Géén boekingskosten

• Airconditioning

3 Reviews over Hermes

• 7Wilco en Emmie31-08-2009

Leuk, net hotelletje

Het hotel ligt in een smalle eenrichtingsstraat. Wij hebben de auto bij de "oude stad" neergezet. Er racen namelijk continu touringcars door de straat en die kijken niet op een spiegel meer of minder. De oude stad is op loopafstand. Ook zijn er diverse eetmogelijkheden in de straat.

Het hotelletje ziet er leuk uit. De receptioniste was erg vriendelijk. De kamers zijn simpel en kijken uit op de rivierdelta. Het is er wel erg gehorig. We werden soms gek van het schuiven van de stoelen op de bovenverdieping. Het bed was hard, zoals bijna in heel Griekenland. Er is geen zwembad. Het ontbijt was simpel, maar goed. We kregen alleen commentaar van een vrouw die daar werkt toen we om 7.00u sap tapten: "Silence, silence!" Tjongejonge..

• 5Michiel10-10-2008

gillend naar huis

geweldig uitzicht, midden in het dorp aan een gezellig straatje. Maar aan het eind van het seizoen wordt het kouder, maar de verwarming doet het niet, de wc kon niet doorspoelen zonder de deksel van de stortbak te halen (toen we daar wat van zeiden werd er schouderophalend gereageerd). Hard, smal bedje (meer een twijfelaar dan een 2-persoonsbed) in een klein kamertje. Volgens de dame van de receptie kon er vanaf 7 uur ontbeten worden, toen we om kwart over 7 aankwamen (we wilden zo snel mogelijk weg na een koude nacht op een slecht bed) moesten de ontbijtspullen nog klaar gezet worden, door een mevrouw die ons chagarijnig aankeek wat we zo vroeg kwamen doen.

ps. dit hotel heeft wel een lift (komt middenin de eetzaal uit)

• 7Ilja26-08-2008

Super lief hotelletje

Super lief en gemoedelijk hotelletje midden in Delphi. Het ligt aan een straatje met veel restaurantjes en (souvenirs)winkeltjes. Wij hadden een prachtig uitzicht op de bergen en een stukje zee, vanaf ons balkon. We zijn hier maar een nachtje geweest maar had daarvoor geen leuker hotelletje kunnen bedenken. Klein minpuntje: Er was geen lift..

Hotel Hermes info

Het complex