Géén boekingskosten

Hotel Fresh

GriekenlandVaste land en EviaAthene

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fresh voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 36 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 36 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

48 Reviews over Fresh

• 9Teddy Roorda19-05-2016

Geweldig hotel met fijne sfeer

Fresh is een prachtig design hotel met zeer stijlvolle kamers en fijne bedden. Het dakterras is heel sfeervol ingericht en het zwembad is een welkome verkoeling op warme dagen. Vanaf het dakterras heeft men uitzicht op de akropolis. Het ontbijtbuffet is fenomenaal. Nog nooit zo'n uitgebreid aanbod gezien. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is goed bereikbaar met openbaar vervoer.

• 9Mava Bee10-03-2016

Echt een aanrader!

Heerlijk modern hotel vlakbij alle bezienswaardigheden. Op 20 meter loopafstand van een van de hoofdwegen: Athinas. Vanaf hier wandel je binnen 10 minuten naar het Monastirakiplein (als je doorstapt 5 minuten). De kamers waren heerlijk fris en schoon. Fijne badkamer met een grote moderne douchecabine met stortdouche (echt heerlijk)! Grote handdoeken en badslippers. Ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Personeel aan de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Prima gym met moderne fitnessapparaten. Mooi modern dakterras met restaurant met uitzicht over de stad. Loungebanken, zwembad (met handdoeken) en ligbedden. Vriendelijke bediening. Prijzen voor de dranken en het eten liggen iets hoger (zoals je op een Hollands terras betaald), maar de kwaliteit van het eten is erg goed. Een tosti voor 5,50eur, een Griekse salade voor 9,50eur. Aanrader wat mij betreft is de Freshburger voor 15euro. Ze doen iets magisch met de patat, iets met knoflookolie en kruiden...

• 9Viv02-10-2015

Goed hotel!

• Mooi, schoon, verzorgd en perfect gelegen hotel.
    • Vriendelijk personeel (kleine uitzondering; vrouw van het ontbijt welke zichtbaar geïrriteerd was doordat we wat problemen hadden met het verse jus apparaat.
    • Goede service! Problemen met de douche werden binnen twee minuten opgelost.
    • Koffer kan op de laatste dag kosteloos in het hotel blijven staan.
    • Er zijn twee kleine liften in het hotel waarop je soms lang moet wachten.
    • Het ontbijt is op de eerste verdieping en prima maar zou wat mij betreft iets uitgebreider mogen.
    • Het water van het zwembad is erg koud maar met 30 graden kan dit ook wel. Er zijn niet veel plaatsen aan het zwembad maar je kunt er wel een badhanddoek pakken.
    • De lounge is heerlijk met een mooi uitzicht op de Akropolis. We hebben in het hotel geen gebruik gemaakt van het restaurant behalve met het ontbijt.
    • Ook rondom het hotel geen vervelende mensen, wel veel zwervers op straat die graag wat geld willen maar nee is nee en verder heb je er geen last van.
  • 8Fam. Lanting26-07-2015

Vrolijk modern hotel in oude wijk

Hotel Fresh is centraal gelegen niet ver van het Omonia plein, bij het stadhuis, in de wijk Psirri. De wijk is rommelig, oud en vervallen maar wel authentiek. Dichtbij de vis- en vleesmarkt en op 15 minuten lopen van het Syntagma plein en de wijk Plaka. De noordingang van de Akropolis is tevens op loopafstand (20 minuten). Het hotel straalt een vrolijke, frisse en bijzondere sfeer uit. Kamers zijn modern ingericht, licht en sommige hebben een balkon met uitzicht op de Akropolis. De Akropolis is ook te zien op het geweldige dakterras. Aldaar heb je een prachtig uitzicht over geheel Athene, zowel overdag als 's avonds. Op het dakterras is een sfeervol schoon zwembad. Bijzondere ervaring om op het dak met uitzicht over de stad te kunnen zwemmen en zonnen. Tevens is er een lounge en terras waar heerlijk gedronken en gegeten kan worden. Wel een beetje prijzig. Goed en behulpzaam, en over het algemeen jong, personeel dat goed engels spreekt. Buffet ontbijt is goed met verse ingredienten.

