Géén boekingskosten

6.6VoldoendeScore uit 13 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 13 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over King Jason

• 8Piet Schouten18-10-2012

Begrijp er niets van!

Goed hotel. Het personeel m.n. de receptionisten waren uiterst behulpzaam. Het geklaag over de buurt kan ik niet begrijpen. Alleen de troittoirs vertoondeneen paar gevaarlijke gaten. Er waren enkele deuren, waarachter je een bordeel kon vermoeden, maar wat zou dat? Niemand verplicht je er heen te gaan. Omonia ligt op loopafstand en Monastiraki op 2 x één halte met de metro. De 9 nachten dat we er waren zijn ons goed bevallen.

• 1Marius14-09-2011

Slechte buurt, goed hotel, maar kakkerlakken

Er zaten kakkerlakken in de kamer. We kregen eerst een spuitbus en pas na lang aandringen een andere kamer. De omgeving is slecht en het stinkt. Er zijn zelfs mensen die op straat poepen. Ik zou het iedereen afraden en een goedkoper hotel dichter bij Omonia of Monastiraki.

• 7Peter08-08-2011

Prima hotel, hele slechte buurt.

Het hotel zelf is gewoon goed. Nette kamers, goed opgeruimd/schoon gemaakt. Goed ontbijt met voldoende keuze voor ieders smaak. Vriendelijke en behulpzaam personeel. De ligging.. tja, slechte buurt met meerdere boordelen in de straat. Het is er vies en slecht onderhouden. Ook al is het maar 500 meter naar het dichtbijzijnde station was het, vooral 's avonds, toch het rotste stuk van de vakantie.

• 6Vakantiegangers17-07-2011

Gelukkig maar 1 nacht

Samen met partner 1 nacht overnacht in dit hotel als onderdeel van een rondreis door Griekenland. Na ongeveer 1,5 uur zoeken het hotel gevonden in één van de allerslechtste en gevaarlijke buurten in Athene. Het hotel zelf is op zich prima en je staat met een kwartiertje lopen in het gezellige plaka en rond de akropolis, maar wij hoeven nooit meer naar Athene. Wat een verschrikkelijk drukke, lelijke en beangstigende stad (behalve de akropolis dan, dat is erg mooi). Voordeel van het hotel is dat je je auto op een bewaakte en afgesloten parkeerplaats kan parkeren bij het hotel. Aan de straat naast het hotel ligt een bordeel en staan allerlei ongure types te spuiten en te snuiven. Hotel op zich verdient een 7, de buurt een 2. Tip: neem een hotel buiten Athene en neem de metro naar de binnenstad. Athene is verschrikkelijk om in te rijden. Op zich heb je aan één dag Athene meer dan genoeg. Bekijk het oude Athene, de Akropolis en bezoek de gezellige buurt Plaka. Dan heb je genoeg gezien.

• 8Anna10-05-2010

Net hotel in criminele buurt,echt nooit meer!!!

King Jason Hotel is zelf netjes met aardig personeel. De buurt echter is vies crimineel en zeer onveilig ,zelf een overval van tassendief mee gemaakt binnen ons reis gezelschap en èènmaal zien gebeuren vanaf mijn balkon, en dat in slechts 2 dagen!! Veel zwerhonden en veel afval op de weg en naast de overvolle containers die er staan. Snacht veel lawaai. je kunt naar t centrum via omweg wat aan te raden is. Athene is alleen mooi bij de bekende bezienswaardigheden, verder èèn grote vieze stad, echt jammer dat t hotel daar staat.

• 7G.Troost04-08-2009

Achterbuurt, vies en riskant

Moet uit reisgidsen helaas geschrapt; vooral vanwege de omgeving met bordeel aan de overkant, drugs-en drankgebruikers. Wel heel aardige receptionist....

• 6W.H van Egmond15-06-2009

Nooit meer, zeer slechte wijk

Dit hotel is middelmatig maar staat in een verkeerde wijk, veel drugs toerisme, onveilig gevoel, vooral sávonds niet op straat gaan het wemelt van de kriminelen , die loeren op je portomonee.

• 7Alex van der Zwet12-11-2008

Slechte wijk

Goed hotel, echter s nachts niet te bereiken met het OV en zodra je uit de taxi stapt ruik je een urine lucht. Die lucht hangt er elke avond. Een beveiligingsbeambte die we aanspraken om de weg te vragen zei ook dat het niet veilig daar iss nachts. Het is maar 5 tot 10 minuten lopen tot omoniaplein dus dat is opzich wel te doen.

• 8Michiel10-10-2008

Prima hotel

Het hotel ligt niet in een nette buurt, maar in een louche buurt, waar we ons 'savonds niet prettig voelden op straat. Privé parkeerplaats achter het hotel (afgesloten met een hek, de portier helpt je graag) ook de koffers werden snel door de portier naar de kamer gebracht. (was al weg voordat we ook maar een fooi konden geven) goed, uitgebreid ontbijt, vriendelijke receptionist Acropolis en overige bezienswaardigheden zijn goed aan te lopen.

• 7Ilja09-09-2008

Prima

Het hotel ligt in een minder prettige buurt, met véél politie. Al kun je wel gemakkelijk te voet naar het centrum, ligt vrij centraal. Goed hotel met een prima ontbijt, niet uitgebreid maar genoeg. Kamers worden netjes gepoetst en handdoeken verschoond. Al met al, goed genoeg voor een kort verblijf.

Hotel King Jason info

Soort hotel