Hotel Jason Inn

15 reviews over Hotel Jason Inn in het Nederlands

Fantastisch uitzicht vanaf dakterras

Johanna
20-8-2013

De ligging van dit hotel is perfect. Dichtbij de Acropolis, Agora en de markt van Plaka. Je loopt er zo heen. Op het dakterras van het hotel heb je een geweldig uitzicht over de stad. Vooral het fantastische zicht op de Acropolis, daar konden wij geen genoeg van krijgen! 's Avonds wordt deze mooi verlicht. We hebben er lekker gegeten, zowel ontbijt als diner. Ontbijt is prima, wel iedere dag hetzelfde. Handig dat het van 6:00 -10:00 kan. Diner kan ook de hele avond. We hadden een nette kamer, met balkon met leuk uitzicht over de stad. Douche is aan de krappe kant, dat was het enige nadeel. Bedden waren goed. Gratis wifi, kluisje en airco. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Vriendelijk personeel, ze weten veel te vertellen over de stad. We hebben een super verblijf gehad in dit hotel!

Gereisd met partner in augustus 2013

Ideaal voor citytrip

CVDW
17-4-2011

De hotelkamer was netjes, maar de badkamer liet te wensen over. De douche was smerig en nodigde niet uit om je daarin te wassen. Het eten daarentegen was zeer goed, het ontbijt was meer dan verzorgd voor deze prijs.

De plaats van het hotel is ideaal, dicht bij de meest belangrijke monumenten en in een veilige buurt. Zeker als je 's avonds op restaurant wou zoals als wij was dit een must en een plezier.

Het hotel is ook gelegen dicht bij een metrostation. De kamers hebben elk goed werkende airco's, daarnaast zijn de kamers zeer rustig en dus niet gehorig.

Als je een hotel wil voor luxe is dit niks, wil je dit hotel gebruiken om enkel te slapen en ontbijten is het zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

Goede locatie!

NvH
19-2-2010

Bezocht met 3 meiden van 17 jaar.

Ligging vh hotel is ideaal op slechts een minuutje afstand lopen van Thissio! Vanuit dit station zijn de toeristische attracties goed te bereiken (event. zelfs op loopafstand!)

Bereikbaarheid van het hotel vanaf de luchthaven is super, je pakt de blauwe lijn tot monastiraki en stapt daar over op de groene richting piraeus, eerste stop is Thissio.

Kamers waren goed, hoewel niet super luxe.

Zaten aan de voorkant, maar heb me persoonlijk niet gestoord aan het voorbijkomende verkeer. Dit is overigens iets dat je in elke grote stad zult aantreffen....

Ontbijt was goed te noemen, prijs/kwaliteit verhouding is dan ook zeker een 9 waard.

Zeker een hotel om naar terug te keren...

Enigste nadeel: In de straat waarin het hotel zelf ligt, zijn 's nachts wat zwervers te vinden... Dit geldt overigens alleen voor deze straat... Loop je 100 meter, dan zit je al in het gezellige 'gedeelte' van de stad met de vele restaurantjes en winkels

Gereisd met vrienden in februari 2010

Fijn hotel

Maria van Dommelen
4-1-2010

Jason Inn, Athene. Is bij ons zeer goed bevallen, iedere dag schone lakens en handdoeken. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer goed ontbijt. Het hotel is wat ouder maar voldoet goed. De metrostation Theisio en busstation ligt op 2 minuten lopen. Alle bezienswaardigheden en leuke wijken zijn op loopafstand. Kamers aan de voorkant zijn niet geheel geluidsarm maar je hebt wel leuk uitzicht vanaf je balkon. Neem trouwens altijd oordopjes mee naar Griekenland, ik slaap er al jaren prima mee!

Pas vooral op in de metro voor supersnelle zakkenrollers en niet alleen in de metro ook Monastiraki en andere drukke plaatsen!

Gereisd met vrienden in december 2009

Simpel maar leuk hotel

Nancy
22-5-2009

Kamers waren wat aan de simpele kant. Geen last gehad van slechte bedden. Een klein balkonnetje. Wij sliepen aan de achterkant, vanvoren zal het wat drukker zijn geweest. We hadden wat twijfels over het dakterras, maar het is inderdaad super! Mooi uitzicht, simpel maar goed ontbijt. Een speciale kamer om je koffers achter te laten als je nog wat tijd over hebt.

Dichtbij de tram (thissio/ groene lijn) en metro (monastiraki/ blauwe lijn). Ze zijn nog met de bouw bezig van Monastiraki naar airport. Hotel ligt dichtbij 'markt' van plaka. En alle opgravingen en het acropolis. Heerlijke stad ook om te shoppen.

Wij zijn trouwens geweest met 2 meiden van 23 jaar.

Gereisd met vrienden in mei 2009
2008

Heerlijke ligging en net hotel

Bart van den Berg
5-10-2008

Op nabije afstand van Metro, Akropolis en Plaka. Daarbij een prachtig dakterras. Kamers zijn netjes, maar beetje ouderwets.

Gereisd met partner in oktober 2008

Prijs=Kwaliteit

Jessic & Kris
23-7-2008

Als je aankomt neem dan geen taxi maar gebruik gewoon de taxi om in dit hotel te geraken. Het hotel is één van de hotels dat het beste is gelegen tov het stadscentrum. Ik heb 1,5 maand in Athene gewoond en ben half Grieks dus ik ken de buurt goed. Je zit dicht bij keramikos, de winkelstraat, thesseion en de oude agora, de metro, monastiraki en psiri (uitgaansbuurt), akropolis... Je kan veel al wandelend bezoeken of de metro gebuiken (=goedkoop en gemakkelijk). Bij aankomst een rustige en vriendelijke griek achter de balie. We mochten 2 kamers gaan bekijken en zelf een keuze maken. Wij kozen een kamer aan de straatkant en in tegenstelling tot andere commentaren helemaal geen last van lawaai. Ik denk dat sommige mensen vergeten dat ze in een stad zitten. Airco werkte prima en hoewel de badkamer sober is, een zalige douchestraal. Wil je eens een ander ontbijt ga dan langs een bakker en neem een tiropita, spanakopita of boegatsa. Prijs/Kwaliteit in orde, ideaal voor citytrips!

Gereisd met partner in november 2007

Dakterras was gesloten, jammer

C
7-3-2008

Dakterras was gesloten, jammer. Erg veel bezoek (iedere nacht) van groepen jongeren die veel overlast met zich meebrengen.

Gereisd met partner in februari 2008
2007

Goed hotel op zeer korte afstand van Acropolis en leuke

Els
10-9-2007

Goed hotel op zeer korte afstand van Acropolis en leuke terrasjes.

Gereisd met partner in juni 2007

Zeer goed gelegen, op wandelafstand van voornaamste stadscentrum. Alleen het dakterras al, maakt van dit hotel iets bijzonder. We ontbeten er ( lekker )om half 7 's morgens bij opkomende zon, met schitterend zicht op de Akropolis. De 1ste nacht hadden we achteraan het gebouw wat last van de airco-toestellen die ronkten, de 2de nacht zaten we vooraan, maar het straatlawaai viel best mee. Als we ooit nog eens moeten overnachten in Athene gaan we zonder twijfel hier terug heen.

Gereisd met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Jason Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jason Inn in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jason Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.