Hotel La Mirage

12-12-2012

Ons eerste hotel in een rondreis met touroperator in 2007

Gereisd Met vrienden in juni 2007
2008

Wat een vreselijk hotel was dit! Nog nooit zo slecht en

Trudy
9-4-2008

Wat een vreselijk hotel was dit! Nog nooit zo slecht en gehorig meegemaakt als dit hotel. Gelukkig was ik hier slechts voor doorreis.(hen-en terugreis) Een hotel vol met veelal jongelui die met de ramen open 's avonds en 's nachts naar elkaar aan het roepen waren.(Hotel met binnenplaats) Karig ontbijt. Alleen de centrale ligging (Omonia square)vlakbij de metro was ideaal. (mei 2003)

Gereisd Met vrienden in april 2008
2007

Volledig uitgeleefd hotel

de Vries
21-9-2007

Volledig uitgeleefd hotel. Vieze vloerbedekking in de kamers, versleten bedden en sanitair vol met barsten en kapotte tegels in de badkamer. Enige voordeel van dit hotel is de locatie, verder een afrader.

Gereisd Met partner in september 2007

2006

Een centraal gelegen hotel (aan Omonia), heel simpel maar

Gerrit en Marjo
26-3-2006

Een centraal gelegen hotel (aan Omonia), heel simpel maar wel doeltreffend. Goede bedden op een kleine kamer met douche en toilet en TV. Uitzicht: geen. Het ontbijt is redelijk goed, koffie, thee, cornflakes, fruit uit blik en kwark, gekookt ei, enz. In de hotelbar Le Mirage een fles rode Apelia-wijn voor slechts € 7,20 ! De kamer wordt elke dag schoongemaakt; de bedden worden weer keurig opgemaakt. Prijs/kwaliteit verhouding vonden wij uitstekend.

Gereisd Met partner in februari 2006

• VerzorgingHalfpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Mirage in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Mirage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.