Hotel Arethusa

6.9Voldoende

Griekenland, Vaste land en Evia, Athene

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 507p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.9Voldoende

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Arethusa

• 9.10-06-2015

Absoluut een aanrader.

Ik kom er al meer dan 10 jaar elk jaar opnieuw.Het is een zeer centraal gelegen hotel met alle services van een goed Grieks hotel.Maar ik wil er nu pas een beoordeling over geven.Mijn verblijf was er elke keer een succes.Correcte service ,stijlvol,vriendelijk,met aandacht voor elke gast van welk land of werelddeel je ook naar Athene komt.Het negen verdiepingen tellend hotel beschikt over twee liften die probleemloos werken.Voor wie met de airport -bus in Athene aankomt is het nog geen 25 meter.Heel praktisch voor al die bagage die mee moet.Het ontbijt is schitterend en ruim in keuze.Rustig en zonder negatieve aanmerkingen.Er is ook een ruime keuze aan mogelijkheden om de stad Athene en de haven van Pireus de bezichtigen.

Alleen gereisd in mei 2015

• 8Vincent Vreeken13-11-2013

Optimale prijs-prestatieverhouding

Ik heb vier nachten doorgebracht in dit hotel en tot grote tevredenheid. Mails worden direct beantwoord, ik kreeg op verzoek een heel rustige kamer (niet aan de straatzijde), ik kon mijn instapkaart laten printen en op de dag van de Marathon ging de ontbijtzaal al half zes open, zodat de lopers nog uitgebreid konden ontbijten voor de zware prestatie. Het is niet het toppunt van luxe, maar wat wil je? 32 euro per nacht inclusief uitgebreid ontbijtbuffet en WiFi grenzend aan het belangrijkste plein van Athene en de gezelligste wijken van de stad. Als ik nog eens naar Athene ga kies ik weer voor dit hotel.

Alleen gereisd in november 2013

• 8Harma Dijkstra28-07-2010

Geweldig hotel

Hoewel sommige mensen de kamers te klein vinden hadden wij hier totaal geen moeite mee. Echt niet te klein. 50 meter van het Syntagmaplein. Geweldige tijd hier gehad!

Gereisd met partner in juli 2010

• 4Joanna31-05-2005

Zaten in 1998 in dit hotel voor flydrive eigenlijk voor 2 nachten maar hebben de laatste nacht kunnen switchen naar Stanley. Enige pluspunt is de ligging. Voor het overige: armmoedig interieur, verouderde badkamer en ook nog onveilig want delichtbak hing zowat in de douche!), onpersoonlijke bediening: kortom: geen aanrader!

Gereisd in mei 2005

• 5Louise20-04-2005

Zat bij een flydrive van HI dit hotel voor 2 nachten inbegrepen. Midden in het centrum; in zoverre is ligging ideaal. Maar aangezien ik een auto bij mij had, was het een nachtmerrie om er te komen. Bij het uitladen van de bagage gelijk ook een parkeerbon te pakken omdat politiebureau er tegenover zat. Auto kon ik moeizaam in de buurt op een betaald privé parkeerterreintje kwijt. Hotelkamers zijn eenvoudig, niet best onderhouden; douche piepklein. Hotelbediening niet erg vriendelijk.

Gereisd in april 2005

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats