Géén boekingskosten

5.3MatigScore uit 3 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 3 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Ionis

• 3minemin12-01-2011

geen aanrader, wel als je op doorreis bent

Dit hotel ligt in de onveiligere buurt van Athene. De kamers zijn verouderd en het eten is ook niet echt lekker. Dit hotel is wel goed voor als je op doorreis bent en je er niet lang wenst te blijven.

• 7A.M Missche02-03-2008

De foto's op de website zien er mooier uit dan het is in werkelijkheid. Bed sliep goed, groot bed! Ligt niet in de meest geweldige buurt. Ontbijt was prima, receptie 24 uur per dag open. Snel internet beneden. Kamers aan de voorkant hadden op zondag (weekend) beetje last van karaokebar vlakbij, maar ging niet tot heel erg laat door. Single room aan de achterkant had geen balkon en uitzicht. Pas op met mensen die je de weg vragen en een kaart tevoorschijnhalen op Omoniaplein!!! Ben zo bestolen!

• 6N. Hermkens17-10-2005

Een functioneel hotel. Prima kamer (bed ok, bad); alles wel wat gedateerd. Het hotel ligt aan een drukke straat maar de kamer had luiken voor de ramen waardoor het geluid en lichtdicht af te sluiten was. Het hotel ligt ten noorden van Omnia square, op loopafstand van de gezellige eetplekjes. Voor de akropolis is het wat langer lopen (20 min). Matig ontbijt.

• 6Mindy19-08-2005

ik ben er vorig jaar geweest in het najaar. het is pal in het centrum gelegen. en dus heel goed bereikbaar voor dingen te gaan bezichtigen. de kamers vond ik niet echt goed. slechte bedden, we waren met drie en de derde persoon moest op een velbed slapen dat gewoon was bijgezet! het eten vond ik al helemaal niet erg gevarieerd. er is heel veel nachtlawaai als je langs de straatkant zit. in het hotel is er niets speciaal te beleven. het is enkel goed voor te slapen en te eten. heel goed voor mensen die een rondreis maken in Griekenland (zoals wij) zodat je er maar een aantal nachten moet verblijven om daarna in een ander hotel te slapen. prijs/kwaliteit is het wel een aanrader. voor mensen die goedkoop op reis willen en daarbij geen luxe wensen is dit een goed hotel

Hotel Ionis info

Soort hotel