Hotel Polis Grand

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°19°
Hotel Polis Grand
7,9

8 reviews over Hotel Polis Grand in het Nederlands

Uitstekend hotel voor een stedentrip

Leonie Schellekens
10-6-2015

Een uitstekend en keurig hotel op loopafstand van de diverse bezienswaardigheden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, spreken goed Engels. Het ontbijt is uitgebreid en is te gebruiken van 7 - 9.30 uur. Het restaurant op het dakterras (met prachtig uitzicht op de Akropolis) is geopend tot 23.45 uur, het eten is er vrij goed.

Onze kamer (3 bedden) en badkamer waren niet zo ruim, wel voorzien van airco.

Prima hotel, aanrader om te verblijven tijdens stedentrip.

fantastische plek

sylvia ardon
26-3-2014

Het hotel ligt vlakbij alle bezienswaardigheden wat allemaal aan te lopen is.

Het hotel ziet er keurig uit en de bedden slapen prima. Het ontbijt is goed en uitgebreid. Het avond eten kan je op het dakterras, wij vonden het uitzicht prachtig maar het eten was te eten maar kan veel beter ook was er maar 1 serveerster die meer tijd aan haar mobiel besteedde dan aan de klanten. Voor de rest waren alle personeelsleden zeer vriendelijk en zeer behulpzaam en spraken goed Engels. Als ik nog een keer naar Athene zou gaan zou ik weer voor dit hotel kiezen.

Goed hotel

Peter van Willigenburg
23-5-2013

Het is een goed hotel, de ligging is goed ten opzichte van de toeristische dingen en de metro (Omonia plein). Het ligt aan een drukke straat (is er iets anders in Athene), hierdoor is er altijd wel iets te zien als je op het balkon bent. De buurt lijkt niet zo goed, maar als je er rondloopt is het gezellig en we hebben geen last gehad van ongeregeldheden..

Het personeel is vriendelijk en als je iets vraagt doen ze hun best voor je.

Het restaurant op het dak is leuk en het uitzicht geweldig. De kaart is prima en voor de prijs hoef je het niet te laten. Het ontbijt in buffetvorm is goed verzorgd. De kamers zijn schoon en door het dubbel glas hoor je het verkeer nauwelijks. De badkamer is in orde en de douche is heerlijk, het lijkt wel een waterval. Helemaal niets aan te merken, jawel. De liften zijn klein en doen er erg lang over. Het hotel lijkt niet echt ingericht te zijn om kinderen te ontvangen.

goed voor een weekend

Perry van Swelm
23-12-2009

voor een stedentrip uistekend hotel geen echte luxe

helemaal goed!!

Fam Visser-Molly
7-3-2009

8 nachten geweest en erg fijn, schoon en vriendelijk...Goed ontbijt en lekkere bedden.Jammer vd wijk eromheen en het in de steigerstaand gebouw ertegen over!!

2008

Weekendje athene alleenreizend

berlie
9-9-2008

Een prettig hotel om in te verblijven, alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Vriendelijk personeel en het ontbijt is ook prima. Gratis gebruik van het internet en met vragen kun je gerust bij het personeel aan de frontdesk terecht.

Net hotel, centraal gelegen

christel
29-5-2008

Net hotel, centraal gelegen. Ontbijt is matig, niets was vers.

Personeel wel erg vriendelijk

Een 4 sterren hotel dat midden centrum is gelegen, vlakbij een metro station.

De kamers zijn schoon maar erg klein je loopt elkaar al gauw in de weg. De badkamer is nog kleiner. Wij waren hier met de Paasdagen dan is het te duur voor wat je krijgt. verder wel vriendelijk personeel en de kamers zijn wel schoon.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Polis Grand in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Polis Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.