Hotel Athens Center Square

Hotel Athens Center Square

8Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Athene

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 532p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Kinderopvang

13 reviews over Hotel Athens Center Square

• 2018
    7Donato04-12-2018

Heel prettig

Heel schoon, goed service en eten was prima.

Gereisd met vrienden in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Hillie19-09-2018

We Gaan nog wel een keertje terug!

Goed hotel,leuk en aardig personeel! Ligging is super,alle gezelligheid rondom.. uitzicht van het hotel iets minder..nogal veel junkies! Maar geen last van gehad!

Gereisd met partner in september 2018

• 7Michelle20-03-2018

Goed hotel, foute plek

Het is een prima hotel, goede bedden, prima douche en ontbijt. Maarrrrr het staat in een hele slechte buurt: veel junks en zwervers . Wij hebben ons afgevraagd of wij hier 's avonds veilig over straat konden.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Esther30-01-2018

Super

Super vriendelijk personeel. Vertelde. Wat er Allemaal te doen Was in de buurt . Super mooi uitzicht vanaf het dakterras. Kamers werden elke dag schoon gemaakt. Ontbijt was lekker. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9Max10-10-2017

Zeer voor herhaling vatbaar!

De eerste ochtend werden we te vroeg wakker (om 5.00 uur) door geluiden van de markt, omdat ik het raam niet goed had gesloten. Daar moet je even op letten als je aan de voorkant een kamer hebt.

Afgezien daarvan was alles geweldig: de ligging tov bezienswaardigheden, de kamers, het buffet, de gastvrijheid, de service. Eigenlijk samen te vatten als 'Een relaxed hotel'.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Dave Zwartepoorte10-01-2017

Fantastisch Hotel

Een fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel in een levendige omgeving. Heerlijk ontbijt en zeer mooie kamer. Vanuit het hotel is door de centrale ligging alles heel goed aan te lopen.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Roxy26-12-2015

Leuk kleinschalig hotel, bijzondere ligging.

Verwacht geen rust of sjieke wijk. Zeer levendige plek om heerlijk rond te lopen, ontdekken en uren later weer terug te komen. Geuren en kleuren van de markt, overal kun je een lekkerhapje eten. Prima, klantvriendelijke receptie. Echt geschikt voor citytrippers!

Gereisd met partner in januari 2015

• 9angelique westhovens25-05-2015

prima hotel

Het hotel ligt bij de drukke groentemarkt, en rondom zijn winkeltjes. Binnen is een mooie lobby. Wij hadden kamer 304 (een economy kamer) aan de drukke kant, ik vond dit niet storend, de markt begint vroeg, maar laat opstaan deden we zo wie zo niet. Kamer was ruim genoeg, modern en netjes, met een nette badkamer. Schoonmaak prima, ontbijt prima, keuze genoeg. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is van 12.00 uur tot 18.00 uur koffie en thee gratis verkrijgbaar in de lobby. En een prachtig uitzicht op het dakterras. Bijna alles is op loopafstand.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Peter Aalbrecht15-05-2015

Unieke service!

Dit hotel ligt op 10 min lopen van Monasteraki Metro en alles is op loopafstand te doen. Kamers zijn schoon, volledig en mooi ingericht. Sanitair mooi verzorgd. Het ontbijt is zeer uitgebreid met veel keus. Personeel is uitermate behulpzaam en heel vriendelijk. Elke dag schone handdoeken en op verzoek mocht de handdoek zelfs worden meegenomen naar strand. Heel bijzonder dat tijdens het ontbijt iemand van PR rondloopt en aan iedereen vraagt of je nog tips wilt over de stad of hulp wilt met waar je naar toe wilt die dag! Uitzicht op de fruitmarkt, waar men wel in de ochtend om 06.00 uur bedrijvig gaat worden. De ramen houden veel geluid tegen! Dakterras is leuk, mooi uitzicht over de stad en uiteraard op de Akropolis. Als het wat frisser is, liggen er dekentjes. Ook hier heel vriendelijke bediening. Kortom: Een aanrader en een prachtige uitvalsbasis voor vele trips in de stad!

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Nina13-05-2013

Niks aan te merken op dit hotel!

Ik heb echt niks aan te merken op dit hotel. Kamers zijn prima! Ligging is goed, niet ver van het centrum. Alles te voet bereikbaar.

Alleen gereisd in maart 2013

Hotel Athens Center Square info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats