiten o.m zeilen, waterskiën. Er is mooi een windstil strand en verder de bocht om een mooi groot strand met behoorlijke wind. Groot zwembad, harde muziek, aqua jogging, animatie. Veel tennisbanen. Diverse kinderspeeltuintjes en -toestellen. Bij de bar lange wachttijden. Veel jonge, GO's. Hotelkamer met uitzicht op zee, fantastisch. Eten is goed, veel vis, vlees, pasta's, salades, griekse gerechten. September is een heerlijke periode om er te verblijven.

• 0Rob Land12-06-2012

goed hotel met zeer veel facilitieten

pluspunten: Schitterende ligging, heerlijk eten,zeer veel gratis faciliteiten zoals vliegende trapeze, waterskiën, zeilen, boogschieten, etc. Vriendelijke mensen die erg service gericht zijn.

minpunten: -de gewone 2pk zijn eenvoudig en enigszins verouderd. - hotel ligt erg afgelegen - shows zijn niet bijzonder - gericht op Fransen, geen Nederlandse entertainers - wifi alleen tegen betaling mogelijk, is niet meer van deze tijd..

• 10Joke Verkroost10-05-2012

Nooit geweten dat het zo mooi was!

De club ligt prachtig. Aankomst op Volos is perfect want dan hoef je maar 45 minuten met bus en 25 minuten met de boot. De omgeving vanaf de luchthaven is al zo mooi dat je je ogen uitkijkt. Met de boot kom je aan bij Club Med (wat om de hoek ligt) en de ontvangst is geweldig. Chef de Village Mehdi is ontzettend goed en zijn team van GO's ook. Je ziet dat ze onderling ook een goede band hebben. De mensen zijn zeer vriendelijk. Aan te raden zijn de deluxe kamers want dit is in vergelijk met de clubkamers veel luxer. Clubkamers zijn ook goed maar anders. Prachtig strand en het leuke van deze club vinden wij dat het strand vlak bij het centrale deel ligt zodat je ook deel maakt van de activiteiten. Het eten was elke dag weer fantastisch en uitgebreid. Ontbijten doe je op de 5e etage van het hotel met uitzicht over de zee. Prachtig. ?We gaan al jaren met Club Med (vorig jaar Sinai Bai en Djerba la Douce) maar dit is echt een schitterende club waar we zeker nog een keer naar terug keren.

• 8Emma van der Avoird10-04-2012

Genieten op z'n Grieks

Na een rit met de bus vanaf Athene kom je met de boot aan bij Club Med, het was donker toen wij aankwamen en dat maakte het extra bijzonder om ineens Club Med te ontdekken. Leuke ervaring om via de zee aan te komen. Wij hadden een kamer in het Olympe gedeelte, deze is lang niet zo mooi als de overige kamers maar verder prima. De kamer lag nabij de openlucht discotheek maar we hebben daar geen last van gehad. Er zijn zoals altijd bij Club Med heel veel activiteiten en wij hebben de trapeze en waterskien geprobeerd. Ook hebben we met een medewerker een tocht met een zeilboot gemaakt, het waaide die dag heel hard dus we mochten niet alleen. Ook nog een leuke excursie gemaakt met een boot naar een klein eilandje met een onderweg een stop in een typisch Grieks dorpje. Het eten was goed met veel Griekse hapjes. Er hing een leuke sfeer met mooie shows. Vooral de show waarin de trapeze wordt gebruikt was erg goed. Ik heb alweer geboekt voor dit jaar, voor eind mei.

• 9Remco06-04-2012

Zeer mooi Resort!

Wij waren hier in september en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het was vanaf de luchthaven Athene wel een lange transfer (3 uur), maar eenmaal aangekomen in het Resort waren we dit snel vergeten. De ligging is echt prachtig en onze kamer (Deluxe kamer terras zeezicht) was eveneens prachtig. Zeer ruim en vanaf het grote terras een mooi uitzicht over de zee. Het eten was zeer gevarieerd en de service was prima. Kortom een zeer geslaagde vakantie!

• 9Chantal24-10-2010

Fantastisch clubdorp

De ligging was idyllisch, veel stranden waarop zo nu en dan BBQ's werden gehouden. Veel activiteiten in het dorp. Het eten was fantastisch, alles was er volop! Enige minpuntje was het zwembad (erg klein), daarentegen een heerlijk strand.

Hotel Club Med Gregolimano info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar