Hotel Austria **

We hebben een aantal aanbieders voor Austria voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Austria in het Nederlands

In 2005 geweest

Jolanda, 3-2-2006

In 2005 geweest. Schoon, ruim hotel. 5 minuten lopen van de Akropolis, nabij een park. Kamer beschikte over balkon, schone badkamer. Goede bedden. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet is heel goed, veel keus. Hotel heeft een mooi dakterras (met zitjes) met uitzicht over de stad en de Akropolis. Parkeergelegenheid voor de deur van het hotel.

Hotel vlakbij de Akropolis

Sonja, 1-2-2006

Hotel vlakbij de Akropolis. Vanaf het balkonnetje hadden we uitzicht op het Parthenon, maar vanaf het grote dakterras was het uitzicht helemaal adembenemend. Uiteraard het P., maar ook een panoramisch uitzicht over heel Athene.

Door ligging aan straat grenzend aan Filopappos hill vonden wij het helemaal niet moeilijk te vinden. Wel veel eenrichtingswegen hier, maar verder? Op loopafstand van vele eetgelegenheden. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Wij betaalden voor 2 nachten maar EUR 65,- per nacht met 2 personen incl. ontbijt.

Eenvoudig hotel

Athene, 6-6-2005

Eenvoudig hotel. Ideaal gelegen aan de voet van de Akropolis. Gedateerde inrichting. Moeilijk te vinden in achteraf-straatje.

We hebben een aantal aanbieders voor Austria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Austria scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.