Hotel AVA

GriekenlandVaste land en EviaAthene

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel AVA voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 6 reviews

9.2FenomenaalScore uit 6 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over AVA

• 9Tieme en Gerrie Middelbosch18-02-2010

fantastisch hotel

rustig hotel, fantastisch gelegen, alle high light op loopafstand. dichtbij een metrostation, en een heerlijk park om te wandelen. uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel schone , goed onderhouden en comfortabel ingerichte kamers. waarin je heerlijk kunt bijkomen van een lange dag cultuur snuiven zeker een aanrader,.

• 9Willem06-04-2009

A fantastic stay in Athens!

We can't post our complete review on this side (not enough space), but have placed an English review on tripadvisor.com. Copy and paste the link below in your favorite browser, and off you go.

Enjoy!

Corina and Willem,

Purmerend, The Netherlands

• 9F.H.Vrins05-04-2009

Uitmuntend gelegen;uitstekende ontvangst

Centraal in rustige en oude Plakawijk gelegen kleinschalig hotel. Vlakbij veel winkeltjes en restaurantjes. Slechts 10 minuten lopen naar Akropolis .Goed bereikbaar vanaf luchthaven. Zeer vriendelijk , gastvrij en behulpzaam personeel . Veel goede adviezen vwb bezienswaardigheden , uitstapjes en restaurants Zijn frequente reizigers, gewend aan verblijf in - ook- dure hotels. Maar nog nooit meegemaakt dat bij aankomst op kamer een champagnekoeler gevuld met ijs en fles bubbelwijn werd gebracht. Ook uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Prima prijs/kwaliteitverhouding.Waren met z'n vieren en hadden een suite en een kamer gereserveerd. Ieder van ons heeft genoten en heeft dezefde opvatting. Kortom: een hele grote aanrader.

• 9Maartje03-08-2008

In een woord: geweldig!

Geweldige locatie, grote kamers en zeer vriendelijk personeel.

• 9Jeanette den Ouden25-03-2008

Prima hotel, appartement smaakvol ingericht en brandschoon. Wij hadden aan stdnaard appartement voor 2 personen, deze was aan de achterkant gelegen en had ene klein balkonetje waarje alleen op kon staan. Hoewel er een drukke weg in de buurt is, heb je totaal geen last van gekuidsoverlast. Ligt rustugm terwijl het toch hartje Plaka is! Personeel is erg aardig en niets is hen teveel moeite om je het naar je zin te maken of te helpen. Klasse hotel!

• 10John Alphen04-05-2005

AVA Hotel Apartments & Suites ligt uitstekend in het centrum van Athene, in de wijk Plaka. Hier vind je alle cafe's, kleine winkeltjes en de traditionele taverna's. Omdat AVA Hotel in een zijstraat ligt heb je totaal geen last van geluidsoverlast. De appartementen zijn heel ruim en vooral ook heel schoon. Vanaf je balkon kan je de Acropolis en de Adrian Arch zien! Het personeel is heel vriendelijk en de hele sfeer in het hotel is gewoon uitstekend! Ik kom hier zeker nog is terug!

Hotel AVA info

Facilities