Hotel Poseidon

8,4

4 reviews over Hotel Poseidon in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Mooie hotel met uitzicht over de kust

Songa Jansen
12-1-2018

Het hotel was erg gied, fijne bedden en hele nette kamers. Personeel was erg vriendelijk: toen we te vroeg aankwamen regelden ze meteen dat we ook eerder in de kamer konden terwijl wij een drankje kregen voor tijdens het wachten. Ook een erg mooie ligging en vanaf de rooftopbar een mooi uitzicht over de kustlijn. Lekker ontbijtbuffet.

Hotel Poseidon beschikt over uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Je waant je koningin! Wat een gastvrijheid! Het ontbijt is overweldigend. Het hotel is zeer goed bereikbaar vanaf de luchthaven. De bus stopt recht voor de deur. Ook de tram naar het centrum stopt recht voor het hotel. De ligging naast de jachthaven aan het strand maakt het sprookje compleet. We komen zeker nogmaals terug!

Tevreden.

Groot
27-7-2015

Kamer schoon, WiFi goed, ligt direct aan zee en bij de jachthaven. Aanrader voor mensen die met boot zijn. Airco was goed.

Niet weer

Sandra
14-9-2011

De foto's komen niet overeen met de realiteit. Niet kind vriendelijk en je kan niet bij het hotel parkeren wel in de zijstraten. receptie niet echt behulpzaam. Voor de rest is het personeel wel erg vriendelijk en is dat ook de reden geweest dat we gebleven zijn. Geen waterkoker, bekertjes op de kamer..

We hebben een aantal aanbieders voor Poseidon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidon in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Poseidon scoort een 8.43 uit 10 op basis van 4 reviews.