Géén boekingskosten

• Airconditioning

5 Reviews over Varonos

• 8Marianne07-07-2011

Prima hotel

Tijdens mijn rondreis door Griekenland was dit ons vierde hotel. Ik vond het een prima hotel voor een prima prijs. Kamers en badkamer waren goed, alleen de douche kon opeens heel heet worden. Ook het ontbijt was goed te doen. De receptie (en het zit gedeelte) was leuk ingericht, met allerlei beeldjes en Oosterse meubels. De service was goed. Vanaf het balkonnetje heb je een super mooi uitzicht over de bergen.

• 7Anoniem22-09-2009

Net hotel!

Hotel Varonos in Delphi is een net hotel voor een dagje Delphi. Ruime nette kamers, vriendelijk personeel, gratis internet en een afscheidscadeau!

• 8Paula05-08-2009

Gezellig hotel

Het hotel straalt gezelligheid uit. In het hotel staan overal spulletjes(beeldjes etc.), wat een fijne uitstraling geeft. De ontvangst was ook zeer vriendelijk. Wij moesten ook even zoeken naar een parkeerplaats, maar je kan je auto aan het eind van het dorpje kwijt. Het ontbijtbuffet was uitgebreid met verse aardbijen en donuts. Het lekkerste van onze hele vakantie! Vanaf het balkonnetje kijk je de vallei in.

• 7lies en Berry23-05-2009

Prima hotel

Een prima hotel om de omgeving rond delphi te verkennen. Arachova is een prachtig dorp op zo'n 8 km afstand met een gezelllig plein en gezellige straatjes.de opgravingen zijn prima per voet te bereiken, voor onze jongens van 5 en 7 jaar goed te doen. Het ontbijt is heel goed en uitgebreid. De computers waren handig om onze reis verder te plannen en de eigenaars waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De autoparkeren was geen probleem aan het eind van de straat op zo'n 200 meter konden wij hem goed parkeren telkens. Een aanader in delphi!

• 8Tomas24-03-2009

Uitstekend klein hotel in Delfi

Sympathieke ontvangst en een behoorlijk ontbijt voor Griekenland. Enkele computers met gratis internet. Vanop een balkon aan de achterzijde heb je een prachtig panorama op de vallei en een stukje kust. Enig nadeel (zoals de meeste hotels in Delfi): geen parking! De kans is dus groot dat je je auto een eindje verderop moet achterlaten, want de hoofdstraat van Delfi is behoorlijk druk.

Hotel Varonos info

Het complex