Géén boekingskosten

Hotel Archontiko Dilofo

GriekenlandVaste land en EviaDilofo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Archontiko Dilofo voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning

3 Reviews over Archontiko Dilofo

• 8C.T. Vogelesang18-08-2008

Een oase van gastvrije rust

We verbleen in augustus tijdens onze rondreis door Epirius in dit verblijf. We werden gastvrij ontvangen in het auto vrije dorp. De foto van het wegdek zegt genoeg hierover. In de omgeving is veel te zien. De gastvrouw is bereid veel te vertellen over de mooie omgeving. Wij bezochten een grot in omgeving maar ook de gorges. De kamers zijn schoon. Voor 2 dagen is het een prima stek met een heerlijk ontbijt met zelfgemaakte jam. We hebben gegeten in het restaurant bij de parkeerplaats van daaruit kijk je over het hele dal. Niet alleen het uitzicht is mooi maar het eten is goede van kwalitiet en betaalbaar

• 8Go05-06-2008

Een sfeervolle in oorspronkelijke stijl herbouwd herenhuis, 50 m. voorbij het centrale plein. Kamers zijn verschillend met eenvoudig, origineel meubilair ingericht, maar beschikken ook over een minibar en een flatscreen tv. De vriendelijk eigenaar kan veel informatie over de omgeving geven. Geschikt voor 1 à 2 nachten.

• 8Melanie09-08-2007

We zijn in Augustus hier 2 dagen geweest tijdens onze autorondreis. Het hotel staat in een bergdorpje en is ook in dezelfde stijl gebouwd als de rest van het dorp. Een echte aanrader voor wandelaars. Er is veel te zien in de omgeving, de hotel eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima en er bevinden zich twee restaurantjes in het dorp. De kamers zijn netjes en schoon.

Hotel Archontiko Dilofo info

Het complex