Géén boekingskosten

Chrissa

GriekenlandVaste land en EviaDelphi

We hebben de beste aanbieders voor Camping Chrissa voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 12 reviews

Meer camping info

12 Reviews over Chrissa

• 9Peter Massuger15-07-2013

Prachtig gelegen camping.

De camping heeft een prachtig uitzicht en ademt een serene rust uit. Grote schaduwrijke plaatsen en een mooi zwembad met ligweide. De eigenaresse en haar familie zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er ook goed eten in het restaurant. De camping leent zich bij uitstek om Delphi en omgeving te verkennen. Het sanitair is van goede kwaliteit en werd erg netjes schoon gehouden. Je kunt er betalen met Anwb campingcheques (15 euro per nacht).

• 9D. Paasse19-03-2013

Mooie en prachtig gelegen camping

Grote schaduwrijke plaatsen met prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel, goed restaurant met lokale gerechten, mooi en schoon sanitair. Ideaal voor uitstapjes naar Delphi etc.

• 9Derk van der Vos13-02-2013

Zeer rustige en fraai gelegen camping

Wij waren eind juni 2012 op deze camping. Grote en rustige plaatsen in een landelijke omgeving. Uitstekend zwembad met afgescheiden gedeelte voor de kleintjes. Een uitstekend restaurant met terras en fraai uitzicht. Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Een prima plek om van daaruit Delphi te bezoeken, maar ook andere bezienswaardigheden zijn met de auto zeer goed te doen. Wij hadden het er zo naar ons zin dat wij een paar dagen langer zijn gebleven dan we voornemens waren.

• 8Ralph Dykstra08-08-2012

Buitengewoon goed, super gastdame en heer

Mijn vrouw en ik logeerden in juni 6 dagen in een van de uitstekende volledig ingerichte huisjes (soort ronde hut) terwijl onze 2 volwassen zoons vlakbij stonden met hun tent op de camping. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, ze deden alles om het ons naar onze zin te maken. Ik kan iedereen naar eer en geweten deze Chrissa Camping van harte aanbevelen. Chrissa Camping is overigens een perfecte standplaats om Delphi en omgeving te bezoeken.

• 9Rina Vos15-03-2012

Mooie camping op een pracht locatie

Deze camping bezoeken we al bijna 25 jaar. Het is de enige camping waar we, als we in Griekenland zijn, altijd een paar dagen naar toe gaan. Magnifiek uitzicht vanaf het zwembad en campingplaatsen! Eigenaren zijn gastvrij, verzorgen de camping uitstekend en serveren een goede maaltijd. Daarnaast is de locatie bijzonder gunstig voor uitstapjes richting Delphi, Amphissa, Itea en het Parnassosgebied.

• 9rob19-02-2012

Sabbatical 2011

Na vif jaar weer terug in Chrissa. De camping heeft het sanitair gerenoveerd. en de beplanting hier en daar wat aangepast. Het uitzich vanaf de camping is imposant,naar boven delphi en rondom olijfgaarden De familie die de camping runt is vriendelijk en behulpvaardig, De prijzen van camping en keuken voldoen aan het gebodene. De kaart van het restaurant is goed wat niet opde kaart staat beter, homemade vooegerechtjes en desserts. De camping wordt goed schoongehouden.Er zijn voldoende bezienswaardigheden in de omgeving en een idiaal gerenoveerd zwembad Er gaat veel rust uit van de camping.

• 9B.van Ellen19-02-2012

Een van de top 5 campings in Griekenland

Wij komen al 15 jaar met de caravan in Griekenland, en zodoende kennen wij veel campings aldaar. Doch wij bezoeken ieder jaar camping Chrissa (dat is een must voor ons) De ligging is geweldig en praktish iedere plaats heeft een geweldig uitzicht over de grootste olijfboomgaard van Europa en de golf van Itea. En het is er heerlijk rustig. Het sanitair is zeer netjes en is te vergelijken met zoals men deze in Oostenrijk aantreft. Ook met de flora is het goed gesteld, de vrouw van de eigenaar is hier praktisch de gehele dag mee bezig. In de omgeving is genoeg te doen zoals Delfi natuurlijk, en de plaatsjes Arachova (skigebied), het klooster Osiou Louka, en het dorpje Galaxidi. Het eten op de camping is eenvoudig maar goed. De camping heeft een prachtig zwembad met uitzicht op het dal Aangrenzend aan het zwembad is er een nieuwe speeltuin.

• 9R.Valenduuk17-02-2012

Camping chrissa mei/juni 2011

In 2011 weer na 5 jaar naar chrissa geweest Men had het een en ander gerenoveerd en dat was goed uitgevallen.De plaatsen hebben allemaal wel enige vorm van schaduw De was,douche en toiletruimtes zijn goed. de familie is altijd hartelijk en indien nodig bereid je te helpen bij simpele taalprobemen. kapper, doktor apotheek Het eten is goed speciaal als je wat langer verbljft en dan iets lokaal grieks zoals octopus krijgt aangeboden heerlijk. In de winkel is elke morgen vers brood te krijgen . Ook het vernieuwde zwembad is heerlijk, vooral als het warm weer is kan je ook daar goed vertoeven. De ligging is goed en er gaat een enorme rust vanuit, de doorgaande weg langs de camping is geen negatief punt, je hoort het beetje verkeer vrijwel niet Al met al was het voor ons een heerlijke rustige vakantie
    Vera en Rob Vallenduuk

• 8j.f.koeleman17-02-2012

schitterend gelegen, prachtig uitzicht

Tijdens onze rondreis door Griekenland was deze camping een zeer geschikte uitvalsbasis voor het bezichtigen Delphi.

• 7roos veldhuizen06-07-2010

wij komen hier nooit meer

camping is schoon het sanitair ook, eigenaar erg nors, restaurant heeft 6 keuze menu vlees en slappe patat, dus zelf koken, en bij het afrekenen met de campingcheque moesten we tax betalen van 2 euro per dag, de tax bij de campings gaat volgend jaar pas in, wij betaalde dus 17 euro per dag op Delphi,niet netjes dus

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar