Hotel Golden Tulip Electra Palace *****

Hotel Golden Tulip Electra Palace *****

Hotel Golden Tulip Electra Palace
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Electra Palace voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Golden Tulip Electra Palace in het Nederlands

Christine, 11-5-2007

Fijn luxe hotel (5*) in een rustige straat in plaka. Eenpersoonskamer was wat aan kleine kant en je hebt geen lekkere stoel. Tweede overnachting in een standaardkamer en die is gewoon prima!

Lekker ontbijt met verse sinaasappelsap en diverse extra's. Prachtig daktuin met zwembad en uitzicht op de akropolis.

Zeer goed gelegen als je van een entrumProper en goed maar

Wim Vanderschueren, 26-3-2007

Zeer goed gelegen als je van een entrumProper en goed hotel maar de kamer die ik toegewezen gekregen werd was zeer klein en de badkamer piepklein. Mijn deur van de badkamer kom zelfs niet helemaal open omdat de lavabo in de weg hing.

Ik heb hier een goede nachtrust gehad in een luxe!!!!! ;-p

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Electra Palace in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Electra Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Electra Palace scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.