Hotel Athens Center Square

Hotel Athens Center Square
8,8

3 tips over Hotel Athens Center Square

angelique westhovens, 25-5-2015
neem vanaf de luchthaven lijn 3 met de metro naar het Monostrakiplein . 8.00 euro p.p. ritje duurt 45 minuten. In de buurt liggen genoeg leuke tavernes, wil je iets meer dan grill food, dan moet je iets langer zoeken. Wij aten bij Psirrikoken in de straat die Taki heet, die hebben lekkere authentiekere gerechten.
Peter Aalbrecht, 15-5-2015
Bezoek op zondag om 11.00 uur de uitgebreide wisseling van de wacht op het Syntagmaplein. Indrukwekkend! Ga met de hop-on bus naar Piraeus en dan met de metro terug. Neem eens de tram vanaf het Syntagmaplein richting Vouli en stap bij een van de stranden uit. Even de stad uit en genieten van zon, zee en strand.
Ingrid, 9-4-2013

Natuurlijk zijn er in Athene verslaafden of daklozen. Wie in een grote stad woont, relativeert dat snel. We hebben ons op straat steeds erg veilig gevoeld en alles gelopen, ook laat op de avond.

Even genoeg van de drukte. Kom lekker bij in het stadspark achter het parlement! Ben je op zondag in Athene? Ga dan vooral naar de wisseling van de wacht op zondag tussen 11 en 12. Andere dagen ook leuk, maar zondag in bijzonder tenue en met meer spektakel.

We hebben een aantal aanbieders voor Athens Center Square voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra