Hotel Acropole Delphi

Verschrikkelijk

Carla Linders
21-9-2017

Goed waren de bedden.

Douche was ontzettend klein. Hing een erg vies douchegordijn. Dus de douche was net een zwembad na het douche.

Stoelen stonden aan en aan in de eetzaal. Je kon niet spontaan opstaan. Je moest eerst aan je achterbuurvrouw/man vragen om nar voren te schuiven. Ontbijt was erg summier. Geen gebakken eitje.

Lege waterflesjes werden hervult en verkocht aan de receptie.

Beetje jammer

R van Herpen
12-8-2014

Ligging prima, personeel vriendelijk, maar kamer erg klein en oud. Bedden super hard en te kort, badkamer veel te klein en verouderd. Alles stond blank na een keer douchen. Balkon aan achterkant geeft mooi uitzicht, maar ook balkon is erg klein. In de gang hangt rare lucht..

zeer gehorig hotel

henk
28-10-2013

De wanden leken papierdun en je kon het hele hotelhoren praten en snurken. Het leek wel of we in een tent sliepen op een drukke camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Acropole Delphi voor je op een rij gezet:

Zicht vanaf balkon is fenomenaal.

Marcel
8-6-2013

Goed hotel. Geriefelijke kamer. Rustig. Zeer vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.

Schitterende lokatie bij de opgravingen

oui-amsterdam
27-9-2011

Enorm ruime kamer, het leek wel een bovenverdieping van een huis plus een groot balkon met een schitterend uitzicht aan de achterzijde. Uitstekend ontbijt. Aan de voorzijde een smalle maar rustige straat waar je voor 4 uur moet parkeren anders heb je geen plek meer. Op loopafstand naar de opgravingen (15 min.) en vandaaruit naar het orakel nog eens zo'n 15 minuten

Geweldig uitzicht en ideale ligging

wimelise
4-8-2011

Vlakbij de opgravingen zodat je smorgens vroeg er naar toe kunt lopen voor het warm wordt. Kamer met geweldig uitzicht. Aardig personeel, goed ontbijt.

Superligging

amanda
16-8-2009

In een rustige zijstraat gelegen. Er zijn kamers aan de straatzijde (geen drukke weg) en aan de achterzijde. Wij hadden een hele grote kamer aan de achterzijde met enorm balkon en prachtig uitzicht over de vallei naar de zee, naar Itea. zeer vriendelijke receptionisten. Parkeren is wel lastig. maar als je je auto kwijt bent, kun je zó lopen naar het oude Delphi, ca 10 min. Echt een aanrader!

2007

Dit is een uitsteekend hotel mooie kamers met een geweldig uitzicht .Wordt veel gebruikt door reisgezelschappen die een nacht blijven.Geen restaurant wel ontbijt

We hebben een aantal aanbieders voor Acropole Delphi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acropole Delphi in Delphi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acropole Delphi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acropole Delphi scoort een 6.53 uit 10 op basis van 8 reviews.