Hotel Dourus Jason Prime

8.1Fantastisch

13 reviews over Hotel Dourus Jason Prime

• 8Kirsten18-04-2011

Echte aanrader

Voor het eerst in Athene en in zo'n grote stad is het altijd lastig om het juiste hotel te vinden. Hotel Jason Prime was echt een prima keuze en we hebben het er dan ook erg naar ons zin gehad. Iedereen doet erg zijn best om je te helpen. Kamers zijn schoon en eten is lekker.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9M.Claassen06-04-2011

Hotel super Wijk diep teleurstellend en onveilig

Onderweg in metro portemonnee gerolt van vriendin. Dag later fotocamera uit hand gejat op klaarlichte dag. Je voelt je bekeken. Zijn ´s avonds ook niet meer op straat geweest. Athene nooit meer

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9Terpstra30-06-2008

Jason prime hotel

Het is een prima hotel! Erg aardig personeel en prima ontbijt! Leuke straat waar van alles gebeurt! Wel veel mannen op straat maar hebben ons niet onveilig gevoeld! Echt een aanrader!

Gereisd met familie in juni 2008

• 0J.G.M. Mirrer07-05-2008

Uitstekend hotel, de kamers werden keurig verzorgd elke dag, de ontvangst was vriendelijk en doeltreffend; De buurt leek op het eerste gezicht wat onheilspellend, maar vormde geen enkel probleem; we hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Gezien de prijs die wij betaalden was het ontbijt uitstekend, maar in verhouding tot het verdere luxueuze entourage wat mager voor gasten die het volle pond betaalden.

Gereisd met familie in mei 2006

• 8J. de Bresser26-09-2007

Veel bezienswaardigheden op loop afstand zoals ook diverse musea's en winkels in de directe omgeving het enigste minpuntje waren de hoge drank prijzen maar daartegenover stond weer de lage prijs voor het eten.

Gereisd met partner in september 2007

• 9markversluis05-08-2007

Uitermate te spreken over het hotel. Ben daar geweest met vrouw en kinderen. 2 Nachten, net voordat we naar een van de eilanden zouden gaan. Na 10 dagen eiland hadden we een ander hotel geboekt, dichterbij het toeristische centrum van Athene, maar achteraf spijt van gehad. Maar goed dit weet je van te voren ook niet. Jason Prime hotel heeft een excellent ontbijt. Perfect verzorgde kamers. Goedkoop voor een 4 sterren hotel. Het is een kleine 20 minuten lopen naar het oude gedeelte van Athene, de wijk Plaka. We hebben wel veel taxi ritjes genomen. Gemiddeld ritje naar het leuke centrum kost 7 euro. Lopen kan ook, dit duurt alleen 20 minuten. Kortom, als je wilt verblijven in Athene en aardig centraal gelegen wilt zijn, is dit hotel zeker een aanrader. Vermijd alleen de smallere straten en beperk je tot de pleinen en grote brede wegen in de stad.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8J. Duvigneau09-07-2007

Het hotel zelf was super. De buurt was echt een puinhoop, overal rotzooi, ongure figuren. We hadden daar werkbezoek met lokale grieken en die bevestigden ook dat dit de minste buurt was in het centrum. Als het al niet allemaal betaald was dan had ik verhuisd naar een ander hotel. Ookal was het hotel zelf echt perfect!!

Zakelijk gereisd in juni 2007

• 7Peter en Cobie17-11-2006

Hotel ligt op 10 minuten lopen vanaf Metrostation Omonia. Hotel ligt in een zijstraat van een drukke weg. Het Hotel is mooi, schoon en ruime kamer. Houd wel de deur van balkon dicht ivm de gehele dag durende herrie. De buren van het hotel zijn zwervers. Overal staan clubjes mannen met duistere handel en de straten zijn vies. Echter ook na 10 minuten lopen sta je in de Plaka en op de Ermou. Je bent echt in het centrum van Athene met alle facetten van een grote stad. Geweest vijf dagen begin november 2006.

Gereisd in november 2006

• 10roger en sonia18-10-2006

heel tevreden, de buurt lijkt iets minder....maar echt geen probleem ! Zelfs gezellig als je het niet altijd te nauw neemt. Het was volop lenteweer, heerlijk. Eten was ook prima, een beetje eentonig.

Gereisd met partner in maart 2006

0 tips over Hotel Dourus Jason Prime