Hotel Athinea

6.2VoldoendeScore uit 11 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.2VoldoendeScore uit 11 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Athinea

• 9bjorn_riviere22-05-2011

Charmant Hotel

Prima gelegen hotelletje pal in het centrum van Athene. Op 10min van Plaka en op 15min van Acropolis. Kleine kamertjes, maar het heeft zo zijn charme. Airco aanwezig. Ontbijt op zijn Grieks. De perfecte uitvalbasis om het Oude Athene te bezichtingen.

• 5Carola Demmink27-06-2010

Slechte ligging, benauwend hotel

Het enige goede aan het hotel is de prijs. De kamer is TE klein, dit geldt ook voor de doucecel. Iedere keer als we de lift in moesten was het weer duimen dat 'ie het zou halen. De dame achter de receptie was wel erg aardig en behulpzaam. Het ontbijt was echt erg slecht; extreem droge broodjes, het water om de broodjes mee weg te spoelen was zelfs ondrinkbaar. We hebben vervolgens steeds buiten de deur ontbeten. De kamers zijn erg gehorig en voor de airco moet bijbetaald worden. Tot slot; de ligging van het hotel mag dan misschien "centraal" zijn en dicht bij de metro, dit is absoluut geen compensatie voor het feit dat het gelegen is in een onveilige buurt; het plein waaraan het hotel gelegen is bleek een plein te zijn waar zwervers, dronkaards en junks de hele dag rondhangen en 's nachts op de bankjes liggen te slapen. We hebben dit als zeer onprettig ervaren.

• 1Agnieszka11-03-2010

Nigdy więcej. Boże broń przed tym miejscem!

Ten hotel to koszmar!!! Nie dość, że znajduje się w najgorszej, najbardziej niebezpiecznej dzielnicy Aten (w której zresztą już Grecy nie mieszkają, bo jest tak źle), gdzie kradną, napadają itd. To warunki w środku są okropne!!! Smród, robactwo, nawet w materacach, na balkon nie da się wyjść jest tak brudno. Za klimatyzację trzeba dodatkowo płacić i to sporo... Jedzenie mają stare i wstrętne... OGÓLNIE NIE POLECAM, jeśli komuś życie miłe i nie chce wrócić pogryzionym przez karaluchy, pluskwy i tym podbne (wielkości 5 cm). Tam zabiera swoich klientów m.in. biuro podróży na objazdówkach...

• 7jpragt17-09-2008

goed hotel voor lage prijs

Ligt prima ten opzichte van centrum en metro. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. de omgeving geeft misschien een mindere indruk maar in het zelfde blok straten liggen ook hotels die heel wat meer vragen voor overnachten. Kortom een goed hotel voor die prijs een aanrader voor mensen die athene willen zien.

• 7john31-07-2008

uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

athinea wordt door TUI ingedeeld als 2sterren-hotel, en daar ook naar vergoed. alles is meer dan 2 sterren: royaal ontbijtbuffet, kamers (met balkon, badkamer met toilet, airco) zitten eerder op 3 sterren zodat de eigenaar de airco apart doorberekent aan de klant, want tui betaalt er niet voor. logisch dus. een normaal 2sterrenhotel heeft sowieso geen airco. buurtje achter hotel is bevolkt met drinkers en enkele junks, niet gezellig, maar in amsterdam is het niet anders. en ze hebben genoeg aan zichzelf. hotel kan gehorig zijn (deuren!), maar hoe hoger hoe rustiger. wij vonden het er prima, goede service, prima bedden, redelijk schoon, rustig, en ruim (!). prima voor mensen (ook met oudere kinderen) die de stad willen verkennen op een koopje.

• 8Dany 28-07-2008

eenvoudig hotel, uitstekend gelegen

Een eenvoudig hotel zonder meer. De kamer was eerder klein,geen luxe maar voor ons ok. De badkamer was klein en oud maar inorde: douche, lavabo,wc en haardroger waren aanwezig. Het ontbijt was goed: geen groot buffet maar toch een keuze uit verschillende dingen.De eetruimte was eerder aan de krappe kant zeker als er een bus reizigers op doorreis blijven overnachten. Het hotel was uitstekend gelegen, niet ver van de metro. Ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen. Vriendelijk personeel.

• 2n. verhey14-06-2008

kamers zeer klein en een 2 persoons kamer is meer een 1 persoon kamer. douche zo klein dat je haast je kont niet kan keren. Onbijt stel niks voor, droge brood met beleg meer niet. En airco wordt in de brachure geadverteerd maar moet apart betaald worden, Dat wordt niet vermeld. Voor mij nooit meer

• 6snier08-06-2008

Athinea is goedkoop hotel, kleine kamers en kleine douche. door metro verbinding is centrum goed te bereiken. Ontbijt is standaard, geen echte luxe. Prijs kwaliteit is wel in overeen stemming. verwacht geen luxe! Bijbetalen voor airco is (bijna) noodzaak ivm warme kamers met weinig ventilatiemogelijkheid.

• 5van Zeeland19-05-2008

Volgens Reisgids met tip. Nu vragen we ons af wie heeft de beoordeling gedaan?? Kamer/kast/douche te klein. Ontbijt, matig/eenzijdig. Faciliteiten lieten te wensen over, na 5 dagen pas schone handdoek. Kluisje bleek gewoon "de lade" achter de balie. Gezellig pleintje, wel met zwervers en alcohollisten.

• 6susan en marijke12-05-2008

Het hotel staat in een mindere buurt van Athene en wij voelden ons niet veilg en prettig. Vooral niet in de avonduren. De ligging t.o.v. het centrum is wel zeer centraal en de metro is dichtbij.De kamers zijn niet luxe en vooral de badkamer laat wat te wensen over. Je moet zelf de douchekop vasthouden en het is krap en ouzig.De gastvrijheid is goed. De mensen in het hotel zijn zeer aardig, spreken goed Engels en geven graag advies. In het hotel voelden we ons wel op ons gemak.Het ontbijt was niet gevarieerd, droge broodjes, maar te doen als je niet te veel eisen stelt. Stond het hotel op een andere plaats zouden we overwegen terug te komen.

Hotel Athinea info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV