Hotel Art

GriekenlandVaste land en EviaAthene

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Art voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 1 review
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3OnvoldoendeScore uit 1 review
  • 3Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Art

• 3Ria de Graaf03-06-2013

Ondanks aardige familie een slechte recentie

De 1e kamer was zo klein dat de deur niet eens helemaal open kon, er was geen kluis (die werd wel binnengedragen, maar dat was ook niet erg gerustellend) er waren geen kledinghangers. Na terugkomst bleek de airco veel herrie te maken, dat werd meteen opgelost door het filter te verwijderen (??). De volgende dag kregen we een nieuwe kamer (konden zelf kiezen) maar ook daar werden we niet beter van helaas. Hier was in de badkamer geen klem aan de muur voor een douchekop, dus we konden alleen zittend in het bad douchen omdat we ook de douchekop moeten vasthouden en niet de hele badkamer onder water wilden zetten. Er ontbrak een gordijn voor 1 van de ramen, de vitrage hing half los van de rails. Het bureau in beid kamers zag er smoezelig en gebruikt uit en dat eigenlijk overal. Een lampje werkt niet in de badkamer en in de ontbijtzaal was ook alles, smoezelig, vieze kopjes, alles stuk etc. De directe omgeving van het hotel was 's avonds erg onprettig .

• 7Marion Jongenelen06-08-2005

Een leuk hotel op 10-15 min. wandelafstand van Plaka. Kamers zijn goed, geluidsdicht en het ontbijt is prima. Je moet jezelf echter niet teveel voorstellen van de "art" in het hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij aankomst ontvang je een welkomstdrankje en de service is goed. Kortom: een leuk hotel, 'n aanrader voor iedereen die Athene wil verkennen en dichtbij het (Omonia) metrostation (5 min.).

Hotel Art info

Building information