• 9Mieke26-10-2014

Top vakantie!

De ligging van het hotel was top, overal dicht in de buurt, lopend veel te bereiken. Dichtbij Monastiraki wat 's avonds heel gezellig was. De service van de receptie was echt top. Ze hebben ons meerdere keren geholpen toen we problemen hadden (mobieltje gestolen, beltegoed installeren, niet met betrekking tot hotel want daar hadden we geen problemen). Hele behulpzame mensen die later ook nog vroegen hoe het verder is gegaan en of alles weer goed is. Het hotel is wel duur. Minibar is echt onbetaalbaar, wij zijn onze drankjes etc gaan kopen in supermarkt dichtbij. Op dakterras hele mooie panorama view en het eten was top! Ook het ontbijt was heerlijk. We aten ontzettend veel want je kon er geen genoeg van krijgen. Zaten er tot midden op de middag nog vol van. Veel verse producten.

• 7Mdr29-08-2014

Prima locatie, maar pech met de kamer

Hotel ligt prima, voor een korte stedentrip.

Kamer was klein, met een heel klein raam en het stonk er vreselijk.

Ontbijt was prima, op dakterras kon je ook dineren, maar dat hebben wij niet gedaan. Klein zwembad op het dak, met zonnebedden en handdoeken.

• 8Gé van der Drift17-08-2014

Heerlijk

Het Fresh hotel is ons uitstekend bevallen. De ligging is top over de inrichting van het hotel (inclusief de kamers) is nagedacht en het heeft een goede uitstraling. De schoonmaak in het hotel is uitstekend en het personeel was behulpzaam en zeer vriendelijk. 's avonds Was het goed vertoeven op het dakterras, met uitzicht op de Akropolis

• 8Kian13-08-2014

Trendy stadshotel

Over het algemeen waren wij erg tevreden over ons verblijf in hotel Fresh. Het centrum (Monastiraki) lag op vijf minuten wandelen. De buurt rondom het hotel oogt eerder luguber, maar wij hebben hiervan totaal geen last ondervonden. Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Het personeel dat werkzaam was tijdens het ontbijt was eerder kil. De kamer was basic, vrij ruim en trendy. Tijdens ons verblijf was er een grote kunstexpositie in een aantal kamers op de hogere verdiepingen van het hotel. Hierdoor liepen er enorm veel luidruchtige/dronken mensen in de gang. Ook speelde er erg luide muziek, waardoor wij onmogelijk konden slapen. Toen het middernacht als voorbij was, besloten we naar de receptie te bellen, daar we een drukke dag voor de boeg hadden en onze nachtrust dus wel konden gebruiken. Zij wisten ons te vertellen de het lawaai om 1 uur moest ophouden. Uiteindelijk is het zo nog doorgegaan tot 3 uur. Desalniettemin een aanrader voor een trendy citytrip!

• 9Tamara15-01-2014

Fantastisch design hotel

Een fris hotel met een goede ligging. Het hotel heeft een prachtig dakterras met een cocktailbar & zwembad. Je hebt vanop het terras een mooi uitzicht over Athene. Het ontbijt is ook dik in orde! De kamer was proper en verzorgd. Vanop het balkon hadden we wel uitzicht op de 'meisjes van lichte zeden'. Dit was wel wat minder, maar ze brachten geen overlast.

• 8Joop en Annelies11-07-2013

Prima hotel!

Dit 'design' hotel ligt op een prima locatie (wel oude buurt), wandelend kom je bij alle interessante plekken in Athene. Het dakterras (met uitzicht op de Akropolis) is geweldig. Je kan er ook goed eten en snacken, maar dat ik niet echt goedkoop. Kamer is prima evenals het ontbijt. De mensen bij de receptie zijn zeer hulpvaardig. lopen met je naar buiten om aan te wijzen waar je naar toe moet etc.

Hotel Fresh info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden