Hostel Lozanni

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag31°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Lozanni voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Lozanni in het Nederlands

Middelmatig hostel

Decembersneeuw
24-1-2011

Het Lozanni hostel ligt op 5 minuten lopen van het Nationaal Archeologisch Museum en is zelf goed te bereiken middels het station Omonoia. Er moet niet te veel bij voorgesteld worden, maar dit hostel biedt een goedkope slaapplaats voor studenten en toeristen die zichzelf niet teveel van luxe willen bedienen. Het personeel is er aardig en 's avonds is er bij aankomst een welkomstdrankje. Wat betreft de kamer moet je het maar net treffen met de kamer die je krijgt. Zo zijn er op elkaar gepropte bedden, maar er zijn ook wat ruimere kamers.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Hostel info

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Lozanni in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Lozanni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.