Hotel Divani Palace Acropolis

We hebben een aantal aanbieders voor Divani Palace Acropolis voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Divani Palace Acropolis in het Nederlands

Prima ligging, voelt niet als 5 sterren.

Kees
2-5-2009

Qua ligging uitstekend, met een beetje geluk vanaf je balkon uitzicht op de Acropolis en op ruim 5 minuten doorstappen van de Plaka en het dichtstbijzinde metrostation (Akropoli). Zal qua faciliteiten (zwembadje, bad-minibar-föhn in de kamer) best voldoen aan de eisen van een 5* hotel, maar zo voelt het in de kamer niet. Kleine kamer met matige bedden. Nette maar krappe badkamer. Ontbijtbuffet prima en zeer uitgebreid. Verder geen maaltijden gebruikt. Krankzinnige prijzen in de minibar: biertje 10 euro, miniflesje wijn 16 euro, zakje pinda's 6 euro, om te gillen!

Gereisd Met partner in april 2009
2007

Mooi hotel, ik was er als zakelijk reiziger

Fabian Lustig
12-1-2007

Mooi hotel, ik was er als zakelijk reiziger. Ik heb een kakkerlak gespot op mijn kamer. Dat was een behoorlijk schrik moment. Verder heeel aardige mensen en ideaal gelegen ten opzichte van centrum.

Gereisd Zakelijk in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Uitstekend 5 sterren hotel, de inrichting is mooi maar een

Hans
21-11-2006

Uitstekend 5 sterren hotel, de inrichting is mooi maar een tikkie aan de oude kant. Het hotel ligt ideaal, net als de anderen hier al melden. Uitzicht op de Acropolis en zo ongeveer alle belangrijke site's op loopafstand. Uitstekend onbijt en vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in november 2006

2004

Mooi hotel, gunstige ligging

Karlijn
3-11-2004

Mooi hotel, gunstige ligging. Kamers zijn een beetje klein. Acropolis is erg mooi te zien vanuit hotel en utgaansgelegenheden en metro liggen op loop afstand.

Gereisd Anders in Wed Nov 03 2004 14:00:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel chique hotel

Lisa
20-2-2004

Heel chique hotel. Ligt superdicht bij de acropolis, maar eigenlijk alles is lopend bereikbaar (plaka ed). Het leuke is dat ze ook een klein zwembad hebben waar je kan uitpuffen na alle bezienswaardigheden. Het eten is duur maar superlekker! Kortom genieten hier!

Gereisd Anders in februari 2004

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Divani Palace Acropolis in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Divani Palace Acropolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.