Hotel Kinetta Beach

8 reviews over Hotel Kinetta Beach in het Nederlands

Liever niet meer

anneline8470
1-10-2012

Hotel was netjes, maar verouderd. Kamers vrij proper, elke dag nieuwe handdoeken. HOtel lag aan zee, dus bij het ontbijt zat je wel goed... :-) In de dichte omgeving van het hotel is echt niets te doen!!! Dichtste stadje is op 7km. Dit hotel maakt deel uit van een Franstalige hotelketen, dus wij hebben er alleen maar Frans gehoord, gezien en geproeft :-) Wel vervelend als je daar de enige Vlaming bent :-) Eten was wel elke dag hetzelfde, geen frisdrank bij het eten, alleen flessen water of wijn. Personeel was niet superbehulpzaam, spraken Frans en Engels. Auto kan je huren in het hotel, want je hebt niets erbuiten om te vergelijken. All-in stelt niets voor, want je moest soms naar gans de andere kant vh hotel om je drank te krijgen en ik ben vaak met honger van tafel gegaan. Dit is een hotel dat je moet gebruiken als B&B of max. half pension! Treinstation is perfect te vinden om naar Athene te gaan! Treinreis = een uurtje.

voor elk wat wils.

fam.Otte
23-9-2011

hotel kinetta beach biedt voor elk wat wils. direct gelegen aan strand (gratis parasols en ligstoelen), watersportmogelijkheden. twee zwembaden, franstalige animatie geconcentreerd rond een van de zwembaden. mooie en verzorgde kamers in kleine gebouwen verspreid over het terrein. niet veel te beleven in de omgeving van het hotel, maar ideale ligging als uitvalsbasis voor uitstappen met huurwagen richting Korinthe, Mykene, Epidaurus, Delphi,...Treinstation op wandelafstand met vlotte verbinding naar Athene. zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Prima combinatie zee, ontspanning en cultuur

M. van Dongen
3-1-2011

Vanuit Kinetta beach kun je met de trein of (huur)auto in korte tijd naar Athene, Korinthe etc. reizen. Op het resort kun je voetballen, tennissen, zwemmen in meerdere zwembaden of de zee in. Het eten in het restaurant is o.k.

heerlijk zorgeloos genieten

Mourik
5-8-2010

1 puntje van kritiek: jammer dat een Franse reisorganisatie veel bedden heeft ingehuurd. Dit heeft tot gevolg dat er veel Fransen zaten en dat het (overigens zeer actieve) animatieprogramma geheel in het Frans was. Zonder deze taal en kennis van de Franse gewoonten (in Griekenland)mist men een boel

alleen leuk voor fransen

Marion Goubitz
28-7-2010

hotel kinetta beach is mooi verzorgd, aardige mensen. Prima strand, wel met waterschoenen. Zeer ongeschikt voor nederlanse gezinnen met kinderen, omdat alle (overigens leuke) animatie uitsluitend Frans is. Het eten was best lekker, als het warm geweest zou zijn. We hebben er aan het strand een fijne vakantie gehad, maar hadden niet aan het zwembad kunnen zitten vanwege de harde muziek. Gelukkig lag onze mooi verzorgde kamer iets verder op het terrein. Buiten het resort is helemaal niets, ook weinig te wandelen vanwege de zeer drukke weg.

het gaat

erikjan00
27-7-2010

dit is een hotel waar je frans moet spreken ook bij de receptie, eten is goed maar koud er staat een magnatron (vies) waar je het eten kunt warmen, het is in buffet vorm voor een tafel die het eerst komt die het eerst maalt anders moet je geduld op brengen.jammer dat je moet eten op gezette tijden. voor de animatie moet je frans spreken anders mag je niet mee doen men weigert engels of grieks te spreken. hotel kamers waren erg netjes elke dag nieuwe handoeken en lakens dus dat was wel goed. ligging aan het strand ligging hotel aan het strand 10 min lopen naar station waar je voor 7 euro retour naar athene kunt reizen met de trein metro kost 1 euro het is makkelijk te doen. het is niet raad zaam om kamer op binnen plaats te hebben anders heb je s'morgens 7.30 uur kabaal van house muziek.hoewel de kamers schoon en netjes zijn ook luxe zouden wij niet meer naar dit hotel gaan alleen vanwege de discriminatie omdat wij geen franstalige zijn.

Geschikt voor combi zon/strand/cultuur

M.C. van Dongen
21-5-2010

Bereikbaar met openbaar vervoer vanuit Athene (per trein). Bezoek mogelijk aan bijv. Epidaures, Korinthe, Athene.

slechtste vakantie

dimitri van geystelen
16-11-2009

ik ben samen met mijn vriend naar griekenland geweest, eerst hebben we een cruise gedaan 7dagen griekse eilanden en Turkije, dat is echte een aanrader! MV cristal Louis.

Daarna hadden we een week verlegd in het hotel kinetta beach hotel op een 50min van Athene. service was ondermaats, niet klantvriendelijk, all inn stelt niets voor, veel betaald voor wat het maar is. Taalkennis laat te wensen over, Alles is in het frans, franse animatie, receptie eveneens, als je geen franstalige bent laat men je links liggen en kan je er niets gaan doen. De voorlaatste dag was ons kamer zelfs niet meer gekuist. Een week ter plaatste was veel te lang, omdat er niets in de buurt te doen is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kinetta Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kinetta Beach in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kinetta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.