Hotel Dourus Jason Prime

10 reviews over Hotel Dourus Jason Prime in het Nederlands

Echte aanrader

Kirsten
18-4-2011

Voor het eerst in Athene en in zo'n grote stad is het altijd lastig om het juiste hotel te vinden. Hotel Jason Prime was echt een prima keuze en we hebben het er dan ook erg naar ons zin gehad. Iedereen doet erg zijn best om je te helpen. Kamers zijn schoon en eten is lekker.

Een prima hotel in een slechte buurt

benthor
15-4-2011

Het hotel ligt op een goede loopafstand van de bezienswaardigheden. Alleen de buurt is zeer onaangenaam. Rondom het hotel is er een samenkomst van ongure types, welke daar dealen en drugs gebruiken. Dus geen fijne plek om de straat op te gaan. Ook bij de metrostations is het oppassen. Hier lopen met name jongeren rond die uit zijn op zakkenrollen. Het dichtsbijzijnde metrostation "Omonia" is een van de onbetrouwbaarste stations. Hier lopen met name Bulgaren en Russen rond, welke uit zijn op geld, dus goed de bagage in de gaten houden.

Het hotel ziet er netjes en schoon uit. Hier is niets mis mee. Als het op een andere plek lag, had het de 4**** verdiend, maar nu echt niet. Dit hoetel is niet aan te raden voor een citytrip!

Onderweg in metro portemonnee gerolt van vriendin. Dag later fotocamera uit hand gejat op klaarlichte dag. Je voelt je bekeken.

Zijn ´s avonds ook niet meer op straat geweest.

Athene nooit meer

2008

Jason prime hotel

Terpstra
30-6-2008

Het is een prima hotel!

Erg aardig personeel en prima ontbijt!

Leuke straat waar van alles gebeurt!

Wel veel mannen op straat maar hebben ons niet onveilig gevoeld!

Echt een aanrader!

Uitstekend hotel, de kamers werden keurig verzorgd elke dag, de ontvangst was vriendelijk en doeltreffend;

De buurt leek op het eerste gezicht wat onheilspellend, maar vormde geen enkel probleem; we hebben ons geen moment onveilig gevoeld.

Gezien de prijs die wij betaalden was het ontbijt uitstekend, maar in verhouding tot het verdere luxueuze entourage wat mager voor gasten die het volle pond betaalden.

2007

Veel bezienswaardigheden op loop afstand zoals ook diverse musea's en winkels in de directe omgeving het enigste minpuntje waren de hoge drank prijzen maar daartegenover stond weer de lage prijs voor het eten.

Uitermate te spreken over het hotel

markversluis
      5-8-2007

Uitermate te spreken over het hotel. Ben daar geweest met vrouw en kinderen. 2 Nachten, net voordat we naar een van de eilanden zouden gaan. Na 10 dagen eiland hadden we een ander hotel geboekt, dichterbij het toeristische centrum van Athene, maar achteraf spijt van gehad. Maar goed dit weet je van te voren ook niet. Jason Prime hotel heeft een excellent ontbijt. Perfect verzorgde kamers. Goedkoop voor een 4 sterren hotel. Het is een kleine 20 minuten lopen naar het oude gedeelte van Athene, de wijk Plaka. We hebben wel veel taxi ritjes genomen. Gemiddeld ritje naar het leuke centrum kost 7 euro. Lopen kan ook, dit duurt alleen 20 minuten. Kortom, als je wilt verblijven in Athene en aardig centraal gelegen wilt zijn, is dit hotel zeker een aanrader. Vermijd alleen de smallere straten en beperk je tot de pleinen en grote brede wegen in de stad.

Het hotel zelf was super

J. Duvigneau
      9-7-2007

Het hotel zelf was super. De buurt was echt een puinhoop, overal rotzooi, ongure figuren. We hadden daar werkbezoek met lokale grieken en die bevestigden ook dat dit de minste buurt was in het centrum. Als het al niet allemaal betaald was dan had ik verhuisd naar een ander hotel. Ookal was het hotel zelf echt perfect!!

2006

Hotel ligt op 10 minuten lopen vanaf Metrostation Omonia. Hotel ligt in een zijstraat van een drukke weg. Het Hotel is mooi, schoon en ruime kamer. Houd wel de deur van balkon dicht ivm de gehele dag durende herrie. De buren van het hotel zijn zwervers. Overal staan clubjes mannen met duistere handel en de straten zijn vies. Echter ook na 10 minuten lopen sta je in de Plaka en op de Ermou. Je bent echt in het centrum van Athene met alle facetten van een grote stad. Geweest vijf dagen begin november 2006.

heel tevreden, de buurt lijkt iets minder

roger en sonia
      18-10-2006

heel tevreden, de buurt lijkt iets minder....maar echt geen probleem ! Zelfs gezellig als je het niet altijd te nauw neemt. Het was volop lenteweer, heerlijk. Eten was ook prima, een beetje eentonig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dourus Jason Prime in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dourus Jason Prime zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.