Hotel Apollo

• Kinderopvang

17 reviews over Hotel Apollo

• 7Elise04-08-2011

Prima!

Simpel maar schoon hotel. Hele aardige mensen zowel aan de balie (Effie) als in het restaurant op het dak. Eten savonds heerlijk en betaalbaar. Ontbijt simpel. Ligging perfect naast metro. Goede uitvalsbasis voor paar dagen prachtig Athene.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 7Anne04-05-2011

Leuk hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding

Hotel Apollo is een eenvoudig maar schoon hotel. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet de beste buurt, maar zeker niet onveilig

Gereisd met partner in maart 2011

• 7Natalie13-07-2010

Prima prijs kwaliteit

Dit is zeker geen luxe hotel, maar het is voor Griekse begrip een prima middenklasse. Alles functioneerde op de kamer, douche was inderdaad klein, maar schoon en netjes. Lekker centraal gelegen, je kunt vanaf deze plek alle kanten op en de metro is vlakbij. Ontbijt eenvoudig maar goed. Voor de lage prijs die we betaald hebben is het een prima keus!

Gereisd met partner in juni 2010

• 7xxJolien18-01-2010

Eenvoudig, schoon hotel

Het hotel is redelijk centraal gelegen, wel aan een drukke straat, maar dichtbij de metro. Het ontbijt is niet continentaal te noemen, namelijk crackers, cake, te hard gekookte eieren en niet eens een fatsoenlijk stuk brood. Toch is dit hotel niet slecht en zeker niet als je er toch alleen maar bent voor de overnachting. Athene is werkelijk schitterend!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2008

• 7saminthe15-10-2009

Eenvoudig hotel, verhouding prijs/kwaliteit.

Uitstekend gelegen t.o.v. metro. Drukke straat, reserveer een kamer aan de achterzijde. Kamers wel tamelijk gehorig. Prachtig uitzicht vanaf het dakterras. Niets te klagen over het ontbijt.

Gereisd met partner in september 2009

• 4Cor09-06-2009

Goede service, zeer slechte bedden

Inmiddels heb ik al aardig wat stedentrips gemaakt. Doorgaans verblijf ik dan in een drie sterren hotel. De kamer vond ik voor een drie sterren hotel ronduit slecht. Het bed lag erg slecht. De spiraalveren waren gewoon voelbaar. Verder was de douche zeer klein, waarbij het douchegordijn tegen je aan kroop. Zonder douchegordijn douchen betekende een erg natte badkamer. Het hotel was ook erg gehorig. Niet alleen vanaf de zeer drukke straat, maar ook vanuit de omliggende kamers. Het ontbijt was magertjes met alleen wat gesneden (droge) stokbrood met wat beleg of iets van smaakloze ochtendgranen. Op de kaas zat zelfs schimmel! Was alles dan negatief? Gelukkig niet. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast heeft het hotel een schitterend dakterras met een eetcafé met uitzicht over de stad en de Akropolis.

De ligging van het hotel was heel aardig. Een metrostation ligt echt letterlijk om de hoek. Ongeveer twee stations verder zit je al op het Syntagma Square.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7Hans de Hont12-10-2008

Tevreden

De één pers.kamer was aan de krappe kant in vergelijking met de 2pers. kamers en er was veel geluidsoverlast (verkeer) de rest was O.K.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7Fam.Franken12-02-2007

Hotel met goede kwaliteit-prijs verhouding. Goede bedden, nette kamers. Wel kleine douches, in de toch redelijke badkamers. Airco en koelkastje aanwezig in kamer. Ontbijt was voldoende (ook toast-ei-chocopasta-fruit) Gewoon een no-nonsens hotel. Lekker dicht bij de (uitstekende) metro-bus lijnen van Athene. De wijk is rustig vergeleken bij andere wijken, we hebben niet een onveilig gevoel gehad, maar Athene stad is zowieso druk met toeterende auto's en brommertjes. Vriendelijk personeel. Als je een goede slaapplaats zoekt voor een stadsbezoek, dit is er een.

Gereisd met familie in oktober 2006

• 6Marian23-01-2007

In jan 2007 hier 4 nachten gelogeerd. De prijs kwaliteitverhouding is goed want voor een redelijk bedrag krijg je een schone kamer met een goed bed. De wijk waarin dit hotel ligt sprak ons niet aan, maar met de Metro ben je zo in bijv. de Plaka. Ontbijt was karig met alleen wat stokbrood en jam, ham en kaas en cornflakes.

Gereisd met partner in januari 2007

• 6Marian23-01-2007

Wij hebben hier in jan. 2007 4 nachten gelogeerd. De kwaliteit in verhouding tot de prijs vind ik wel oke. Voor een redelijk laag bedrag krijg je een schone kamer en een prima bed. De wijk waarin het hotel is gevestigd vind ik zelf minder, volgende keer probeer ik een hotel in de Plaka te vinden. Maar met de Metro ben je wel zo in de andere wijken.

Gereisd in januari 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats