Géén boekingskosten

Hotel Cecil

GriekenlandVaste land en EviaAthene

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Cecil voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning

5 Reviews over Cecil

• 9Corry31-12-2019

GEWELDIG ! Top locatie

Eenvoudig maar prima Hotel, ontbijt simpel, kamers ook eenvoudig, airco werkte helaas niet, wel in super druk centrum, maar totaal geen last van, ook al hadden we s'nachts de balkondeuren open. Vanuit onze slaapkamer hadden we prachtig uitzicht op de Akropolis. Het Hotel ligt op een super locatie, 3 min lopen van Monastiraki plein ( metro) met leuke winkeltjes en heel veel restaurantjes, en 15 min lopen van Syntagmaplein ( Parlement), Ik zou hier zeker weer naar toe gaan

• 7Eelen Ines21-02-2019

Goede bestemming

Ligging bv overal dichtbij wel super druk

• 8Louka17-11-2009

op loopafstand van de Acropolis

Zelfs al zit je in het drukke gedeelte van Athene, toch is dit hote uitstekend gelegen en is er van overlast geen sparke. Gastvrije service. Aangenaam, klein familiehotel. Ik ben er reeds verschillende malen gaan logeren en zal dat in de toekomst blijven doen.

• 8Corry12-08-2005

Wij waren er in juni 2005. Het hotel is sfeervol, prima gelegen met goede schone kamers. Leuke nostalgische (wat wiebelige) lift. Kamers op het dak zijn geweldig qua uitzicht vanaf het terras (kamers niet altijd raam met uizicht). Het ontbijt is basic en niet zo uitgebreid. Wel lekkere yoghurt.

• 9d.rooyers30-09-2004

Erg mooi verrassend hotel met 4 kamers op het dakterras met uitzicht op de Acropolis. Ligging is op loopafstand Plakka.Wij zijn er in de week van 14 september 2004 geweest. Prijs 60,-- per kamer op het dakterras per nacht incl. ontbijt.Heel romantisch en zeker de moeite waard !

Hotel Cecil info

• AirconditioningBeschikbaar