Hotel Nessos

Hotel Nessos

1 review over Hotel Nessos in het Nederlands

Hotel Nessos in Paranesti (provincie Drama) is een schoon, mooi, gezellig chaletachtig familiehotel gelegen in het Rodopengebergte vlakbij de rivier de Nestos. Het hotel zelf ligt op een heuvel met prachtig uitzicht op het dorp Paranesti. De eigenaren Sofia en Gabriel zijn zeer gastvrij en doen hun uiterste best het iedere gast zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ook zijn er kamers in het hotel met speciale voorzieningen voor mensen die minder goed te been zijn of in een rolstoel zitten. Het dagelijks ontbijt is zeer (di)vers en van zeer goede kwaliteit waarbij ook gebruik wordt gemaakt van biologische producten. Voor wie van bergen en water houdt, is hotel Nessos een uitstekende plaats om te vertoeven. In de buurt kan men raften, roeien, kanoën en natuurlijk de bergen in.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nessos in Drama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nessos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.