Hotel St. George Lycabettus

Hotel St. George Lycabettus
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor St. George Lycabettus voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel St. George Lycabettus in het Nederlands

Wat een uitzicht !

Laura
14-4-2018

Wat een uitzicht !

Het St-George Lycabettushotel is prachtig gelegen aan het begin van de Lycabettusheuvel. De service in het hotel was schitterend. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze stonden dag en nacht klaar voor vragen en opmerkingen ! Ook is er steeds een klusjesman beschikbaar waarop je ten alle tijde beroep kan doen.

Het hotel is gerenoveerd. We hadden een mooie kamer met uitzicht op de Lycabettusheuvel. Opgelet :niet alle kamers met buitenzicht hebben zicht op de Akropolis of op de stad... De kamer was netjes en verzorgd. Er hing een lamp en een klink los, maar dit werd onmiddellijk hersteld. De kamer is ruim genoeg. De badkamer is echter wel aan de kleine kant. De kamers zijn ook zeer goed geïsoleerd waardoor je zelden iets hoort.

Het ontbijt was prima in orde! Alles wat er bij een ontbijt hoort was meer dan aanwezig. Zelf versgeperst fruitsap en gerookte zalm ! Ook was het aangenaam om een aparte koffiethermos te krijgen. De service was ook prima in orde.De ontbijtruimte is gelegen op de zesde verdieping waardoor je een prachtig uitrzicht hebt op de volledige stad Athene ! Zalig om zo wakker te worden !

Een grote aanrader is het resturant: Le Grand Balcon (ook op de zesde verdieping). Ook daar kan je dineren en lunchen met een prachtig en uniek uitzicht. Dit restaurant biedt verfijnde gerechtjes aan met een redelijk schappelijke prijs. De prijzen zijn duurder dan de doorsnee restaurantjes in de stad Athene, maar de kwaliteit is dan ook uiterst in orde ! Ideaal voor een romantisch diner 's avonds. Ook de bediening was top !

De rooftopbar en het rooftopzwembad waren uitzonderlijk vroeger geopend door het mooie weer begin april. Voldoende ligbedjes en alweer een prachtig uitzicht op de stad. De dranken van de rooftopbar zijn zeer prijzig. 7euro voor een coca-cola, 15 euro voor een cocktail... De cocktails waren wel lekker. Je kan ook eten op het terras aan het zwembad. Dit is ook wel prijzig.

De ligging van het St-George Lycabettushotel is goed. Metrostation Evangelismos ligt het dichtst bij dit hotel (+-750 meter wandelen), MAAR het hotel is hoog gelegen waardoor je heel wat bergop moet... Het centrum van Athene is goed bereikbaar (heuvelaf). Syntagmaplein is op ongeveer 15 minuutjes wandelen (bergaf, bergop +-25 minuten). Wij hebben alles steeds te voet gedaan en dat is goed te doen. De wandeling van het hotel tot aan het Akropolis is ongeveer 40 minuten wandelen. Bergop is natuurlijk langer. Je kan natuurlijk ook steeds beroep doen op een taxi.

Tip: bezoek de Teleferic Lycabettus (op 250 meter van het hotel). Zo ga je naar de top van de hoogste heuven van Athene. Prachtig, zeker bij zonsondergang !

Kortom: dit hotel is een aanrader als je een uniek uitzicht wilt over de stad Athene !

The SGL Team, Revenue Manager, 20-4-2018

Dear Guest,

Thank you for your kind words and the super 5 star rating. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay, and we hope to have the pleasure of seeing you again in the near future,

Kindest regards, The Management Team

Oude reviews (archief)

Het Hotel is prachtig gelegen, met een mooi uitzicht op de Akropolis. Het ontbijt is meer dan voldoende. Personeel is zeer vriendelijk. De kamer was niet echt 5* maar toch netjes. Het zwembad wat aan de kleinde kant, maar het was voor ons geen strandvakantie. Enig minpuntje : het is op een redelijk hoog punt gelegen : veel trappen en steile helling. Niet voor mensen die slecht te been zijn. Voor de rest waren wij hier zeer tevreden.

Atene is leuk voor een lang weekend.

