Hotel Hera Athens

Kleine hotelsWeer vandaag30°20°
Hotel Hera Athens
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hera Athens voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

2008

Geweldige uitvalsbasis!

Globetrotter
29-10-2008

5 nachten doorgebracht in dit prachtige kleine hotel. De service was geweldig, men wil alles voor je doen. Het personeel spreekt goed engels. Dat geldt trouwens voor de meeste mensen in Athene. Onze kamer was niet al te groot, maar wel schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Het hotel is een prachtige basis van waaruit je de hele stad kunt gaan zien. 's Avonds kun je vanaf het dakterras genieten van het uitzicht op de Akropolis.

Gereisd Met partner in oktober 2008
2007

Hotel ligt prachtig en is een pareltje, klein maar goede

ineke.braat
22-11-2007

Hotel ligt prachtig en is een pareltje, klein maar goede persoonlijke service. Een aanrader zowel zakelijk als ook voor mensen die Athene willen verkennen.

Gereisd Zakelijk in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hera Athens in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hera Athens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.