Géén boekingskosten

• Airconditioning

13 Reviews over Dourus Jason Prime

• 8Kirsten18-04-2011

Echte aanrader

Voor het eerst in Athene en in zo'n grote stad is het altijd lastig om het juiste hotel te vinden. Hotel Jason Prime was echt een prima keuze en we hebben het er dan ook erg naar ons zin gehad. Iedereen doet erg zijn best om je te helpen. Kamers zijn schoon en eten is lekker.

• 7benthor15-04-2011

Een prima hotel in een slechte buurt

Het hotel ligt op een goede loopafstand van de bezienswaardigheden. Alleen de buurt is zeer onaangenaam. Rondom het hotel is er een samenkomst van ongure types, welke daar dealen en drugs gebruiken. Dus geen fijne plek om de straat op te gaan. Ook bij de metrostations is het oppassen. Hier lopen met name jongeren rond die uit zijn op zakkenrollen. Het dichtsbijzijnde metrostation "Omonia" is een van de onbetrouwbaarste stations. Hier lopen met name Bulgaren en Russen rond, welke uit zijn op geld, dus goed de bagage in de gaten houden. Het hotel ziet er netjes en schoon uit. Hier is niets mis mee. Als het op een andere plek lag, had het de 4 verdiend, maar nu echt niet. Dit hoetel is niet aan te raden voor een citytrip!

• 9M.Claassen06-04-2011

Hotel super Wijk diep teleurstellend en onveilig

Onderweg in metro portemonnee gerolt van vriendin. Dag later fotocamera uit hand gejat op klaarlichte dag. Je voelt je bekeken. Zijn ´s avonds ook niet meer op straat geweest. Athene nooit meer

• 8Mingna25-06-2009

Nice rooms, very easy to get to city centre.

• 8Anita Dal25-06-2009

Super :O)

• 6Anthony25-06-2009

The hotel was clean. It was in a very sketchy area though. Would recommend, but area is not the best, especially at night.

• 9Terpstra30-06-2008

Jason prime hotel

Het is een prima hotel! Erg aardig personeel en prima ontbijt! Leuke straat waar van alles gebeurt! Wel veel mannen op straat maar hebben ons niet onveilig gevoeld! Echt een aanrader!

• 0J.G.M. Mirrer07-05-2008

Uitstekend hotel, de kamers werden keurig verzorgd elke dag, de ontvangst was vriendelijk en doeltreffend; De buurt leek op het eerste gezicht wat onheilspellend, maar vormde geen enkel probleem; we hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Gezien de prijs die wij betaalden was het ontbijt uitstekend, maar in verhouding tot het verdere luxueuze entourage wat mager voor gasten die het volle pond betaalden.

• 8J. de Bresser26-09-2007

Veel bezienswaardigheden op loop afstand zoals ook diverse musea's en winkels in de directe omgeving het enigste minpuntje waren de hoge drank prijzen maar daartegenover stond weer de lage prijs voor het eten.

• 9markversluis05-08-2007

Uitermate te spreken over het hotel. Ben daar geweest met vrouw en kinderen. 2 Nachten, net voordat we naar een van de eilanden zouden gaan. Na 10 dagen eiland hadden we een ander hotel geboekt, dichterbij het toeristische centrum van Athene, maar achteraf spijt van gehad. Maar goed dit weet je van te voren ook niet. Jason Prime hotel heeft een excellent ontbijt. Perfect verzorgde kamers. Goedkoop voor een 4 sterren hotel. Het is een kleine 20 minuten lopen naar het oude gedeelte van Athene, de wijk Plaka. We hebben wel veel taxi ritjes genomen. Gemiddeld ritje naar het leuke centrum kost 7 euro. Lopen kan ook, dit duurt alleen 20 minuten. Kortom, als je wilt verblijven in Athene en aardig centraal gelegen wilt zijn, is dit hotel zeker een aanrader. Vermijd alleen de smallere straten en beperk je tot de pleinen en grote brede wegen in de stad.

Hotel Dourus Jason Prime info

• AirconditioningBeschikbaar