Hotel Stanley

Hotel Stanley
7,7

21 reviews over Hotel Stanley in het Nederlands

Goed hotel voor een stedentrip

69Tib
20-9-2016

Prima hotel als uitvalsbasis. Inrichting is gedateerd, maar voldoet. Kamer zelf is weinig bijzonder, raar dat dit wordt beloond met 4 sterren. In de badkamer kun je je kont niet keren, mede door de badkamerdeur. Bed is prima. Kast bevat een kluisje en een koelkastje. Ontbijt was goed te doen. Humeur personeel scheelt nog al, maar over het algemeen vriendelijk. Hotel is schoon. Ligt aan een groot plein, met een metrostation. Tegenover het hotelingang zit een gezellig café, en om de hoek een prima broodjeszaak. Gezellige eetgelegenheden zitten op loopafstand.

Goed hotel, aanrader

Ineke hof
27-9-2013

Hotel ligt vlak bij een metrostation. In de wijk zelf is niet zo veel te beleven, maar met de metro 2 haltes verder zit je midden in het bruisende centrum.

Hotel zelf heeft goede schone kamers, met goede bedden. De badkamer is iets verouderd maar wel schoon.

Het ontbijtbuffet is goed, met keus uit diverse broodsoorten, kaas, vleeswaren, jam . Ook voor degen die een Engels ontbijt willen met spek en bonen is er ruime keus.

Boven op het gezellige dakterras, kan er goed gegeten en gedronken worden voor een redelijke prijs. Zwembad is niet echt groot maar om even af te koelen groot genoeg.

Prima hotel direct bij metro "Metaxourghio"

T. de Wijs
12-9-2012

Een soepel lopend hotel, geen topklasse, maar boven gemiddeld en direct naast de metro gelegen, zodat men zelfs vanaf het vliegveld zeer gemakkelijk bij dit hotel komt. Een nadeel waren de zeer dunne dekentjes, waardoor de airco zeer precies moest worden ingesteld om niet teveel lichaamswarmte te verliezen gedurende de slaap.

Horror in Athene

Xander
23-8-2010

Hotel Stanley is een schande. En nog een grotere schande is het dat sommige touroperators dit hotel aanprijzen!!!!In de brochure van touroperator staat " in buurt van eethuisjes en taverna" Wel geteld één 1 obscure eethuisje en nog 1 duister stationscafeetje. De rest van de buurt is verboden zone.Iedereen zegt dat de ganse buurt tot en met Omoniaplein veel te gevaarlijk is om zelfs overdag rond te lopen. Ik beken het is zo.Drugs,prostitutie en zakkenrollers zijn er overal. Het hotel op zich past wel goed in deze verloederde buurt.Ongezellig,duister en niet fris ruikend gebouw waar personeel werkt dat zo uit de Adams family komt. Verder wil ik de details van eten en ontbijt verder besparen. Wanneer dit u eerste bestemming zou zijn in Griekenland ga je nooit nog weer naar Griekenland

geen vier sterren waard

Guido
26-6-2010

ontbijt zeer beperkt en oud brood als je iets vroeger gaat eten,directe omgeving mooi pleintje,maar als je iets verder gaat oppassen voor drugverslaafden.

Goeg gelegen

Roy Halsema
6-12-2009

De badkamers zijn aan de kleine kant. Voor de rest is het een prima uitvalsbasis voor de binnenstad. Metro dichtbij en als de temperatuur het toelaat is alles zelfs te lopen. Dakterras is pluspunt. Ontbijt OK.

Zeer goed voor rondreis

Stel uit Ewijk
12-11-2009

Ligging gunstig t.o.v. uitvalswegen en t.o.v. metro, alle bezienswaardigheden in Athene eenvoudig bereikbaar.

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Mooie en ruime kamers. Goed ontbijtbuffet. Vlakbij metrostation. Aanrader.

Prima stadshotel

Rutten
11-5-2009

Prima hotel voor kortverblijf in Athene bovenop metrostation

Goed stadshotel

Eugene
15-9-2008

Er is weinig mis met Stanley, personeel is zeer vriendelijk, ook al vergeten ze wel eens een handdoekje neer te leggen. Ontbijt ruim voldoende; dakterras met bar, restaurant en zwembad en uitzicht op de Akropolis en de enorme stad is zelfs spectaculair. Wel om een andere kamer vragen als de eerste je niet bevalt.

We hebben een aantal aanbieders voor Stanley voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stanley in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stanley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stanley scoort een 7.67 uit 10 op basis van 22 reviews.