Hostel City Circus

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag31°21°
Hostel City Circus

We hebben een aantal aanbieders voor City Circus voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel City Circus in het Nederlands

Nieuw ho(s)tel in hippe stadswijk

Jasper
14-11-2014

City Circus is een nieuw hotel/hostel in de hippe wijk Psyrri in het centrum van Athene. Op korte afstand liggen veel gezellige restaurants en barretjes. De belangrijkste bezienswaardigheden van Athene liggen op loopafstand. De accommodatie ligt in een oud pand, maar is erg nieuw. Op de afwerking en inrichting is helemaal niets aan te merken: top! Tweepersoonskamer 208 is klein en heeft geen opbergruimte, maar is sfeervol. Het bed is smal, maar ligt heerlijk. 's Ochtends kun je last hebben van het verkeersgeluid: hoewel de straat niet heel druk is, hoor je alle geluiden erg goed (enkel glas in de ramen). Het ontbijt is goed en uitgebreid. WiFi is snel, ook in de kamers. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. De gasten zijn zeer gemend, van complete families tot backpackers.

Gereisd Met partner in oktober 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel City Circus in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel City Circus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.