Hotel Hermes

8.5Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Athene

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 214p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Kinderopvang

23 reviews over Hotel Hermes

• 10Geert26-10-2016

Uitstekend Hotel

Wij hadden in dit hotel 4 overnachtingen geboekt via een touroperator. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, kamer was uitstekend. Ligging mooi in het centrum, tegen de wijk Plaka en op loopafstand van veel bezienswaardigheden en metrostations. Het ontbijt is uitstekend, heel uitgebreid. De gastvrouw kwam elke ochtend vragen of we nog wat info wilden hebben over bezienswaardigheden in Athene. Op het dakterras een mooi uitzicht op de Acropolis.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Mariëlla25-06-2016

Hermes is een heerlijk hotel, gastvrij en sfeervol

De kamers zijn prima, het personeel is heel vriendelijke en spreekt goed Engels, en het ontbijt is erg goed verzorgd. Groot pluspunt vonden wij ook dat de receptie gewoon 24 uur open is, dus je hoeft -ook als het laat wordt- niet met een sleutelpasje te werken om binnen te komen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9S. Schrievers17-05-2016

Fantastisch hotel

Een erg goed hotel met zeer vriendelijk personeel. De ligging is perfect, op loopafstand van alle bezienswaardigheden, winkels en restaurants.

Dicht bij het Syntagmaplein bij de bus, metro en taxi's.

De kamer was erg goed en schoon met prima een prima bed. Iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Goed en uitgebreid ontbijt (ook glutenvrije mogelijkheden). Personeel vraagt iedere ochtend of er tips nodig zijn om je dag in te plannen.

Tip: bezoek de Akropolis al om 8 uur tijdens de opening. Zo ben je de grote drukte voor. Met een hop-on / hop-off bus is de stad goed te verkennen.

Read more at http://www.zoover.nl/griekenland/cycladen-eilanden/santorini/hermes/hotel#C7sv8MJapbS01PfZ.99

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Nelly30-10-2012

aanrader

centrale ligging zeer nuttige tips van eigenaresse hotel prima ontbijt en service

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9liesbet25-09-2012

mooi hotel, mooie buurt, goede service

dit is een mooi basic hotel waar je alles vindt wat je nodig hebt, het is in de oude wijk gelegen, vlakbij alle bezienswaardigheden en super vriendelijk personeel en manager! ontbijt is niet super uitgebreid maar toch best wel leuk, voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2012

• 8Witje1828-01-2012

Netjes stadshotel!

Hotel Hermes is een geweldig mooi stadshotel met een goede ligging in de stad. Met de bus X95 kom je gemakkelijk vanaf de luchthaven naar het syntagmaplein. Daarna nog ongeveer 500 meter lopen. Vanuit dit hotel zijn de bezienswaardigheden niet ver. Je zit vlak bij de Plaka. Met de bus kun je overal komen. De kamers zijn modern, erg netjes en schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In het voorjaar kun je op het dakterras zitten en vanaf daar kun je het Akropolis op een afstandje zien. Echt een aanrader! Het was erg leuk!

Zakelijk gereisd in november 2011

• 9MD Everwijn10-11-2011

Een fijne ervaring

Van 1-6 nov 2011 verbleven wij.2 oudere vriendinnen, in Hotel Hermes. Vanaf de luchthaven goed te bereiken met bus X95,eindpunt Syntagma.Dan nog ca 5min lopen naar het hotel in een smal straatje vlak bij Plaka.Door de centrale ligging is bijna alles op loopafstand.Het personeel op alle fronten is erg vriendelijk.Margaret van de receptie was zeer behulpzaam.Goede schone kamers en prima bedden. Het ontbijt was goed verzorgd,ook griekse specialiteiten. De charmante Eva kwam elke ochtend langs de tafels voor een praatje en advies over bezienswaardigheden,vervoer en ev.stakingen;geweldig! Een prima lounge,waar je na een vermoeiende tocht even bij kunt komen met koffie of thee.Dat kun je natuurlijk ook doen op het fijne dakterras met zicht op de Acropolis. De lift is wat klein. Een fijn hotel om van al het moois in Athene te genieten.

Gereisd met vrienden in november 2011

• 10Rood09-12-2010

Perfect hotel

Wij zijn net terug van een lang weekend Athene. Hotel Hermes is een prima hotel. Personeel is heel vriendelijk en heel behulpzaam. Kamers zijn prima, klein maar fijn. Lift is inderdaad erg klein, maar hij doet het!! Wel erg warm op de kamer, gelukkig bood de airco prima uitkomst. Dagelijks schoonmaak en elke dag nieuwe lakens en handdoeken, super!! Ontbijt heel veel keus en erg lekker. Ligging van het hotel is heel centraal. Als je rechtdoor vanuit hotel loopt en bij Mitropoleos Street uitkomt zit er rechts aan de overkant een restaurant (op de hoek) deze is erg lekker daarvanuit de zijstraat rechts zit een cafe volgens mij coffee Real hier hebben ze ontzettend lekkere koffie kan je ook meenemen erg goed en echt heel goedkoop vergeleken met de rest van Athene.

Als ik weer naar Athene zou gaan, zeker weer in dit hotel

Gereisd met partner in december 2010

• 9v_devries09-12-2010

Heerlijk hotel

Als ik weer naar Athene zou gaan, zeker weer in dit hotel

Gereisd met partner in december 2010

• 8Fam. Raeijmaekers-Jespers23-11-2010

prima hotel

Wij komen net terug van een city-trip naar Athene. We hebben 4 nachten in het Hermes hotel geslapen. Dit hotel is een aanrader. We werden zeer vriendelijk onthaald. De kamers zijn niet groot maar wel netjes. Het ontbijtbuffet is prima. Het hotel is gelegen nabij het Syntagma plein (metro station) en centraal tov van de belangrijkste bezienswaardigheden. Het personeel van het hotel is altijd vriendelijk bereid om uitleg te verschaffen. ps: als de gasten de matrassen te hard vinden kan dit gemeld worden en probeert men andere matrassen te voorzien.

Gereisd met oudere kinderen in november 2010

Hotel Hermes info

• De staf spreektEngels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats