Hotel Astor ****

Hotel Astor ****

We hebben een aantal aanbieders voor Astor voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Astor in het Nederlands

Goed hotel in het centrum van athene

Patty, 11-2-2011

Prima kamers. Mooie, ruime badkamer. Balkon was erg klein en zonder zitje. Ontbijt op bovenste verdieping met schitterend uitzicht op akropolis. Wel jammer dat het terras niet in gebruik was. Ligging is perfect. Veilige buurt. Vlakbij Syntagma, winkelstraat Ermou, Plaka, Thisio, Monastiraki..

Het Astor Hotel is een gezellig stadshotel zeer dichtbij

Roel en Greetje, 1-3-2007

Het Astor Hotel is een gezellig stadshotel zeer dichtbij het Syntagmaplein en op loopafstand van de plaka het oude stadsdeel waar erg veel retaurantjes zijn. Blijf vooral niet eten in het lager gedeelte van de wijk ,daar vonden wij het eten nogal op de toeristen afgestemd ga liever wat trapstraatjes hoger richting Akropolis daar is het bijna een apart dorp wat toch wel veel charme heeft. Ook zijn daar de tavernas met live muziek maar kom niet voor 9.30 .Ook ligt het hotel op loopafstand van musea en zijn er veel winkels in de directe omgeving. Al met al een uitstekend uitgangspunt.Wij zijn hier verschillende keren geweest en een volgende keer gaan we weer naar het Astor.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astor in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astor scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.