Martijn
12-9-2010

Het Hotel is prachtig gelegen, met een mooi uitzicht op de Akropolis. Het ontbijt is goed, het diner uitstekend. De bediening is matig. De service is ok. De kamer was ouderwets en het bad was voor een liliputter. Ook het zwembad was niet echt mooi te noemen. Athene moet het hebben van de Akropolis en zijn musea's. Aan te raden is een boottocht te maken naar het eiland Aijina een aantal kilometers voor de kust verwijderd van Athene. Athene zelf vind ik een lelijke stad en heeft geen echte ambiance. Kortom Athene is de Akropolis en de Akropolis is Athena en dan heb je het daar verder wel gehad. Dus ga naar één van de eilanden van Griekenland en je vakantie is er dan stuk beter, dan een weekend Athene (Akropolis)

schitteren ! gewoon top !

Sofie
3-9-2008

schitterende kamers met superdeluxe badkamer met massagedouche, alles is net gerenoveerd en van uitstekende kwaliteit, zeer goede bedden, luxe inrichting.Zeer vriendelijk en bekwaam personeel, ontbijt is wel zééééér uitgebreid en van de beste kwaliteit evenals het zicht dat u er vanop het dakterras bijkrijgt. Teakhouten ligstoelen aan het zwembad.

Naar een beter en mooier hotel ga je hard moeten zoeken !

Net terug van dit Hotel

P.Hermans
8-7-2008

Net terug van dit Hotel. In een woord : schitterend. Zeer lekker eten, uitebreid ontbijt, prachtig zicht, zeer verzorgde kamers. Op wandelafstand van het "echte" centrul

slecht hotel hoor, niet goed eten

saai
19-5-2008

slecht hotel hoor, niet goed eten

De ligging van het hotel lag buiten het centrum. Voordeel was dat het er rustig was en in een prettige buurt lag. Er was ons een busje beloofd via de brochure. Dat reed echter de halve tijd niet.

Het grootste bezwaar van het hotel was dat de kamers enorm klein waren en er ook niet mooi uitzagen. De koffers konden we nergens bergen. Rondom het bed kon je je niet bewegen. Verder was de kamer volgestouwd met overbodig terug die de luxe moesten bevorderen maar weinig toevoegde; b.v. gewichten om je armspieren te trainen, een overbodig kastje wat extra de bewegingsruimte beperkte. Dan was er een douche met sproeier die alle kanten kon uitsproeien, echter de gebruiksaanwijzing was er niet bij.

De ligging lag buiten het centrum op een heuvel. Het beloofde busje viel regelmatig uit. De buurt zelf was prachtig, de ambassadewijk. Wat te denken van oudere mensen die niet meer te voet de heuvel opkunnen. Die moeten hier wel voor gewaarschuwd worden. Kortom, de grootte van de kamers doet erg afbr

Prima design-zakenhotel

Marlin Gerrits
28-11-2006

Prima design-zakenhotel. Op het dak bevindt zich het zwembad, heerlijk rustig met prachtig uitzicht. zeer uitgebreid ontbijt-buffet. Onder het hotel bevindt zich een trendy restaurant/club. Tip: als je terug gaat vanuit centrum naar het hotel neem dan een taxi, want anders wordt het een flinke klimpartij (steile straatjes, heuvelopwaarts). Als je het hotel uitloopt kom je in een chique winkelwijk.

Eindelijk een hondvriendelijk hotel in Athene

Tom Hoogerwerf
22-10-2006

Eindelijk een hondvriendelijk hotel in Athene. Een adembenemend ontbijt op de hoogste etage met grandioos uitzicht op de akropolis. Valet parking voor je auto.

Het hotel is wel wat verouderd maar verzorgd

Leo Longueville
1-10-2005

Het hotel is wel wat verouderd maar verzorgd. Spijtig sliepen we aan de voorkant van het hotel en konden snachts genieten van de toeterende auto's op de hoek.

Het lekkere ontbijtbuffet op de 6de verdieping, met een prachtig zicht op de Acropolis, compenseerde dan weer al de nachtelijke ongemakken. Erg vriendelijke bediening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. George Lycabettus in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. George Lycabettus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. George Lycabettus scoort een 8.1 uit 10 op basis van 15 reviews.