Hotel Aristotelessterster

6.9Voldoende

Tonen op kaart

14 reviews over Hotel Aristoteles

• 7A Valster25-04-2012

heel eenvoudig hotel op de verkeerde plek

zeer eenvoudig hotel in een wijk die (ook volgens griekse kennissen) hard achteruit gaat, ze raden ons aan niet snachts in die buurt rond te lopen. Het hotel ligt een 20 tot 30 min wandelen van het centrum en de acropolis. twee straten verder loop je door een winkelstraat recht naar de acropolis toe. Kleine maar schone kamers maar personeel is aardig en staan klaar om je te helpen.

Gereisd met partner in april 2012

• 8Patricia25-11-2011

Eenvoudig hotel maar wel heel schoon

Leuk hotel met aardige mensen. De kamers waren eenvoudig maar heel schoon. Voor deze prijs is dit een prima hotel!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 6Karla Massink-Jansen01-03-2010

Prijs/kwaliteit verhouding redelijk

De kamer was schoon en de handdoeken fris. Het is allemaal wat sober maar voldoende voor een paar dagen. Kleine televisie met slechte verbinding. Liften (2) zijn echt klein en er kunnen maximaal twee personen in ( maar die moeten dan niet te dik zijn) Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was minimaal. Op de kamer zijn geen glazen! Beetje gehorig ( aan drukke straat) maar toch wel goed geslapen. Lopen naar de metro is goed te doen. Buurt is niet geweldig.Er loopt van alles rond. Metro opvallend schoon en licht.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 7K.W.J. de Kruijf28-12-2009

Goede Service

Het hotel heeft een goede ligging voor dagtochten. In 20 minuten ben je in het toeristische centrum van Athene. Wij zijn 5 dagen hier te gast geweest en hebben ons goed vermaakt. Doordat het kerstmis was, waren alle archeologische opgravingen gesloten. Maar dit wisten wij al van te voren en hebben voor deze dagen een auto gehuurd. Een hele goede ervaring. Het was ook erg leuk om midden in de winter nog steeds lekker weer te hebben (ongeveer 17 graden). Helaas hebben wij een tas laten staan, maar deze is zonder problemen binnen één dag met UPS expres naar ons opgestuurd. Bravo voor het hotel.

De stad op zich is erg mooi, vooral de metro is erg schoon.

Gereisd met partner in december 2009

• 4Marianne31-10-2005

Ik heb hier 3 maanden gewoond, personeel is heel aardig, geweldige mensen!!

Gereisd in oktober 2005

• 6jan-fre vos20-05-2005

Hotel ligt vlak bij het stadscentrum, 800 meter van de Akropolis. Op 200 meter ligt de metro. Kamers hebben een balkonnetje. De douche is erg krap. Het ontbijt (inclusief) stelt niet veel voor. Hotel ligt aan een drukke straat met veel bussen en taxi's, dus 's nachts wat geluidsoverlast. Vriendelijk personeel dat altijd wil helpen.

Gereisd in mei 2005

1 tip over Hotel Aristoteles

• , 25-04-2012

vanaf het vliegveld bus x95 voor 5 euro pp en vanaf de bushalte voor 3,50 naar het hotel, de taxi vanaf het vliegveld 35 euro. De bus stopt voor het parlementsgebouw en vlak bij het uitgaanscentrum en de acropolis. ga voor het eten goed kijken naar de prijslijst vaak moeten de toeristen veel meer betalen, ga ook eens naar de haven toe met ook leuke restaurants. heel leuk om in Athene een weekeind door te brengen

0 vragen over Hotel Aristoteles

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen