Hotel Tropical ***

Hotel Tropical ***

Hotel Tropical
8,4

4 reviews over Hotel Tropical in het Nederlands

Geweldig vriendelijk en uitmuntende service

Nijboer, 8-7-2015

Schoon, netjes, vriendelijk en gericht op service.

Aan doorgaande weg nr Piraeus maar bijzonder goede geluidsisolatie. Geen geluid gehoord.

Prijs/lwaliteit is goed, zou hier geen weken verblijven maar als tussenstop voordat we aan boord konden van ons charter jacht is het een aanbeveling waard.

Kamers, klein maar alle gemakken voorzien.

Prima hotel aan zee met mooie kamers

Ron Mostert, 27-2-2008

Prima hotel aan zee met mooie kamers. Het ontbijt is prima maar de diners zijn wat mager.

De ligging is aan een drukke boulevard=hoofdweg naar Pireus. Met de deur dicht heb je daar geen last van. Parkeerruimte beperkt.

Om naar het centrum van Athene te reizen staat nagenoeg voor de deur de tram klaar, die regelmatig rijdt en goedkoop is. Tickets uit de automaat bij de halte.

heel modern en mooi hotel, zeer vriendelijk personeel, een

Van Holsbeke Marleen, 19-9-2006

heel modern en mooi hotel, zeer vriendelijk personeel, dichtbij strand, eerste klas verzorging, een echte aanrader, wij keren zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical voor je op een rij gezet:

Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel

Anna, 9-9-2006

Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet, de kamers zijn gezellig ingericht. Het is gewoon toppie alles.

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropical in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropical scoort een 8.43 uit 10 op basis van 4 reviews.